Waar / hoe hebben jullie je partner leren kennen ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 13:57

Hij woont op de boerderij waar ik mijn paard heb staan. We vonden elkaar gelijk leuk en zo is het wat geworden en ik hoop dat we nog heel lang samen zijn Lovers

Gaia

Berichten: 1465
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 20:41

Ik heb mijn vriend leren kennen in het studentenhuis waar we alletwee in woonden. Ik begon met de opleiding voor Z verpleegkundige, waar hij al een paar jaar mee bezig was. Nadat we ongeveer 1,5 jaar hebben samengewoond daar (met nog 4 anderen), ging hij verhuizen. Hij bleef in de buurt, maar het contact werd iets minder. Toen was er iemand die zo slim was om tegen hem te zeggen dat ik hem leuk vond en tegen mij te vertellen dat hij mij leuk vond. We hadden dat namelijk van elkaar helemaal niet in de gaten, terwijl dat toch al zo'n 1,5 jaar duurde! Toen ging het vrij snel, ik ging bij hem langs voor een feestje en ben eigenlijk niet meer weg gegaan. Tja, ervaring met samenwonen hadden we toch al. Na ruim een jaar kochten we een huis, en daar wonen we nu al weer ruim 2,5 jaar.
Doordat we op dezelfde instelling werken horen wij ook wel eens verhalen over elkaar van mensen die niet weten dat we samenwonen. Erg grappig!

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 21:39

Op het station Lachen
Mijn beste vriendin zat elke dag bij hem in de trein en sprak hem op een dag aan om te vragen voor een sigaret.
Zodoende aan de praat geraakt en zodoende heb ik hem leren kennen aangezien ik ook elke dag met de trein moest.
In eerste instantie was er nix aan de hand om dat ik op dat moment net een kersvers ander vriendje had, maar dat werd bij voorbaat niets en ondertussen leerde ik mijn huidige vriend beter kennen via telefoon, icq en de korte periodes dat we elkaar op het station zagen.
Vooral chatten was altijd erg leuk je hebt zulke leuke geluidjes bij icq zoals het heksenlachje Tong uitsteken

Op een avond vroeg ik hem of ik mee naar zijn huis mocht, toen werd ik meteen aan zijn ouders en zus en zwager voorgesteld, en ik viel daar geloof ik ook meteen in de smaak (zijn vader vond het machtig interessant een aanstaande schoondochter te krijgen die programmeert Tong uitsteken )

Aantal weken later was onze eerste kerst, voor het eerst wilde ik flink wat geld uitgeven voor een jongen, riskant als het nog zo vers is, maar ik wist ook al binnen een week dat dit de man van mijn leven zou worden Lachen
Wat wil het toeval, vriendje kocht bijna hetzelfde cadeautje voor mij Haha!
Terwijl we vantevoren een bedrag hadden afgesproken, we hielden ons beiden niet aan de afspraak Knipoog
Dus allebei een mooi goud kettinkje.
We zijn een aantal dagen later direct doorgegaan naar parijs Lachen

Half jaar later trok hij bij mij in, en nu zijn we ook verloofd, alleen de trouwerij zal voorlopig op zich laten wachten aangezien we er bewust een lange verloving van willen maken (tijd zat, we zijn nog jong genoeg, en we hebben die tijd ook wel nodig nog flink door te sparen Knipoog )

marielle231

Berichten: 3220
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 22:41

Ik heb mijn vriend gevonden via de 27mc bak.

Mijn vriendin had zo'n ding en we praate altijd veel met hem toen die tijd is er nooit wat van geworden,
toen ik op kamers ging 4 jaar later zette ik zelf de 27mc bak weer eens aan en hoorde hem er weer op samen met een vriend van hem.
Ben er heen geweest ja en een maand later hadden we iets en nu nog steeds 3 jaar later