Voor de dames: Hoe ziet jullie ideale man eruit?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 19:30

Jurga"]
Persoonlijk ga ik Kwijl bij een jongen met donker haar, mooi lichaam en goed gekleed.
[/quote]

Ben ik het wel mee eens Haha!

[quote="Laui!"]
Eh, ik ben eens voor een Portugees gevallen en ik vrees dat ik alleen nog maar met Zuidelijke types thuis WIL komen. My god, niet allemaal even knap, maar er zitten exemplaren tussen *faint* en verder is er ook NIETS mis mee voor zover ik nog weet... Haha!
Donker haar, blauwe ogen, stevig (gespierd, jummie), dikke kop groter dan ik... Ohohoh, maar ja, you can't have it all he...
[/quote]

Ben ik het ook wel mee eens Haha! Haha!

[quote="Nathalie schreef:
Tja, ik val eigenlijk best wel op van die playerige typejes.. Schijnheilig Lekker breed, echt van die stoere jongens. Ik val op groene ogen, echt SUPER! Kwijl Maar jongens met blauwe of bruine ogen kan ik ook super vinden.. Lovers Kleur haar maakt me eigenlijk niet uit..
Tja, ze moeten gewoon stoer zijn, en mooie kleding. Dat kan zijn van die beetje strakke spijkerbroeken of van die witte broekenw eetjewel.. Ach, als ie lief is, en er lekker uit ziet... Schijnheilig Mijn smaak is eigenlijk heel uitlopend.. Schijnheilig


Ben ik het ook al mee eens Haha! Haha! Haha!


Schijnheilig

vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 20:34

Hij hoeft niet supermooi te zijn, maar hij moet wel sexappeal hebben Tong uitsteken en er verzorgd uitzien....

Mellow

Berichten: 6470
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 20:44

mensen recht aankijken vind ik heel moeilijk.
ik kijk altijd weg.
dus mooie ogen moet hij hebben.
en een leuk koppie.
en verder maakt het mij niet zoveel uit Lachen

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 20:59

vlieg schreef:
Hij hoeft niet supermooi te zijn, maar hij moet wel sexappeal hebben Tong uitsteken en er verzorgd uitzien....


Ja, daar ben ik het nu helemaal mee eens! En in de leeftijdsklasse van 21 tot 26 ongeveer... Minimaal 1.80 lang, geen bierbuik en vooral uitstraling en sexappeal hebben.

En dat soort kleine dingetjes als Katriens vriend, dat is natuurlijk helemaal super!

Momenteel ben ik heel gelukkig met een jongen..... uh... man...? (wat moet je nou zeggen bij een 24 jarige?) die niet de meest knappe is, maar wel heeeel erg lief en zeer romantisch. Bij hem voel ik écht dat ie heel veel om me geeft, en dat laat ie constant merken. Heerlijk gewoon! Hij is nog wel wat bang voor paarden, maar ja, dat leren we hem wel af!

Ik knap echt gigantisch af op een jongen die niet kan zoenen of uit z'n mond stinkt! Misselijk

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 21:18

Citaat:
Ik val voor lange jongens, donker haar, en ik heb een zwak voor stekeltjes.
Ik hou echt NIET van macho's, of van die brede types, geef mij maar lekker spontane, vrolijke, sportieve jongens met een leuke uitstraling.
Wel een beetje een slimme jongen...
O ja, en goed gekleed graag.


Als je hem nou vindt Anneke, stuur zijn tweelingbroer dan even door...*LOL*
Alkmaar ligt wel op de route Amsterdam-Den Helder dus dat lukt wel Haha! En verder is er eigenlijk geen minpuntje aan je omschrijving Haha!

franka

Berichten: 161
Geregistreerd: 15-04-02
Woonplaats: leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 21:47

qua uiterlijk: zwart haar, krulletjes, groene of bruine ogen en ongeveer een kop groter als mij
qua karakter: lekker eigenwijs maaar wel lief

denk dat ik qua uiterlijk ziende blind was toen ik mijn vriend tegen kwam want dat komt niet in de buurt
zijn karakter gelukkig wel en das het belangrijkste. we vinden elkaar al weer zo´n drie jaar heel lief en leuk enzo dus ik zou het echt niet meer anders wensen

groetjes franka

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 21:50

Hij moet boeiend zijn. Hoe hij eruit ziet maakt niet uit, maar het moet mij aantrekken. Ik moet zijn gelaatstrekken boeiend vinden. Zijn manier van praten en bewegen moet iets met me doen.

