Hooitijd !!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Hooitijd !!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-01 21:45

Haha!
Laatst bijgewerkt door PhiaBink op 29-11-02 01:51, in het totaal 1 keer bewerkt


Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 09:00

Ik ben ook al zo'n halve boerin Phia *LOL* Ik mag ook meedoen in de hooitijd en gezellig het land bemesten Knipoog enzo. Ik hoop dat jullie alles op tijd in de schuur krijgen en geen buien erover heen krijgen. En na al dat harde werken moet je toch zeker een koud biertje open trekken *LOL* Veel geluk met het hooien Phia...
groetjes, Caballo

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 10:41

Wij hooien altijd met een heleboel boeren uit het dorp. Pakken op de wagen gooien en vanaf de wagen op de hooizolders. Errug vermoeiend en zwaar, maar ook erg gezellig. En dan is er een vrouw die altijd heerlijke soep met broodjes heeft.
Wij voeren geen hooi meer, dus dit jaar wordt het alleen stropakken zeulen (whaah, die zijn zwaarder en prikken meer!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 10:57

Het lijkt mij ook erg leuk om te doen, beetje scheuren met de trekker en de boerin uithangen, heerlijk. Daarna benen op tafel en relaxen. Je hebt tenminste het idee dat je wat gedaan hebt.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 11:04