iemand ervaring met werken in een verzorgingstehuis??

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-01 15:53

Ik ben aan't kijken of ik bij een verzorgingstehuis kan gaan werken (eten rondbrengen ofzo, gewoon als vakantiewerk) en vroeg me af of hier mensen zijn die ervaring hebben met het werken in een verzorgingstehuis, en hoe je het hebt ervaren enzo.


Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-01 15:57

Ja Bartje, ik heb als schoonmaakster gewerkt in een revalidatiecentrum voor ouderen.
Is lache joh! Die mensen zijn !meestal! aardig en dan krijg je elke keer snoepjes enzo.
Je had er ook demente mensen, dat was soms wel even naar in het begin, maar je went er zo aan. Ik moest soms lache joh!
Ja het is echt heel erg leuk, zeker aan te raden. Aleen ga geen schoonmaak werk doen. (Bedden verschonen (luiers) en WC's) is niet zo fijn...

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-01 16:00

ik weet.. ik ben zelf ook schoonmaker geweest.. (voor 5 weken ofzo.. toen heb'k ontslag genomen) ik moest 3 trappen schoonmaken, kantine, en ff denken.. zo'n 15 wc's ofzo.. en of de wc's bij de dames zoveel schoner is?? mwa... vraag het mezelf af eigenlijk..

maar'k ga iig nie meer schoonmaken!! Lachen

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-01 19:58

jaaa mannen plees zijn echt goor! Met van die vieze schaamhaare erop en van die remsporen ALTIJD ik stond gewoon te kokhalzen boven die plees.

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-01 20:10

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA *lol*
Sorry, Haha! ik moest ff lacheh, Clown niet alleen om het feit dat Bartje vieze plees en bedden schoonmaakt, *LOL*(in m'n gedachten nu) maar ook om wat shaienne zei. *LOL* Haha, mn ouwe tante zit ook in een bejaardenhuis als ik het zo mag noemen, en die is hartstikke dement, wel lache hoor! (maar het stinkt er altijd zo naar uhhh, nouja... laat maar zitten. Gheghe Haha!
DUH!!!!!!!!!!!!!!!!

_________________
*CHUACS*

~~* XxX Mij *~~

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ontario op 2001-05-28 21:11 ]</font>

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-01 20:14

jaja Ontario!!
Ik weet wat je bedoelt..
Het ruikt daar niet echt fris..
Maar waar dat vanaf komt Misselijk Knipoog Misselijk

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-01 20:15

Jaaaaaah!! k heb vroeger altijd vakantiewerk gedaan in een bejaardenhuis met demente bejaarden....lachu!!!!!! *LOL* Pling
Is leuk hoor, je hebt pret voor 10 de hele dag.
Ik ben gastvrouw geweest, moest ik koffie en thee serveren en het middageten. Ik heb ook kamers schoongemaakt, dat lijkt de ergste klus, maar dat was zooooo lachen! Zo'n kamertje met een omaatje erin, die heel pinnig is, en maar klagen 'ik zie niks meer, ik hoor niks meer...bla, bla, bla' en dan opeens 'Hee meisje..daar ligt nog een stofje en daar ligt een dubbeltje op de grond, niet gauw in je zak steken, hier ermee!'Hahahahaha, ik heb me zo vermaakt daar joh! Heb het 4 jaar achter elkaar gedaan.
Ook in de waskamer, maar dat vond ik niet leuk...goor en geen contact met de ouwe lui..hihi!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 10:24

Ja het stinkt er inderdaad.

Er was ook zo'n vrouwtje en dan was ik gewoon aan het werk (handoeken uitdelen) en die kwam dan naast je staan en die ging de hele tijd voor me zingen. OOoww ik had het niet meer!! En ze liep me maar achterna en ze hield niet op met zingen echt leuk!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot, ComscoreBot, Fling, Hanneke137, Ilona__, jadeken, Jannie79, Jokonootje, limagirl, Melanie_D, meniekske, miezelke, Pellelilly, rosalie_a, Sanet, spookyskippy, TessaxQuincy, vevina en 63 bezoekers