Mijn eigen vriend is echt mijn kanjer. Steeds vaker besef ik me hoe gelukkig ik met hem ben en hoeveel ik van hem hou. Ik kan ook echt niet zeggen of hij knap is of niet. Ik weet het niet meer want ik ben stapel op hem, ik kan niet objectief hierin zijn.
Zijn heerlijke krullebol, zijn tinkelende blauwe ogen en zijn gelaatstrekken!
*zucht*
Lovers

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 22:06

jemig waarom moeten we zonodig aan de man terwijl wij vrouwen zonder veeeeeeeeel beter af zijn .!!! (soms denk ik wel eens waarom gebruiken wij die hersens die we in overvloed meer hebben als mannen toch zo slecht.
ik heb er genoeg van gehad .Als Jos er niet meer is (hoewel wij samen heel goed door een deur kunnen,) hoef ik niet meer zonodig ,
Je geeft ze je halve leven ,past jezelf aan op alle mogelijke manieren ,geeft je baan op voor man en kinderen en het enige wat je van ze krijgt is : jij doet niks jij profiteert alleen maar .
Nee alleen ben je veel beter af
DAMES HOED U VOOR T BROEDS WORDEN ,DAT IS EEN VAL ,om ons vrouwen er in te luizen .
zelfstandigheid weg ,inkomen weg ,slaafje worden .

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 22:20

Ik vind uiterlijk niet het belangrijkste, maar hij moet ook niet echt lelijk zijn (het oog wil ook wat Knipoog )
Ik val op jongens die in eerste instantie niet echt knap zijn, maar als je nog een keer kijkt wel wat hebben. (snappen jullie het nog?)
Verder niet echt een bepaald type; hij moet alleen wel groter dan mij zijn. Lijkt me zo raar als je groter bent dan je vriend!!
En hij moet een jaar of 15-18 zijn. Ze zeggen wel dat jongens achter lopen op meisjes, maar heus niet alle jongens (spreek uit ervaring Haha! ) dus ze mogen best even oud als mij zijn. Nou dat was het wel zo'n beetje.......oh jah het is natuurlijk altijd lekker als ze een beetje gespierd zijn Kwijl

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 08:46

leuke uitstraling, gevoel voor humor...
knap en lief...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 08:57

ineke schreef:
jemig waarom moeten we zonodig aan de man terwijl wij vrouwen zonder veeeeeeeeel beter af zijn .!!! (soms denk ik wel eens waarom gebruiken wij die hersens die we in overvloed meer hebben als mannen toch zo slecht.
ik heb er genoeg van gehad .Als Jos er niet meer is (hoewel wij samen heel goed door een deur kunnen,) hoef ik niet meer zonodig ,
Je geeft ze je halve leven ,past jezelf aan op alle mogelijke manieren ,geeft je baan op voor man en kinderen en het enige wat je van ze krijgt is : jij doet niks jij profiteert alleen maar .
Nee alleen ben je veel beter af
DAMES HOED U VOOR T BROEDS WORDEN ,DAT IS EEN VAL ,om ons vrouwen er in te luizen .
zelfstandigheid weg ,inkomen weg ,slaafje worden .


Geweldig Haha! hier spreekt een vrouw met ervaring!! hahahaha Haha!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 09:26

Katrien, wat lief van Maurice....

Harmen doet het ook weleens als hij op maandagochten weer naar huis gaat legt hij een briefje neer op mijn kussen Lovers

Alleen heeft hij niet zoveel fantasy om er ook nog een foto van te maken.

Ik viel altijd op sportieve, brede jongens met een of andere uitstraling en lekker dik haar.

Harmen heeft donkerhaar, blauwe ogen, is redelijk lang, dun, beetje sportief en heeeeeeel lief Lovers En niet te vergeten, hij gaat mee naar 't paard Lovers Schijnheilig

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 09:46

ineke schreef:
jemig waarom moeten we zonodig aan de man terwijl wij vrouwen zonder veeeeeeeeel beter af zijn .!!! (soms denk ik wel eens waarom gebruiken wij die hersens die we in overvloed meer hebben als mannen toch zo slecht.
ik heb er genoeg van gehad .Als Jos er niet meer is (hoewel wij samen heel goed door een deur kunnen,) hoef ik niet meer zonodig ,
Je geeft ze je halve leven ,past jezelf aan op alle mogelijke manieren ,geeft je baan op voor man en kinderen en het enige wat je van ze krijgt is : jij doet niks jij profiteert alleen maar .
Nee alleen ben je veel beter af
DAMES HOED U VOOR T BROEDS WORDEN ,DAT IS EEN VAL ,om ons vrouwen er in te luizen .
zelfstandigheid weg ,inkomen weg ,slaafje worden .


eigenlijk zijn vrouwen hele primitieve domme dieren Ineke. Sorry, maar het is zo. Ze willen zelf gewoon niets anders dan trouwen en kindjes krijgen, verkopen er hun paard voor enz. Ze geven ZELF alles op voor die vent en die kids. Ze hoeven het niet te doen hoor! Ik doe het tenminste niet.

