Musical Annie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-01 12:28

Hallo, ik moet voor mijn opleiding een professionele theatervoorstelling observeren voor het vak Drama. Maar ja, eigenlijk heb ik daar helemaal geen zin in. Schijnheilig
Toen bedacht ik me dat ik een hele tijd terug Annie - The musical heb gezien in Hoogeveen. }> Dus ik ben van plan om daar een verslagje over te schrijven want ik hoef maar 1 A4-tje vol te krijgen. Maar het is natuurlijk wel lang geleden dus ik vroeg me af of iemand misschien een internetsite weet waar wat info over Annie op staat of dat iemand zelf de voorstelling heeft gezien zodat diegene mijn geheugen weer een beetje kan opfrissen. Pling


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-01 12:31

Ik heb wel een bandje met de liedjes, en het verhaal in boekvorm (zo'n pocket)... Lachen

Misschien kun je eens zoeken met http://www.google.com? Dat is een hele fijne zoekmachine.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-01 12:46

Ja het verhaal en de liedjes zijn het probleem niet zo. Ik moet meer kijken naar het decor enzo, wat voor personages erin speelden en hoe ze dit deden.
Dus observaties van de musical.
Ik ga inderdaad even bij die zoekmachine proberen.
Lachen

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-01 17:30

Daar is toch ook een film over?
Moet je een keer gaan kijken bij de bieb of de videotheek.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-01 17:38

Ja de film hebben we wel op video staan maar het gaat echt om de musical. Het verhaal heb ik namelijk al klaar.

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-01 19:00

hoi!! ik heb EN de origineele musical EN de koopvideo EN de opgenomen video van de tv .. IK was vroeger helemaal verslaafd aan annie, vind het nog steeds zo'n mooie film. Ken heel veel liedjes uit me hoofd....

groetjes ymke

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, BarbaraNova, doekenbas, Facebook, FrNo, Iloveiswan, karinmanon, marleen_88, mvdende, Renee1991, Roosch, Roulette_, tessaenhenk, Wintu en 157 bezoekers