gezakt voor mn rijbewijs

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

gezakt voor mn rijbewijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-02 09:14

Heb vandaag voor t eerst afgereden, en ben helaas gezakt. De examinator vond dat ik niet goed genoeg keek op de kruispunten en ik had op een punt een auto van links niet zien aankomen, hij reed denk ik net achter de heg waar ik m niet kon zien. Heel beroerd. Verder ging het heel lekker, maar ja dat helpt dan ook niet meer.
vanmiddag maar naar de rijschool om nog een paar lessen in te plannen en dan zo snel mogelijk weer afrijden

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 09:16

Sh*t, balen Maaik! Nou moet je vast weer heel lang wachten op het volgende examen, of valt dat in A. wel mee?

Anyway, iig vast heel veel succes voor de volgende keer!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 09:18

he balen joh!
maar het is niet anders, heel veel succes de volgende keer
en don't worry BE HAPPY Haha!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 09:21

Jeetje wat jammer zeg! Bij welke rijschool zit je? Ja, je moet echt geluk hebben hoor!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 09:31

balen maaike.. van otten staat er om bekend...
Ik ben er 2 keer bij gezakt om redenen waarvan ik dacht ???????
(en dan rijd je de keer erop 2 keer zo beroerd en dan haal je het wel?)
Ik ken niemand die bij hem de eerste keer is geslaagd of iegenlijk ken ik niemand die bij hem is geslaagd dus..
op naar de volgende keer ik kon na de eerste keer meteen 3 weken later weer. dus ik duim voor je!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 09:48

Balen joh!
Het is heel oliebol, en idd wat Kim zegt: 1e 2x zak je op écht banketstaaf 'foutjes' en de derde keer slaagde ik wel terwijl ik zelf toch zoiets had van: 'nou....'. Gewoon lekker doorrijden en volgende keer beter!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 10:53

Heb je Van Otten gehad? Daar ben ik de eerste keer mee geslaagd, maar ik heb inderdaad ook heel wat negatieve verhalen over hem gehoord.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 13:40

hey wat ontzettend balen zeg!
volgende keer beter hopen we dan maar!

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-02 15:01

thnx allemaal.... Ik baal al ietsje minder, vind t alleen zo zonde van t geld Haha!
Ik had idd Otten, aparte vent is t. Ene moment doet ie aardig en t volgende moment niet meer. En hij zei dingen waarvan ik dacht dat ik dat toch echt goed gedaan had, maar ja dat is nu niet meer te veranderen.

Over 6 weken mag ik weer, tot die tijd 1 keer per week les en dan moet ik t toch wel redden. Maak me er verder ook geen zorgen over, t rijden op zich ging echt wel goed. Behalve dan dat ene punt...

gerdien -> ik rij bij Bloemzaad. Bevalt erg goed trouwens, hele leuke instructeurs!!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 15:31

Ja, ik heb ook bij Bloemzaad gereden, ben in één keer geslaagd! Aaah het gaat je vast wel lukken de volgende keer. De intstructeurs zijn inderdaad toppie

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-02 15:47

hihi toch even offtopic hoor (is toch mn eigen topic Haha! )
van wie had je les?? Ik heb eerst heel vaak Peter gehad, maar later Hugo en ook nog 2 keer At. Hugo is echt gaaf *LOL* VOlgende les heb ik van Arles

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 15:54

Hey balen zeg, ik zeg al heel lang dat ik nu eindelijk begin met lessen maar het komt er steeds niet van, mijn zus en ik zouden tegelijk afrijden maar zij heeft haar rijbewijs inmiddels alweer 4 maanden.
Hopen dat je snel weer af kunt rijden, en heel veel succes de volgende keer!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 16:01

Maaike: Ik had 1x per week Ad en 1x per week Arles. En 1x heb ik van Peter gehad (die vin dik niks an) en Hugo ook 1x.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-02 16:20

hm ik vond Peter ook altijd wel gezellie, Hugo is alleen wat leuker. At deed t ook wel leuk maar daar heb ik maar 2 lessen van gehad dus kan ik verder niet echt over oordelen. Mn vriend heeft vaak les gehad van Arles, schijnt echt een leuk persoon te zijn he?? ik ben heel benieuwd.

Ach we zien wel over 6 weken. Als ik m dan weer niet haal weet ik t ook niet meer hoor...

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 16:26

klote joh gezakt, Ik heb destijds afgereden bij van beek ofzo das echt een superaardige kerel helemaal omdat ie mij in een keer dat papiertje gunde. Volgende keer nog meer succes en sterkte nog ff

"Idealisten houden het oog op de toekomst gericht: als zij één blik in het verleden sloegen waren zij geen idealisten meer."
- Eric van der Steen

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 22:42

heeej meid wat zonde
jammer hoor maar volgende keer beter.
ik heb de hele rijschool gehad Haha! was niet zo gebonden aan een instructeur. rinuz en hugo waren de leukste.
maar succes alvast over 6 weken.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Re: gezakt voor mn rijbewijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 23:26

Maaike schreef:
Heb vandaag voor t eerst afgereden, en ben helaas gezakt. De examinator vond dat ik niet goed genoeg keek op de kruispunten en ik had op een punt een auto van links niet zien aankomen, hij reed denk ik net achter de heg waar ik m niet kon zien. Heel beroerd. Verder ging het heel lekker, maar ja dat helpt dan ook niet meer.
vanmiddag maar naar de rijschool om nog een paar lessen in te plannen en dan zo snel mogelijk weer afrijden


ik had precies hetzelfde probleem Frusty , zal maar niet zeggen hoeveel keer ik er over gedaan hebt, dat zullen sommige nog wel weten Tong uitsteken

maar wel erg balen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, GrapeshotBot, OmgiliBot en 140 bezoekers