expeditie robinson

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Druif_01

Berichten: 8833
Geregistreerd: 04-11-01

expeditie robinson

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-02 16:45

jaja vanavond begint expeditie robinson weer, eindelijk! wie gaat het ook kijken?

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.


Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 17:27

Hmz het lijkt me niet zo leuk, de dames tegen de heren..
Maar ik zal het heus wel een xtje opzetten...

Druif_01

Berichten: 8833
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-02 17:30

ik vond het juist toen het gemixt was wel leuk. Maarja ben benieuwd wie er sterker zullen zijn

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Gaby
Berichten: 3390
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 17:55

Ik ga wel kijken ! Lachen
Gemixt of niet.
Expeditie Robinson is de enige reality-serie waarnaar ik kijk. Die andere series vind ik vaak maar saai ... Ik weet niet waarom Verward

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 19:26

dat is echt mijn favo programma... heerlijk vind ik dat. Heeft de zondagavond eidelijk weer nut . Dit jaar wordt het wel iets anders dan voorheen maarja. Ik zou echt wel eens willen meedoen Lachen
Vorig jaar en het jaar daarvoor vond ik het ook echt super leuk.

Don't hate me cause you ain't me!

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 19:38

he komt het weer LEUK!!!!!:D hoelaat eigeluk Lachen

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 19:41

20.30 Haha! (daarna trouwens de making of.. ook altijd leuk Lachen )

Don't hate me cause you ain't me!

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 19:59

Ik ga het ook kijken, vind het wel een leuk programma,maar als ik zondagavond zin heb om te rijden blijf ik er niet voor thuis.

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 21:30

ja ja de heren gaan toch winnen dus waarom kijken jullie??? lol

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 22:39

ik vind het herenkamp toch een stuk leuker moet ik tot mijn spijt toegeven..sorry ladies Haha! . Er zitten ook een paar leuke exemplaren bij trouwens Schijnheilig ik had ze het vuur wel gegeven.
Hoe zal het trouwens met die arme geit aflopen? Ik zie die mutsen er zo voor aan om haar zonder water ergens vast te binden ofzo..

Don't hate me cause you ain't me!

Druif_01

Berichten: 8833
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-02 10:37

nou haha volgende week is de geit weggelopen, ik hoop trouwens niet dat ze hem gaan slachten. ik vind trouwens ook wel dat er een paar leuke heren tussen zitten, HA maar de vrouwen hebben toch al 2x van de mannen gewonnen, en ik weet niet of ik ze het vuur gegeven zou hebben, het is toch een survival, dus ze zouden zelf moeten kunnen overleven

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 17:39

Ben het helemaal met jullie eens, leuke mannen, ik heb nu al een hekel aan Nolleke }> dat mens met die krullen wat een kak! Bleuh! Lips are sealed De rest van de dames valt trouwens wel mee, zo op het eerste gezicht.
Aan dit programma zou ik ook weleens mee willen doen lijkt me wel wat! Haha!
Als je daar met een knorrende maag zit, denk je daar vast anders over maar ik vindt dit programma echt leuk!

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 17:50

Expeditie Robbinson kijk ik ook altijd Lachen Echt leuk vind ik dat. Maar vond het wel leuker toen de teams gewoon gemengd waren. In een vrouwenclubje is er altijd zoveel geroddel Haha! *LOL*

Het leven is een gebakje!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 19:44

Mijn eerste idee bij een mannenkamp en een vrouwenkamp, was van jeetje wat stom.
Maar ik denk dat het voor de kijkers nog leuk kan gaan worden. Wat als je een groep maakt van allen vrouwen komt er gegarandeerd rusie onderling. En tja dat geeft weer hoge kijkcijfers.
Ik vond het trouwens stiekem wel grapsig dat de mannen geen vuur konden maken. Mannen zijn toch altijd overal beter in dan vrouwen Schijnheilig

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 20:20

jah das leuk!! *LOL*
alleen zou ik zelf nooit mee doen
eigenlijk moeten ze daar big diet houden Haha!
want ze vallen daar echt heel veel af (niet banketstaaf bedoeld hoor!!! Knipoog )

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 20:21

auk schreef:
nou haha volgende week is de geit weggelopen, ik hoop trouwens niet dat ze hem gaan slachten. ik vind trouwens ook wel dat er een paar leuke heren tussen zitten, HA maar de vrouwen hebben toch al 2x van de mannen gewonnen, en ik weet niet of ik ze het vuur gegeven zou hebben, het is toch een survival, dus ze zouden zelf moeten kunnen overleven


heb je dan geen medelijden met die arme kerels die daar zonder warm eten zitten? Haha! geeft idd wel aan dat vrouwen een stuk handiger zijn dan mannen ( )
van die geit die wegloopt heb ik ook nog gezien (kromme zin Verward ) wel zielig hoor.. verder geen drinkwater op het eiland. Maar de crew zal hem toch vast niet laten uitdrogen B)
Ik hoop stiekem ook wel op fikse ruzies in het vrouwenkamp. Die nolleke vind ik idd maar een dom rund.

Don't hate me cause you ain't me!

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 20:32

Die met dat blonde krulhaar vind ik maar een stom mens

Het leven is een gebakje!

Druif_01

Berichten: 8833
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-02 20:32

haha die nolleke is inderdaad een domme geit, haha misschien hebben ze daarom symbolisch een geit gegeven *LOL* toch zou ik niet graag bij alleen maar vrouwen op dat eiland willen zitten, vrouwen gaan vaak snel roddelen, nee dan kan ik beter met mannen opschieten

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 21:24

Ja dat vindt ik ook, vrouwen zijn van die lekkere jaloerse bitches! Extreme duivel

pmarena

Berichten: 48040
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 21:54

Er schijnt een Indiaas vrouwtje bij te zitten ?
Zoon van de baas op m'm nieuwe werk kent haar , heeft haar een tijd geleden in India ontmoet ?

Tja wij hebben hier geen SBS , net 5 enzo , dus kan het zelf niet zien Tong uitsteken

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 21:56

jaa ik heb gisteren ook weer gekeken! De vorige keer heb ik het ook helemaal gevolgd! Vind het echt een leuk progamma en de dames doen het tot nu toe veel beter dan de heren! En Nolleke vind ik ook erg dom zeg, pff wat een stom wijf! maar ben benieuwd wat ze deze keer allemaal beleven, echt een leuk progamma!

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 11:17

Mmm er zit wel een "donker" meisje in maar of ze indiaas is? Ze is wel stewardess, dus kan dat ze veel in het buitenland zit.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Maliboe en 187 bezoekers