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 10:55

klopt,,,en daar snap ik nou geen jota van . waarom waarom ???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 11:02

Heb van het weekend een artikel in de Ode gelezen, daarin staat dat het doel van mannen in het leven is: presteren. En het doel van vrouwen is een leuke relatie krijgen, dus ergens zit het in ons, een man zoeken en daarna kinderen krijgen. Niet dat ik het er mee eens ben overigens

r0b1n

Berichten: 974
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 11:09

Ik vind dit maar een raar topic hoor Lachen Het is allemaal zo voorspelbaar..
EIgenlijk is het ideale beeld van elk meisje een (brede) gespierde jongen die liev is maar ook weer niet te liev, donker haar, mooie ogen, slim, moet humor hebben, goed kunnen zoenen, mooi gebit hebben, etc.

Als je aan ons vraagt wat het ideale beeld is komt ook iedereen aan met : slank (maatje 36/38), mooie stevige borsten (cup b/c), lang haar, liev gezichtje, slim, gevoel voor humor, lange benen, etc

magoe.. het is wel leuk om weer ff weg te dromen he Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 11:13

Het beeld van het gemiddelde meisje is waarschijnlijk wel zo, maar het beeld van de gemiddelde vrouw is toch absoluut niet zo!!!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 11:15

Pipo schreef:
Het beeld van het gemiddelde meisje is waarschijnlijk wel zo, maar het beeld van de gemiddelde vrouw is toch absoluut niet zo!!!


Nope, naarmate je ouder wordt stel je je eisen bij. Haha!

Geef mij maar een kerel die niet te perfect is. Daar voel ik me veel lekkerder bij, ik ben zelf immers ook niet perfect!

BTW kan me ook heel goed vinden in het verhaal van Ineke hoor. Ben net zo lief single als bezet, wat dat betreft heb ik geen voorkeur. Samen kan erg leuk zijn, maar in m'n eentje heb ik het net zo goed naar m'n zin.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 11:20

precies dezelfde gedachte.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 11:28

Pipo schreef:
Heb van het weekend een artikel in de Ode gelezen, daarin staat dat het doel van mannen in het leven is: presteren. En het doel van vrouwen is een leuke relatie krijgen, dus ergens zit het in ons, een man zoeken en daarna kinderen krijgen. Niet dat ik het er mee eens ben overigens


Dit duidt eigenlijk al aan dat mannen vrouwen geen gelijkwaardige relatie met elkaar kunnen onderhouden. De vrouw hangt veel meer aan de man dan andersom. Vrouwen fungeren eigenlijk alleen maar als aanhangsel en zijn er vaak nog mee gelukkig ook. Zelf ben ik helemaal niet zo. Ik hecht veel te veel waarde aan mijn persoonlijke vrijheid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 11:29

Desiree"]
[quote="Pipo schreef:
Heb van het weekend een artikel in de Ode gelezen, daarin staat dat het doel van mannen in het leven is: presteren. En het doel van vrouwen is een leuke relatie krijgen, dus ergens zit het in ons, een man zoeken en daarna kinderen krijgen. Niet dat ik het er mee eens ben overigens


Dit duidt eigenlijk al aan dat mannen vrouwen geen gelijkwaardige relatie met elkaar kunnen onderhouden. De vrouw hangt veel meer aan de man dan andersom. Vrouwen fungeren eigenlijk alleen maar als aanhangsel en zijn er vaak nog mee gelukkig ook. Zelf ben ik helemaal niet zo. Ik hecht veel te veel waarde aan mijn persoonlijke vrijheid.
[/quote]

Heb het ook gelezen he, het is niet mijn mening Haha! Haha! Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 11:32

Pipo"]
[quote="Desiree"][quote="Pipo schreef:
Heb van het weekend een artikel in de Ode gelezen, daarin staat dat het doel van mannen in het leven is: presteren. En het doel van vrouwen is een leuke relatie krijgen, dus ergens zit het in ons, een man zoeken en daarna kinderen krijgen. Niet dat ik het er mee eens ben overigens


Dit duidt eigenlijk al aan dat mannen vrouwen geen gelijkwaardige relatie met elkaar kunnen onderhouden. De vrouw hangt veel meer aan de man dan andersom. Vrouwen fungeren eigenlijk alleen maar als aanhangsel en zijn er vaak nog mee gelukkig ook. Zelf ben ik helemaal niet zo. Ik hecht veel te veel waarde aan mijn persoonlijke vrijheid.
[/quote]

Heb het ook gelezen he, het is niet mijn mening Haha! Haha! Haha!
[/quote]

En ik geef ook alleen maar een constatering, het is niet zozeer mijn mening en zelf ben ik ook niet zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 12:01

Ondanks alles en tegen beter weten in, hoop ik toch altijd nog om een eerlijke vent tegen te komen. Eentje die gewoon niet liegt, niet vreemd gaat en je ook niet in het ootje neemt. Geen idee of die types bestaan Verward .

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 12:07

Lovely schreef:
Ondanks alles en tegen beter weten in, hoop ik toch altijd nog om een eerlijke vent tegen te komen. Eentje die gewoon niet liegt, niet vreemd gaat en je ook niet in het ootje neemt. Geen idee of die types bestaan Verward .


jawel, ze zijn er wel.