eng? en ook Boos

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Debbiedee
Berichten: 467
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: hilversum

eng? en ook Boos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-02 08:26

zaterdagochtend was Robin buiten aan het spelen voor in de speeltuin.
Ik was boven in de douche was in de machine aan het doen en keek af en toe naar buiten.
Robin zat in de bosjes een kikkker te zoeken of lieveheersbeestjes toen er een man kwam aanfietsen hij stopte bij Robin stapte af vroeg haar wat, stapte weer op fietste al om zich heen kijkend een rondje om de speeltuin en verdween weer in de richting waar hij vandaan was gekomen.
Ik riep Robin binnen en vroeg wat die man had gezegd. hij had haar gevraagd of ze alleen was nee had ze gezegd en of ze niemand had om te spelen.
Ik ben er erg van geschrokken vooral nadat een buurvrouw vertelde dat deze man bij speeltuinen schijnt te zitten en naar kinderen kijkt.
ik heb de politie gebeld die vond het ook verdacht vooral omdat de man vroeg of ze alleen was. Hier in de meent zijn al vaker pedofielen geweest eenje heeft zich zels aan een kind van 2 vergrepen.
ik wordt hier zo boos van, nu kan Robin niet eens meer gewoon buiten spelen omdat die man mischien el slechte plannen heeft, ik hoop maar adt hij gewoon aardig was. maar ik heb er een slecht gevoel over

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 08:45

Kan begrijpen dat je et eng vind. Zou ik ook eng vinden. Waarom zijn er toch van zulke mensen.

Erg boos wordt je ervan.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 08:50

Ga maar gewoon op je gevoel af...
Vervelend is dat he, maar helaas kun je er niks anders aan doen dan melden enz. Zo gebeurde het in de vorige buurt waar ik woonde dat mijn oudste aan het fietsen was om de straat heen.... dus ook op 2 punten na (de hoeken) in het zicht was en met anderen samen was.
Is ie een potloodventer tegen gekomen, nou dan ben je ook echt laaiend!
Vieze vuile gore ventjes, moeten lekker oprotten... ik heb melding gedaan bij de politie en mijn buren gewaarschuwd. (volgens mijn zoontje een man van in de 40-50 jaar- niet zo oud als opa, maar wel met grijs haar- en op een fiets).
Dit was in een schoolvakantie, volgens mij heb ik nog weleens vaker een engerd (ziet er niet eng uit verder) zien staan kijken naar de schoolkinderen die uit school komen.
Je moet er niet aan denken wat zulke personen doen of willen doen....

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 08:57

Ik kan me het ook voorstellen dat je dit soort dingen eng vind en er boos over word. Hou de boel goed in de gaten en laat haar niet teveel alleen zodat haar iets kan overkomen want dan heb je een groot probleem.

Debbiedee
Berichten: 467
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-02 09:03

Robinmag niet meer alleen naar buiten alleen nog maar met vriendinnetjes of ik moet maar weer hel dagen de speeltuin mee in.

ben wel vanplan om als ik die vent weer zie hem aan te spreken. om hem te vragen wat hij hier doet. dat heb ik met de politie overlegt en die vond dat een goed idee dan weet die vent namelijk ook dat we hem in de gaten houden

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 09:08

Wij hadden de afspraak dat er alle tijden iig 1 ouder bij bleef.
Dat werkte op zich wel goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 09:41

Brrr
Ik zou het ook super eng vinden.
En vroeger kon je nog denken dat mensen het zouden vragen uit bezorgdheid, maar tegenwoordig weet je het niet meer.
Erg dat het zo voortaan moet in NL.

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 21:50

jullie zijn volwassen maar ik ben nu 13 en ik heb dat soms ook hoor als ik volwassenen naar me zie kijken (ik heb het gelukkig bijna nooit maar toch het idee alleen al) je weet nooit wat ze doen