5.00 uur s'ochtens opgestaan....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-01 15:53

maar het was het waard!!! Sinds 12.00 uur vanacht mocht ik eindelijk weer het bos in, dus dat heb ik vanochtend meteen maar gedaan. Lekker vroeg, omdat ik ook nog naar school moest (en ik kan me niet nog meer spijbelen veroorloven...).
Om 5.15 uur kwam ik bij de paarden, en die keken me wel heel raar aan. Adventure gepakt, gepoetst en opgezadeld (ook sinds lange tijd weer in western-uitrusting) en hij snapte er niets van. Maar toen we richting de weg stapten, in plaats van naar de bak, werd hij wel erg vrolijk.
Het is van de wei naar het bos maar een paar honderd meter, maar omdat hij overal van schrok en zo aan het klieren was, deed ik er toch nog 10 min. over.
Eenmaal in het bos werd ie nog gekker en gekker. Ik dacht, toen ik hem een half jaar geleden heb gekocht, dat ik een echte, rustige arabier had gekocht, maar meneer bewees nu echt het tegendeel! Hij liet showde alle bomen zijn mooie gangen en zijn mooie lijf (nou ja, met enorme grasbuik dan..., maar hij vond zichzelf erg mooi en wou dat laten zien.).
Ook ging ie mij pesten, en schrok hij van iedere boomstam en overal zaten spoken...
Toen ie na een halfuurtje eindelijk wat rustiger werd, was ik dus heel erg blij, want dan kon ik ook gaan genieten. Maar: toen kwamen we op de hei, en daar stonden zo'n 25 herten te grazen. Geen reeën van 1 mtr, nee, herten, met mannetjes erbij van ong. 1.80 mtr.
Dat had ie nog nooit gezien (hij komt van texel, en daar heb je zoiets niet) en hij wist nu echt zeker dat ie spoken zag... Wel zielig hoor, hij was nu echt bang...
Maar ja, we zijn toch nog heel thuis gekomen na nog wat zwijnen te hebben omzeilt en na wat bokken omdat meneer rood-wit linten zag die nog waren overgebleven in het bos.
Toen we weer door het dorp reden, keek iedereen ons wel heel vreemd aan. Maar ja, dat was ook wel lache!!!

Vanmiddag ga ik lekker nog een keer, maar dan met Snoops!!!

Groetjes Carola!


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 17:02

heeey mag je het bos in?
hier in Apeldoorn mag je wel de weg op met je paard maar niet de bossen in.
Gister stond nog in de krant dat er 2 mensen waren opgepakt.
Ze waren betrapt op de fiets in het bos en zij dachten dat gewoon nog niet alle rood/witte linten weg waren gehaald.
Ik mag nu de weg op maar het bos zit allemaal potdicht

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 17:10

ja dat heb ik gelezen

Ik ben ook zo blij!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 20:05

waaaah ben allang blij dat we de weg weer op mogen want langs de weg kunnen wij ook een hele leuke rit maken en dat ga ik maandag of dinsdag lekkur doen!!!! Tong uitsteken
waaaaaaah heppie heppie heppie

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-01 13:13

Je mag het bos bij de kroondomeinen nog niet in, maar ik zit bij Ugchelen en Beekbergen. Daar mag je niet overal in het bos, maar wel op de hoofdwegen en bepaalde gebieden. Waar je niet in mag, zijn aangegeven met rood-wit linten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DJZ, GoogleAdsense, Jolynne, kaatje89, Kabayo, YandexBot en 137 bezoekers