wie zijn erger in verleiden de mannen of vrouwen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 09:08

[quote="divana"]ik vind t helemaal niet raar als je een vriendje krijgt van t uitgaan, k bedoel, daar leer je de meeste mensen kennen!! quote]
maar geen leuke mannen. Ik heb al mijn relaties (hm, alsof er dat heel veel zijn en ik ervaren ben, grinnik) via vrienden of via werk. Nog nooit een relatie overgehouden aan uitgaan. Ben ook maar 1x verliefd geworden op een jongen die ik kende van uitgaan en dat is toch niets geworden. Een hele leuke manier van versieren vind ik als je gebruik maakt van humor en plagerijtjes. Dat werkt altijd goed. Verleiden........... daar weet ik echt niets van.

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 11:49

Vrouwen verleiden beter, mannen versieren. Verschil is dat verleiden in mijn ogen betekent dat je zwaar de interesse van de ander voor jou oproept maar hem vervolgens het initiatief laat nemen. En deze vorm van manipulatie (man laten doen wat jij wilt maar hem de indruk geven dat het zijn idee/wil is gnagna) hanteren wij vrouwen sowieso vaak, en waarom niet? Het werkt tenslotte!

Ik laat me in principe nooit versieren maar laatst kwam ik iemand tegen die het zó goed deed, dat ik me er vol overgave aan heb overgegeven…ik bedoel, zoiets moest maar beloond worden vond ik! Knipoog