Vraagje/ideetje

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-01 22:17

eh.. als je iets gelezen hebt en dan wordt het weer rood omdat er een berichtje bijgekomen is kan er dan een aanduiding oid bijgezet worden van wat je gelezen hebt? Oo wat zeg ik dat vaag Lachen


BartVB
Eigenaar

Berichten: 41632
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-01 22:28

Eeeh, ik heb het 3x overgelezen en ik denk dat ik weet wat je bedoeld Lachen

je wil dus zien welke berichten je al gelezen hebt binnen 1 onderwerp?

Dat is (technisch gezien) een behoorlijke klus.. Het forum zou dan voor iedere gebruiker en voor ieder onderwerp bij moeten houden wat je gelezen hebt.. Stel nou dat je een redelijk groot forum hebt met 1000 gebruikers en 40.000 posts, dan ben je dus al iets van 40MB verder alleen al voor hij bijhouden van dit soort dingen (ok, dit is worst case, het kan wel wat efficienter) Lachen

Is in iedergeval wat ingewikkeld allemaal. Maar in de nieuwe versie van het forum (gaat veeeel in veranderen, duurt nog wel een paar maanden voor ie af is) komt in iedergeval een ander systeem om dit soort spul bij het houden...

Maar eeh, het is toch nog wel een beetje te doen om alles 'met de hand' bij te houden? Van de meeste topics weet je wel ongeveer wat je gelezen hebt (alleen eerste bericht, 1 pagina) en door ff over de eerste regels van een bericht te scannen zie je meestal best goed of je het al gelezen hebt of niet. Of ja, je wordt daar na een tijdje (IMO) steeds handiger in Knipoog

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-01 13:13

Ok..

En dat wou ik ook nog vragen of dat niet kon.
DAt per gebruiker alles werd opgeslagen zodat je als je de geschiedenis wist alles er nog staat.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41632
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-01 13:28

Eeh, ik zou dat ook heeeeeeeeeeeeel graag willen (omdat ik 3 verschillende computers gebruik). Nu is het zo dat als ik alles bijgelezen heb op m'n 'normale' pc en ik overstap op m'n laptop dat daar alles weer als niet gelezen staat..

Probleem is alleen dat dit nogal wat werk is Boos! Moeten hier nog eens goed over nadenken.

BTW de code die bepaald of een foldertje geel of rood is, is ook verbeterd in deze versie (werkt alleen nog steeds verre van perfect Verdrietig).

Maar thanks voor de suggestie!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amparo, Chantalla, ComscoreBot, Eefje_Sammy, Eowyn_95, Firebug, Gee, Ginny135, Josien_, katinker, L_iek, Ponytante, roucha1, Sabbientje, supervon78, Symke, tengeltje11, xRaisin en 66 bezoekers