wat voor scanner hebben jullie

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 21:33

Over XP hoor ik meer dat ie veel drivers niet ondersteunt. Ik merk er trouwens weinig van. Bij mij herkent ie gewoon alles.
Alleen de webcam-functie van de digi doet het niet, maar als digi werkt het wel.

Misschien kun je eens proberen om in de lijst met programma's met rechts op het programma te klikken die niet ondersteunt wordt en dan in Eigenschappen in Compatibiliteit een andere Windows kiezen. Hij gedraagt zich dan als onder die Windows versie.


BartVB
Eigenaar

Berichten: 41632
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 22:47

Heb een MicroTek ScanMaker 4800, van de Lidl voor 99 euro. Erg leuk ding. Enige irritante is dat er geen aan/uit knop op zit en dan de software voor de knopjes (automatisch scannen, copieren, etc) niet echt geweldig is.

Maar wat scannen betreft bevalt ie erg goed!

BTW heb in meerdere reviews redelijk negatieve verhalen gehoord over diverse low-end HP scanners. Zoek even naar wat reviews op Internet...

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 22:59

Ik heb een HP all in one.
Hij kan scannen, printen, kopiëren en faxen.
Ben er erg tevreden over Haha!

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 23:29

Ilindra schreef:
Ik heb een HP all in one.
Hij kan scannen, printen, kopiëren en faxen.
Ben er erg tevreden over Haha!


Ik heb hetzelfde wondertje ik heb een HP psc 950 ofzo, super fotokwaliteit printen en scannen haarscherp alleen is er voor XP alleen nog maar engelstalige software beschikbaar

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-02 08:46

Marsje schreef:
Ik heb een scanner van Trust. Werkt nog steeds goed.

Maar Youngster, zijn er wel zulke grote scanners waar je paardjes onder passen? Knipoog *LOL*


Ik denk het niet Haha! , maar ga het wel proberen, anders worden het foto's!! Lekker bijdehand weer!! Haha!

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Sundancer

Berichten: 9705
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 08:54

Euhm ik zou geen HP kopen....heb dezelfde als bart gehad leuk ding idd...maar het glas brak snel... Ik heb nu een HP maar de Scankwaliteit valt tegen....zie fotoAfbeelding
Tweede Scanner ben ik erg blij mee...zit ook een verlichtend schermpje in....Xerox NW M940Afbeelding en dit is een top scanner.....maar ja HP en Canon hebben de naam....Xerox heeft dat nog niet....

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-02 16:07

Nou ik heb er een hoor, ben samen met een collega gegaan die nogal wat verstand van heeft! (Zegt hij) Ik heb nu een Canoscan N670U van Canon.
Deze was trouwens ook in de aanbieding, en heeft gewoon de dingen die ik nodig heb!! Haha!
Dus watch out voor mijn scanakties

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 20:24

Sundancer schreef:
Euhm ik zou geen HP kopen....heb dezelfde als bart gehad leuk ding idd...maar het glas brak snel...


Jaja... je ging er zeker op zitten? Haha!

Ik heb trouwens een Agfa Snap-scan en een Agfa Arcus, niet goedkoop maar wel erg degelijk. Inmiddels is dat ding -ik schat hem- een jaar of 8 oud, maar hij doet het nog steeds perfect.

tije

Berichten: 1546
Geregistreerd: 21-08-02
Woonplaats: randje utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 12:57

ik heb nu een trust werkt prima en gaat op usb dus geen stroom nodig.,maar gebruik meer me spy-cam veel makkelijker heb alleen een nieuwe nodig met een flitser..

The day that we first met , the angels whispered: Perfect
-http://www.stalvandekooidijk.nl

Sundancer

Berichten: 9705
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 13:10

Sibold"]
[quote="Sundancer schreef:
Euhm ik zou geen HP kopen....heb dezelfde als bart gehad leuk ding idd...maar het glas brak snel...


Jaja... je ging er zeker op zitten? Haha!

Ik heb trouwens een Agfa Snap-scan en een Agfa Arcus, niet goedkoop maar wel erg degelijk. Inmiddels is dat ding -ik schat hem- een jaar of 8 oud, maar hij doet het nog steeds perfect.
[/quote]
Nou nee maar ik moest een dikke boek gescand hebben......maar ja......het glas brak (plexiglas dan he Tong uitsteken )

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 13:30

Ik heb een Primax Colorado Direct 9600, schijtding. Staat nu bij mijn ouders in een doos. Werkt niet onder XP en onder 2000 krijg ik het ook niet voor elkaar. Daarintegen werkt ie onder Windows 95 op de P166 bak van mijn ouders perfect Haha!

Primax schijnt ook niet van plan te zijn om drivers te regelen:
Citaat:
Primax is not producing any new driver files for the new Microsoft Windows operating systems, please use the Windows 98 Driver for Windows ME and the Windows 2000 Driver for Windows XP.


En die drivers die ze aanbieden werken dus niet Scheve mond
Als ik weer knaken heb haal ik wel eens een nieuwe, mis hem niet echt, lang leve de digi!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 14:44

ik heb geen scanner maar ik raad de HP scanners toe of de lexmark

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-02 15:31

Afbeelding

Deze scanner heb ik gisteren dus gekocht!! gaaf is ie he??!!
Heb gelijk m'n profiel maar aangepast, was even een gepiel, maar het is gelukt!!
Bekijk zelf het resultaat maar!!

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

loulou

Berichten: 14805
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 20:25

op onze scanner staat: HP scanjet 2200c.
ik vind hem heel fijn en snel en ik heb er al heeel veel mee gescant

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 21:18

Sundancer schreef:
Nou nee maar ik moest een dikke boek gescand hebben......maar ja......het glas brak (plexiglas dan he Tong uitsteken )


Weet je dat dat smoes nr. 1 is die service-engineers moeten horen als er weer eens een glasplaat van een copier of scanner gesneuveld is? Schijnheilig


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Athelas, BLEXBot, Klis, moonsparkle, Paloedie, xxmichellexx en 60 bezoekers