Ik haáááát Wiskunde

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-01 20:37

Wiskunde was dus echt zóóó poedersuiker.....niet normaal gewoon.....ik heb echt een onvoldonede. Mocht iets van een 4 halen dus dat geeft op zich niet, maar toch jammer.

Ik ben blij dat ik er niet meer voor geleerd heb, waren allemaal inzichtvragen volgens mij, vooral die laatste som, denk je dat je er bijna bent komen ze met zoiets aan...... Frusty Frusty Frusty Frusty EIKELS!!!!!!! Boos! Boos! Boos!

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 20:44

vraag 20 bedoel je zeker, ik begreep er ook geen bal van, maar kop op, je gaat het gewoon halen, en flink klagen bij het laks, die cijfers vallen met wat klachten en behulpzame leraren meestal wel mee. dusse, jij hoeft de 14e niet bij de telefoon te wachten je wordt toch niet gebeld. (ervan uitgaande dat je gebeld wordt als je zakt, en ook de 14e de uitslag krijgt Haha! )

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-01 20:46

Jah, ik háál het ook wel, maar ik baal gewoon voor de zoveelste keer van dit verdomde rotvak. Al 6 jaar baal ik er van en nu ben ik er vanaf. Ik heb echt zin om m'n boeken te verbranden, maarja, met ze morgen inleveren..... Haha!
Als ik het onvoldoende heb maar toch slaag met dat cijfer ga ik geen her wiskunde doen!!!NEVER!! (een heleboel bj ons op school gaan gewoon een her doen zeggen ze, op het vak wat ze het laagste hebben, dat vind ik dus echt stom - kan er niks aan doen!)

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 20:52

Hahaha, eeeh, ik dacht dat Wiskunde vooral inzichvragen zijn? Dat is in iedergeval het enige leuke dat ik er aan vind.. Dat je er niet voor hoeft te leren (of ja, niet stampen) maar gewoon moet snappen waar het over gaat..

Maar ja, hopen dat je een 4 hebt dus..

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-01 21:15

'k heb net ff gekeken en een vijfje zal er wel in zitten denk ik. Hoop ik.

Praat me niet van inzicht, soms denk ik dat ik het heb, dan denk ik dat ik het licht gezien heb, maar het lukt nooit echt.
Doe mij maar gewoon een rijtje woordjes, dan stamp ik die wel lekker even...dat gaat bij mij dan weer best snel. Ieder z'n talent hè!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 21:22

inzicht is, vind ik, heel belangrijk. En leuk ook.
Maar er zijn vakken waar dat inzicht gewoon krom en vaag is, WISKUNDE B... Natuurkunde is echt leuk, vooral zoals die man het gebracht heeft...
Morgen nog ff, en dan heb je nooit meer wiskunde hoop ik voor je! Kweet het wel zeker...

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 23:00

ja ik vond ook een beetje een [oliebol] examen, een paar van die vragen waar ej echt neit wist wat je ermee aan moest, maar ik ben benieuwd

Ook benieuwd wat Nederlands morgen gaat worden.

Good luck to all of you!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-01 23:06

't Is nu een uur of elf en ik denk dat ik de theorie van Nl's nog maar ff moet gaan doorlezen. weer eens de hele avond achter de compuut doorgebracht terwijl ik van plan was een opstel te oefenen...zucht.
Nou, wish me luck! Gaaaap

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 23:22

LUCK dan maar voor jullie.
zal jullie ff pesten. mijn broer denkt wel dat hij een 9 heeft (aaaaah) hij heeft ook wiskunde B1,2 dus is echte wiskunde kneus (mag je dat over je broer zeggen??) maarreh ik was erbij toen hij zn antwoorden nakeek op internet. goed goed goed goed etc volgens mij 2of 3 niet goed. echt walgelijk zo'n broertje en t ergste is nog wel dat hije r helemaal niets voor doet tenminste dat lijkt zo. nou wil ik ook!.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 11:21

GING GOEHOED... ben echt blij! mijn verhaal is lang, en ik kreeg een knuffel van mijn leraar NL, dus ik ben heel happy!