bokt verandert?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 14:59

ik vindt de grote niet zo stoerend. meer dat er gewoon minder intressante post zijn. Ik zou zelf wat hebben van bekijk t maar, als ik dus op de wachtrij sta. dan zou ik jullie arro stelletje vinden die niemand toelaat. ik denk dat als iemand tijd niet gereageerd heeft dat je die naam gewoon weg moet halen zodat hij voor iemand anders weer open is.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 15:00

Citaat:
Op 2001-06-08 14:45, schreef Shaienne:
Iets van dat iedereen die er nu inzit erin mag blijven en als er iemand bij wil, dat hij dan moet wachten totdat iemand eruit is.


Oh, een soort parkeergarage-systeem dus? *LOL*

Ik kom zelf ook minder (tja, minder tijd) en post ook minder, en toch sta ik nog steeds 11e of 12e in de lijst. Dat kan alleen maar betekenen dat mijn meest fanatieke mede-bokkers ook minder zijn gaan posten. Tja, ik lees gewoon niet alles meer en reageer alleen als ik echt vind dat ik moet reageren.

Ik merk wel dat ik voorzichtiger ben geworden met het vertellen van persoonlijke dingen. Die meld ik nu liever in een PB. Je weet tenslotte nooit wie er allemaal meelezen, zeker de 'vage figuren' hebben niets nodig met mijn 'zieleroerselen'. Maar ik blijf zeker bokken hoor, enne Sonja: waag het niet om weg te blijven!!!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 15:46

kim, als ik me niet vergis zijn er nu meer dan 600 bokkers.
Dan zou je de helft moeten verwijderen Scheve mond\

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 16:04

Goed verhaal, Bart.

Misschien is het een idee om elk nieuw lid (automatisch) een mailtje te sturen met een soort etiquette, een soort Boktgrondwet waarin aangegeven wordt hoe men zich op Bokt een beetje gedragen moet. Dit zal natuurlijk niet in alle gevallen helpen Lachen maar dat je een beetje aangeeft hoe het hoort. daar kun je dan bij wangedrag ook weer op terugkomen.

Klinkt misschien een beetje dwingend maar als je het goed formuleert (en dat kunnen jullie) valt dat volgens mij wel mee.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 16:57

ik heb ook het idee dat bokt veel 'jonger' is geworden. en ook ik lees minder en ben sneller weg. ik denk dat het nadig is om nu een halt te zetten met de nieuwkomers. bokt is toch groot genoeg?? een hoop mensen kennen elkaar niet en er staat veel onzinnige topics op bokt. de bokkers die het eerst waren (die dus ook van horses kwamen) die zie je steeds minder en nieuwelingen steeds meer. daar mmoet toch iets aan te veranderen zijn. een belsoten forum voor de 'harde kern' EN een forum voor idereen?? dan kan iedereen die tot de 'groep van het begin hoort zelf kijken waar hij wil zijn. heb je toch enigszins een privebokt.

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 18:20

Kan iemand een paar voorbeelden noemen van onzinnige berichten, want ik snap niet echt wat daarmee bedoelt word. Hoeft niet perse iets echt wat op bokt staat, een voorbeeld is ook goed.

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 18:28

als je ergens op reageerd met alleen maar
'k' of 'ja' Scheve mond\
Of als je gaat chatten Lachen
Dat is ook onzinnig...verder zou ik niet weten wat onzinnige onderwerpen zijn, als je dat bedoelt

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 18:33

Precies. Als een bericht te persoonlijk gericht wordt of op chatten gaat lijken, kun je hem beter via de prive voortzetten

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 19:05

VAag idee misschien maar misschien iets als dit: als iemand te veel onzin op een normaal forum post dat hij een poosje geband word????

Groetjes!
PS Lovley: <i> heb je haar weer </i> hoe kom je erop? We vinden je hartstikke handig!

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 20:25

tja, het is wel zo dat bokt mider persoonlijk is geworden Verdrietig . Ik zit hier ookal vanaf het begin en toen vond ik het echt heel gezellig.

Misschien moet er een stop op Bokt? dat er vanaf nu geen mensen zich meer kunnen aanmelden. Of dat de mensen die zich aanmelden een soort van briefje aan Heike en bart moeten schrijven waarom ze op bokt willen en dan kijken of ze geschikt zijn? Klinkt vreselijk maar misschien is dat de enige manier om rare mensen (zoals die Aka) te weren. Niet boos worden als jullie dit heel dom vinden. Ik probeer ook alleen maar mee te denken Lachen .

xxx Roos

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-01 11:09

Het zou zowiezo de leesbaarheid ten goede komen als men wat duidelijker bij het onderwerp zet waar het over gaat. Dus niet van: Hellup mij, wat heb ik nu weer meegemaakt, kennen jullie dit?, wat moet ik nu doen enz enz.
Gewoon kort en bondig vertellen waar je onderwerp over gaat. Scheelt weer een boel keer aanklikken en wegklikken!