roken gaat voor alles ?????????

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
germie

Berichten: 25916
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

roken gaat voor alles ?????????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-02 07:57

Gisteren om 3 uur afspraak met iemand. 20 over 3 komt die persoon langs. Ik kom zo zegt die persoon.
5 over half 4, die persoon is er nog niet. Ik praat met een ander, en die zegt: persoon X zit daar en daar te roken!!!!!!!!!!!!

Roken gaat dus voor afspraak Boos! Boos! Boos!
10 voor 4, ik denk, ik loop erheen, vraag gewoon of we nog eens kunnen beginnen. Die persoon ietwat verbaasd dat ik daar heen loop. Vraagt nog hoe laat het is en stelt voor om de afspraak dus maar te verschuiven.

Kortom: roken en kletsen gaat voor afspraak

Wat vinden jullie hiervan? Ik vidn het niet kunnen, ik wacht er gewoon een uur op en dan blijkt die persoon roken belangrijker te vinden dan de rest. Ik kon in dit geval niet te kwaad worden, moet deze persoon even te v riend houden, maar eigenlijk kook ik van woede.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.


Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 08:09

tja dat is onbeschoft..
vind ook dat je zoiets niet kunt maken, maar ja wat doe je er aan?
ik zou iig wel hebben laten weten dat ik dit niet normaal vind.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 08:25

Dat is idd niet okay !
Als je die persoon nog even te vriend wilt houden, kan je er misschien een grapje over maken, zo van: "hoor eens, we hadden een afspraak en ik zit op je te wachten. Als we nou iig kunnen beginnen, kunnen we tussendoor rustig even een sigaretten pauze inlassen, ik ben geen on-mens }> !"
Ik zou hier ook pissig om worden hoor, dit is -netjes uit gedrukt- géén stijl Boos! !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

germie

Berichten: 25916
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-02 13:43

het kan nog erger: vanmorgen 11 uur, niemand..........?????????????

20 over 11, ja, de persoon was er. tot 10 voor 12 wat dingen besproken.
Het meeste moest ik zelf nog maar eens doorlezen Verward
12 uur is namelijk echt lunchtijd
Ik heb maar niets van het roken van vorige week gezegd, dat ik gisteren opeens langskwam in het rokershol was al verbazingwekkend genoeg.

Gevolg: afspraak opnieuw gemaakt voor volgende week.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 14:07

Het heeft niets met roken op zich te maken denk ik, maar meer met een gebrek aan motivatie voor een afspraak met jou. Misschien kun je dat eens voorzichtig aankaarten?

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 14:20

Misschien had hij wel wat met die ander te bespreken en kon dat beter onder het genot van een cigaret?
Neemt niet weg dat hij zich wel even had kunnen melden dat het met jullie afspraak niet zou lukken. En misschien was hij de tijd wel uit het oog verloren?

Je suis Charlie.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Azhari, Femke_Tweety, Fleuribelle, GrapeshotBot, hokke, Joy_Mennings, JoyenUnory, loveslimpie, Marcella, marleen_88, Merileth, Nathalie18x, Noblesse_, Oshaa, Roosch, Samo, xSannee en 153 bezoekers