agosh

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-01 22:49

Ik ging vanavond nog ff naar Honey toe om de shets te poetsen. Van poetsen is echter weinig gekomen.
Ik liep naar de wei, en hoorde iets piepen. Een Kievit, dacht ik..
Maar nee, het was toen ik beter luisterde toch duidelijk een jong poesje.
Oh wat leuk denk ik, kittens.
Dus ik zoeken naar waar het nestje zou zijn, toen ik bijna op iets grijs ging staan. Een kitten dus. Staartje kapot, achterpootje kapot, oortje kapot, bloedneusje, en moederziel alleen, midden i het gras.
Dus ik hem opgetild, en naar Annie gelopen, kijk nou toch eens.
Annie zij dat ik hem terug moest brengen naar waar ik hem gevonden had, dan zou zijn moeder hem vanzelf ophalen. Ok, ik gedaan.
AL vrij snel kwamen er diverse katten kijken, die er even aan snuffelde en dan wegliepen, of nog even naar de kleine uithaalde.
Laten liggen, en af en toe kijken. Zo rond een uur of 9 lag ie er nog!!!

Ik heb hem in mijn binnezak gestoken, en heb hem mee naar huis genomen.
Toen de Dierenambulance gebeld, en na veel heen en weer gepingel (sliedrecht mocht niet bij ons komen, Gorinchem antwoordapparaat, uiteindelijk zijn ze vanuit vianen gekomen) kwamen ze dan.
Ze hebben hem snel tegen een kruik gelegd, en we kregen te horen dat ie echt nog geen week uit was. Waarschijnlijk een dag of 2, 3. Ze denken dat een rat o.i.d. hem uit het nest heeft gesleept, en dat de moeder door zijn verwondingen niets meer van hem wil weten.
Ze denken in iedergeval wel dat ie het haalt.
Het is een cypertje met witte pootjes en een wit bekkie. En toch, ik heb hem maar een uurtje ofzo in huis gehad, maar toen ik hem af moest geven, vond ik het toch best jammer.
We worden nog gebeld in welk asiel of bij welke opvang ie komt, en dan kunnen we zelf contact houden om te horen hoe het met hem gaat.
Pfffffffffffff
wat een dag weer.....


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 22:54

Ach wat zielig... Verdrietig

Hoop dat het goed komt met hem. Dit zijn altijd van die nare dingen die in het voorjaar gebeuren met jonge dieren. Jonge vogeltjes die uit nestjes vallen, etc.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 22:57

kon je niet regelen dat je hem weer terug krijgt of wil je dat niet

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-01 23:12

we willen ooit wel weer een kat, maar geen kitten.
We werken allebei, en ik wil dat zo'n beest gewoon naar buiten kan wanneer ie wil. Daarbij wil ik absoluut geen kattebak in huis, dus tja.
Als we ooit weer een kat nemen, halen we er 1 van een paar jaar oud uit het asiel.
Ben net gebeld, hij zit nu in leerdam, en daar zit ie bij een moeder poes die nog wat melk over had. Hij heeft ook al een beetje gedronken, dus het gaat goed!!!

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 23:18

gellukkig maar *LOL*

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 12:22

aaaaaaaaaahaaaa sneu is dat he? gelukkig dat ie het wel red. Vind het altijd zielig als dieren wat hebben maar met jonge dieren vind ik het wel heeeeeeeeeeeeel zielig

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, Amazonbot, Amber_anne, anjali, Anoukjuuuhh, ComscoreBot, eshz, Gee, gerlindie, GoogleAdsense, karinmanon, Lalladidoo, Lizzy__87, marjannuh, Monody, Paardennamen, Plus_en_Min, RianneH, Room_Soesje, Rose94, Sourire, thequeensmum, wisja, xSCWx, XxLiEsJuHhxX en 207 bezoekers