Mijn nieuwe school en lekker!!! loslopend wild....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Mijn nieuwe school en lekker!!! loslopend wild....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-02 20:28

Hehe.. eindelijk weer thuis internetten... Dankzij mijn nieuwe opleiding. Ik doe nl ICT. Dus nu kan ik thuis mooi ff ongezien roddelen over mijn niewe school, want daar ter plekke zitten ze je ongelofelijk op de vingers te kijken of je wel voor school bezig bent en niet voor iets anders. Maar ja ik ebn al bijna klaar met mijn project dus veel te doen is er niet.
En kijken de leraren niet over je schouder dan je medeleerlingen wel....
En daar wou ik het nou net ff over hebben.. }>
Zoals jullie misschien weten zat ik vorig jaar nog op t AOC en deed ik paardenhouderij, zat ik met 24 meiden in de klas.... Scheve mond
Nu doe ik ict op het friesland college en zit ik met allemaal jongens in de klas, in totaal zijn er 6 eerste jaars meisjes en 60 jongens ofzo....
Maar dis natuurlijk veel beter Vork er loopt hier heel wat lekkers zo in het wild!!!! Vingers aflikken *LOL*
we hebben een jongen in de klas die sprekend op Tim van direct lijkt, alleen is hij (die jongen dus) net even iets lekkerder.. Kwijl
Dus jullie begrijpen vast waar ik zoal mee bezig ben op school...
En ik heb mazzel want de projecten doen we in groepjes van 3 en laat hem nou net bij mij in t groepje terecht komen..... Party!!
Voor jullie is dit misschien een lekker boring verhaal, of juist om jaloers te worden als je ,net zoals mij vorig jaar, in een klas met allemaal meisjes zit.... Iig moest ik het ff kwijt en ik hou jullie op de hoogte... *pikante details, as die er al komen, laat ik natuurlijk wel achterwege! *LOL* *