Kim

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moekoekoeJarig
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-01 08:50

Hoe komt het toch dat jij tandartsassistente bent geworden???? Party!! Party!! Party!! Party!!
Ben gisteren weer eens mishandeld daar (waaaah...4 gaatjes achter het spalkdraadje van mijn voortanden..) ik dacht nog..ben er tenminste voor een half jaar vanaf. Nope....nog 6 gaatjes gezien op de foto's, dus volgende week EN die week daarna terug...weeeeeeeeeeh Huilen Huilen Huilen
Hoe kan iemand het nou leuk vinden tandarts te zijn...behalve dan dat je naast die stoel zit en niet erin, hahahahaha!

Groetjes Suzanne

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 09:26

Waarschijnlijk omdat Kim ook naast de stoel mag werken?? Wat een narigheid Su, zelf mag ik binnenkort terug voor 2 kronen....*slik*.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 09:46

Ik denk dat je daarvoor een beetje gemeen moet zijn om tandarts of tandarts assistente te worden. Dus Kim..........
grinnik.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 15:58

haha Desiree heeft me door *LOL*
Eigenlijk heeeel stom.
Ik ben een heel vroege leerling geweest en moest op m'n 12 dus kiezen wat ik voor de rest van m'n leven wou doen leek het.
Ik deed toen VBO/Mavo.
Mijn beste vriendin ging de verzorging op dus deed ik dat ook vandaaruit kun je dus nog wel een boel kanten op hoor maar ga je naar banketbakker/kok/seveerster of assistente/bejaardeverzorgster/gehandicaptenzorg.
Toen ik 15 was deed ik examen en moest kiezen voor m'n vervolg opleiding en ik wou dus helemaal niet de zorg in beetje bejaardenwassen en snotterbellen afvegen (tuurlijk houd het meer in en het is een mooi beroep als je er tegen kunt maar dat kan ik totaal niet!) Ik wist eindelijk wat ik wel wilde worden en dat was bij de politie.
en ja hoor daar moest ik 18 voor zijn!
toen zijn we eigenlijk opzoek gegaan naar iets wat aansloot m'n opleiding en maar 3 jaar duurde.
dus kwam ik bij de assistentes uit en van dokters,appothekers en tandartsassistente was de meeste vraag naar de tandartsass. en dat was het best betaald ook dus ik ben dat gaan doen halverwege gekapt omdat ik kon gaan werken en eigenlijk is het helemaal niet naar om te doen vind het zelf wel leuk.
Tj toen kreeg ik Lodewijk en ik kan dus niet en naar school gaan en een paard houden....
dus ben ik blijven werken en vorig jaar niet naar de politieschool gegaan.
Ik wil dit zeker niet altijd doen.
dus nu flink sparen en straks proberen om in de paarden te gaan werken met een partime baan ernaast want daar is hier zo veel vraag naar.
dus wie weet.....

Sirius_

Berichten: 10948
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 17:51

hihi arme suus! ik heb nog nooit een gaatje gehad!! moet volgende week (of die daarna weet niet meer Verward ) happen want ik krijg slotjes Verdrietig zit een voordeel aan ik ben van dat afgrijselijk grote ding af!

moekoekoeJarig
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-01 21:02

Hahaha *LOL* Party!! *LOL* Party!! , er zit wel een zekere overeenkomst tussen smeris en tandartsassistente: allebei boezemen ze angst in bij de burger!!!! *LOL*
Ik had ook tot mijn zwangerschap geen gaatjes en toen opeens... Scheve mond\
'Elke zwangerschap kost een tans' is een gezegde, mij kostte het mijn hele gebit zo ongeveer.
Het stomme is: het valt best mee, alleen die verdoving en dan heb je het ergste gehad...toch moet ik alle zeilen bij zetten om mijzelf te dwingen toch te gaan. Stond die assistente op mijn antwoordapparaat: of ik as maandag tijd had ipv 9 juni..'Ehm...nee, helaas andere afspraken..'
Lov...kronen....dat alleen onder algehele narcose denk ik..hihi!

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 21:23

ik heb ook nog nooit een gaatje gehad, maar wel een stomme beugel (nooit in btw)

xxx so