Belofte maakt schuld?!?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Belofte maakt schuld?!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-02 15:00

Een tijdje geleden ( inmiddels meer als 8 WEKEN!!) ben ik naar Ermelo geweest. Daar heb ik een hoop leuke mensen ontmoet, ook een paar medeBoksters.
Eenmaal in Ermelo, was alles koek en ei, we hadden grote schik met elkaar, en alles was gezellig.
Nu zijn daar foto's van ons gemaakt, en elke keer als ik vraag: Stuur je ze nou op? krijg ik nul op het rekest...

Ik word er langzamerhand een beetje hopeloos van en begin mij dingen af te vragen:

1. Ben ik zo raar opgevoed dat ik belofte's nakom of hoeft dat tegenwoordig niet meer?
2. Zijn de foto's mislukt (kan gebeuren, maar dan zeg je dat gewoon, ook geen man overboord)
3. Zijn de postzegels in het westen op Verward ?

Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe? Ik vraag netjes om de beloofde foto's en er gebeurt nu al 8!!! weken niets.... Boos!

Toos paardloos


Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Re: Belofte maakt schuld?!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 15:04

imker schreef:
1. Ben ik zo raar opgevoed dat ik belofte's nakom of hoeft dat tegenwoordig niet meer?
2. Zijn de foto's mislukt (kan gebeuren, maar dan zeg je dat gewoon, ook geen man overboord)
3. Zijn de postzegels in het westen op Verward ?


1. Nee hoor... das doodonormaal Knipoog
2. kan gebeuren, toegeven is een ander verhaal... Misschien een tehoge eer hoog te houden? Lips are sealed
3. Misschien een envolop opsturen, met daarin een lege envelop, met postzegels erop, en je adres er op? Schijnheilig

Wel lekker aso! Frusty
Maareh, zodra ik me foto's (die 2 Clown ) op de pc heb, mail ik ze hoor!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

pmarena

Berichten: 48040
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 17:18

Ow dat heb ik ook altijd , het lijkt wel alsof niemand meer een belofte serieus neemt...beloof dan niks als je niet van plan bent om je beloftes na te komen...tssssk.

Ik zou nog 1 keer vragen of je ze nou nog krijgt of niet , en zo nee , dat het dan gewoon gezegd wordt dan zit je je er niet op te verheugen elke keer Boos!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-02 17:26

Iedere keer denk ik bij mezelf, ik vraag het nog 1 keertje, maar ik wil zo graag die foto's hebben. Bellen, MSN-en (jaja, heb uitgevonden hoe dat werkt Bloos ), SMS-en, mailen, het schijnt niet door te dringen. Boos!
Hoewel ik er zeker van ben dat als het andersom zou zijn, ik door haar ook gebeld etc zou worden.

Ik kan hier geen namen noemen, hoewel ik dat graag zou doen. Naar die foto's kan ik waarschijnlijk nu toch wel fluiten .

Onderhand baal ik hier vreselijk van, iedere keer krijg ik weer een ander l*ulverhaal, is het nou zo moeilijk om een belofte na te komen?
Blijkbaar toch wel.... triest hoor!

Toos paardloos

pmarena

Berichten: 48040
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 17:27

Ergerlijk he ?

Als iemand nou eerlijk zegt hoe de vork in de steel zit , nou ja , jammer maar okee dan weet je het.
Nu is het telkens WEER een teleurstelling...

Erg irri !!!! Boos!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-02 17:30

Ja, elke keer loop ik hoopvol naar de brievenbus, met de hoop dat er een envelopje met een paar foto's inzit... Ik was er zo trots op, mijn eerste parcoursje gesprongen met Imker en nu zit ik zelf op de foto's te springen.
Bleh!

Toos paardloos

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 17:40

Ik wil de foto's ook zien! Boos!

Maar weetje Veer, je komt maar snel een keer springen (of ik kom bij jouwo de club Knipoog ) en dan maak ik foto's! En ik mail ze wel hoor! I promise... And I DO!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 17:43

zoiets kan je ook recht in mijn gezicht zeggen hoor.
ik heb je laten weten dat het door omstandig heden nog niet zover is gekomen.
ik heb je meerdere keren gebeld, gemailt en ge-smst dat ik er nog niet aan toe ben gekomen.
ik weet dat het een kleine moeite is om ze even weg te brengen en ze even op te sturen maar het is er gewoon niet van gekomen.
ik heb hiervoor mijn excuses gemaakt.
ik vind het een beetje banketstaaf dat je nu zo gaat doen.

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-02 21:01

Ik noem geen namen, heb je meerdere keren gevraagd of je ze nu eindelijk zou opsturen... Ik heb er alle begrip voor dat je "omstandigheden" hebt gehad, maar je kan mij niet wijsmaken dat je in 8 weken tijd nog niet naar de fotozaak zou kunnen zijn gegaan.

We (Karin en ik) hebben nu wel door dat we ze waarschijnlijk niet meer zullen krijgen.
Ik wil nog een keer benadrukken dat IK geen namen heb genoemd, ik heb alleen hier even mijn verhaal kwijt gewild, en heb aan anderen gevraagd of de normen en waarden tegenwoordig niet meer zijn wat ze eerst waren.

Zeg het maar of je ze nog opstuurt of niet. Je weet dat we er gewoon voor betalen, dat hebben we je al 100x gezegd, maar ik vind dit ook niet meer leuk... Begrijp je dat van onze kant dan ook?

Het spijt me dat je dit zo moet lezen, maar ik heb al meerdere keren voorzichtig proberen te zeggen dat ik/we het niet prettig vinden om zo afgescheept te worden. We hebben toen je de foto's maakte ieder gezegd dat je ook onze eigen toestellen mocht gebruiken, maar je wilde je eigen toestel en zou ze meteen naar ons opsturen. 8 weken noem ik geen meteen meer.... Sorry als je je aangevallen voelt.

Toos paardloos

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 21:14

Wil je ze misschien naar mij opsturen?
Ik wil ze namelijk ook zien!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-02 23:03

ik voel me niet aangevallen hoor.
ik vind het alleen misselijk dat je iemand zo voor l*l moet zetten.
ik kan nu net zo goed zeggen dat je ernaar kan fluiten, maar zo ben ik niet.
maar zet jij iemand maar lekker voor banketstaaf hoor.
als ik terug ben van vakantie breng ik het rolletje weg.
mocht je me nog een keer zo voor banketstaaf zetten, dan heb je wel pech

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-02 08:22

Het lijkt mij tijd voor een PB, hoewel ik de volgers van dit topic niets wil onthouden... Ik vind ____________ tja, vanalles, vul maar in, ik weet het niet meer, maar raar is het wel. Bloos

Toos paardloos

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-02 22:31

tijd voor een slotje lijkt me. Dingen kunnen verder 'uitgevochten' worden via pb's

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: astrea, Azhari, Esther, Exorcizamus, GrapeshotBot, ikkebenmar, inge_romeo, Iselda, Lizzy__87, Maanon_, MartinJJ, Natashaa, Polarize, Winna, XxLMMxX en 228 bezoekers