Hooitijd !!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Hooitijd !!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-01 21:45

Haha!
Laatst bijgewerkt door PhiaBink op 29-11-02 01:51, in het totaal 1 keer bewerkt


Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 09:00

Ik ben ook al zo'n halve boerin Phia *LOL* Ik mag ook meedoen in de hooitijd en gezellig het land bemesten Knipoog enzo. Ik hoop dat jullie alles op tijd in de schuur krijgen en geen buien erover heen krijgen. En na al dat harde werken moet je toch zeker een koud biertje open trekken *LOL* Veel geluk met het hooien Phia...
groetjes, Caballo

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 10:41

Wij hooien altijd met een heleboel boeren uit het dorp. Pakken op de wagen gooien en vanaf de wagen op de hooizolders. Errug vermoeiend en zwaar, maar ook erg gezellig. En dan is er een vrouw die altijd heerlijke soep met broodjes heeft.
Wij voeren geen hooi meer, dus dit jaar wordt het alleen stropakken zeulen (whaah, die zijn zwaarder en prikken meer!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 10:57

Het lijkt mij ook erg leuk om te doen, beetje scheuren met de trekker en de boerin uithangen, heerlijk. Daarna benen op tafel en relaxen. Je hebt tenminste het idee dat je wat gedaan hebt.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 11:04

ik heb twee jaar terug (toen was ik dus 15) een keer de hele dag in de tractor gezeten met een aanhangding erachter waar t hooi op moest. hihi ik als klein meisje de trekker besturen!! gaaf man!
is idd heel leuk om te doen, ben wel blij dat ik niet dat hooi op hoefde te stapelen, das me toch zwaar werk!!!
en als t klaar is gezellig met zn allen eten... Vork Vork

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 11:46

ja hoor, errug fijn die hooi-tijd, ik zit elke morgen vanaf een uur of 7 tot 10 met dikke ogen te werken, ik heb ook speciale zakdoekjes met balsam moeten kopen want ik had een neus als kabouter Plop.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 12:15

'k Zou er wat voor over hebben, om lekker op de trekker te kunnen zitten en 's avonds bekaf lekker het mandje in.....
Maar ach, kantoortrutjes moeten er ook zijn... Misselijk

Hihi, groetjes en hooize!
Sonja

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 12:21

s
Laatst bijgewerkt door janna op 14-02-22 08:38, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 13:13

Wij zijn pas keueterboer...eerst laten we door de buurman het land maaien, dan schudden we het met de hand (t is ook nog geen halve hectare hoor)en dan gooien we het gewoon in de schuur (vroeger deden we dat dan met ponykar en shet, maar de kar is verkocht omdat we er toch nooit meer iets mee deden.....dus naja....

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Apacheshadow, Babe02, Butterfly, Danielleeee_, Deeks93, Effy, Googlebot, Iepoetjuh, lovemaylo, Mandy_89, Marie111, Michelle_96, Nustice, Polarize, VogeltjeM, xLeoniee, zonnebloem18 en 203 bezoekers