*HELP* liefdesprobleem + update

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 23:50

Oh ja, en Dennis....
Laat je niet foppen door een aardig iemand. De buitenkant kan soms anders zijn dan de binnenkant, en als hij niet op jongens valt merk je misschien niks aan hem. Dat wil alleen niet zeggen dat er ook niks gebeurt, hij zal er wel voor uitkijken dat een ander iets merkt. Zo lang het tussen hem en het meisje blijft kan hij immers ongestoord zijn gang gaan?

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-02 09:27

Hmm... ik heb het gevoel dat dit topic een heel klein beetje een eigen leventje gaat leiden, er is nóg niks échts gebeurd. Alleen maar kleine dingen, die samen ervoor zorgden dat ik me er niet prettig bij voelde.
Zoals me bijv voor de grap ineens optillen, 'iets' van mijn wang afwrijven, hele dag achter m'n kont aanlopen, en opmerkingen maken, die nog niet eens zó fout zijn, maar die in het geheel wel als heel fout kunnen worden opgevat.
Allemaal hele kleine dingetjes dus, maar ik voel me er niet gemakkelijk bij.

Ben nu 2 dagen niet naar de boerderij geweest, deels omdat ik 'bang' was om hem tegen te komen, deels omdat ik veel te regelen had voor een trektocht die vandaag begint en deels omdat ik gewoon geen zin had.

Ik ga nu 11 dagen weg, en dan zie ik daarna wel weer of het er nog steeds is. Bovendien denk ik dat ik dit topic laat sluiten, om de reden dat het nu een gekat wordt, tussen Dennis en 'de rest'. Daar heeft niemand wat aan.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 09:31

Assie... ik denk niet dat het gekat is tussen Dennis en 'de rest'... ik denk dat we dit hele topic meer moeten zien als een soort les voor mensen die hetzelfde meemaken als jou, maar er niet voor uit willen komen. Misschien dat ze JUIST door het lezen van dit topic aan het denken worden gezet en tegen die ongewenste intimiteiten ingaan.

Lijkt me erg goed dat je straks 11 dagen weg bent, dan heb je er straks misschien weer een frisse kijk op. Veel plezier tijdens je trektocht!! Party!!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 10:45

[Edit Karin] Reactie verwijderd, lijkt me niet nodig om dit soort dingen te zeggen in een topic over zo'n serieus onderwerp. [/edit]

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 12:11

Prima!

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 12:34

Ik vind dat iedereen van jou af te blijven heeft als je niet aangeraakt wil worden, op welke plaats dan ook!
En als jij je niet veilig meer voelt dan is dat zo, kan het geen aanstellerij noemen. Mij is dat ook voorgehouden dat ik me maar aanstelde, maar die aardige vader van een collega dansmarietje was in het echt alleen maar op zijn eigen pleziertjes uit. Het onbegrip/niet willen zien van anderen doet vaak nog meer pijn als de rest.
Probeer hem duidelijk te maken dat je het niet wil, desnoods op een erg botte manier, en probeer ook om niet alleen met hem te zijn. En je kunt anderen vertellen hoe vervelend je het vindt hoe hij met je omgaat en dat jij je daar niet prettig bij voelt. Ze zouden je dan kunnen helpen op een moment dat jij het echt niet meer ziet zitten. Het doet vaak een hoop dat je weet dat er mensen in de buurt zijn die je vertrouwt en die jou ook kunnen helpen als het nodig is.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 13:05

Na deze woorden van Esther zou het een goede zaak zijn als dit topic nu gesloten werd. Heel veel goede reacties van mensen die Assie een steuntje in de rug gegeven hebben. Ik denk dat er heel veel mensen baat bij hebben gehad. Kortom LAAT GEEN DINGEN TOE DIE JEZELF NIET WILT en laat dat ook duidelijk merken!!!!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 16:04

op verzoek een slotje