foto's uploaden bij de Hema - probleem

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

foto's uploaden bij de Hema - probleem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-02 10:28

Ik probeer een digitale foto naar de Hema-site te uploaden om te laten afdrukken. Maar helaas krijg ik een foutmelding:

Er heeft zich een probleem voorgedaan bij het analyseren van uw bestand. Ga terug om het bestand nogmaals in te sturen.

Niet geaccepteerde bestanden
De volgende bestanden worden door ons niet geaccepteerd:

pr__amaretto.jpg
Van dit JPEG bestand is het niet mogelijk om de hoogte en de breedte te bepalen.



Weet iemand hoe ik deze foto toch kan uploaden zonder dat de scherpte verloren gaat? Bij eerdere bestanden die ik heb laten verkleinen zodat ze toch afgedrukt konden worden, is heel veel van de scherpte verloren gegaan en dat wil ik niet weer. Dit is echt een superfoto die ik zeer zeker wil inlijsten, maar daarvoor zal ik 'm toch moeten laten afdrukken...

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 11:30

Heb je het bestand al aangepast aan de opitmale waarden?

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 11:41

Naar de kruitvat gaan! Ik heb steeds dat gezeik bij de hema.
toen 10 foto's verkleind opgestuurd en die zijn me toch lelijk gewoon geblokt! als ik ze uitprint zijn ze zelfs mooier.....
heb er 2 bij de kruitvat gedaan en die waren wel super

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 12:10



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Hinneke, Besje, Dennis, Domiinique, Gitana, Googlebot, Happy16, Hhilde, Kimmie235, laura_estee, Marcella, ryukapple, Tajmahal, xPabloBokt, xRaisin, xSabineW, xSimonee, YandexBot, YvonneV en 112 bezoekers