natuurkunde

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-01 19:59

Ik liep de zaal uit, en behalve dat ik onwijs uitgeblust was voelde ik me goed. Maximaal heb ik 63 van de 83 punten. Dus een vette voldoende. Wat mijn conclusie voedde: voldoende. No worries, want ik mocht een 4,7 halen. Dus ik happy!
Net ff gekeken, en ja hoor: HEBBIK, HEBBIK HEBBIK, die vraag heb ik helemaal niet beantwoord, GOED gegokt etc. Dus het is toch wel goed gegaan... Aiai, me = happy! Nu hopen dat mijn CSE (controle significante eenheden) helemaal klopte, wat ik er zo van zag klopte het wel aardig. Dus ik heb die 5 wel... En dus 6 gemiddeld...
Toen ik thuis kwam zei mijn vader ook gelijk: niet te vroeg juichen he... Njaa, die 63 pnten zal ik wel niet hebben, maar het is genoeg om voldoende te hebben...
*joy, joy, happy, happy*
Nu morgen gs nog... *zucht* en nou zit ik met maagpijn achter de compu ,moet nog ff wat lezen/leren, en jaartallen stampen en dan ga ik daar ook met n vrolijk gezichtje zitten...

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-01 20:16

fijn voor je...lekker gevoel he?
Vandaag is mijn frans iig geod gegaan, maar na morgen ben ik echt dood. GSCH nu aan het doen, beetje samenvattingen maken en doorlezen... Verward
Dan heb ik ook nog eens eco2 morgen en dat is dus al een slecht vak en ik heb dus geen tijd meer voor de voorbereiding (behalve dan morgen na gsch nog 1,5 uur..) dussuh, dat wordt nix. Maarja, als ik nu alles nog voldoende heb, (naa mn berekeningen is dat zo) kan ik een 2,5 halen en dan heb ik een 4 voor eco dus slaag ik nog... maar ik ga toch maar voor de 5,5 gemiddeld... Who knows. Anders kan ik nog mn her gebruiken? Nouja ik hoop iig dat gsch een beetje ga. Vind tot nu toe dld moeilijker dan NL indie want dat is meer feiten en afspraken enzo.. en politieke partijen.. Misselijk
Nou succes....

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-01 20:40

Hmmm ja...na1 viel mij ook mee, maar ja, ik mocht ook een 3,5 halen om een 6 te staan dus....
Morgen bio, dat wordt denk ik best lastig, maar er zijn ook mensen die bio en gs hebben en die hebben het net iets zwaarder!!!
Succes!!! Party!!

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-01 21:45

ja mij natuurkunde ook goed (<--- mmm.. nederlands viel tegen.. *LOL* )
ik had 61 van de 86
streng gerekend... ik had 2 twijfelgevalletjes en die heb k nie mee gerekend..
dus dat ziet er goed poedersuiker!! (tussen de 7.2 en de 7.9 volgens examen.nl en volgens laks.nl tussen de 6.4 en de 8.4)
nahja..
die 5.3 heb k zowiezo!!!

im sooooo happy todayyyyyyyyyyy!!!
woooooooow!!!!!!!! Clown