Help!! Stage in het buitenland gezocht!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nanne

Berichten: 5872
Geregistreerd: 14-10-05
Woonplaats: ♥ Op Kellan's magic stick ♥

Help!! Stage in het buitenland gezocht!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-06 16:23

Hoi,

Zoals de titel waarschijnlijk al doet vermoeden ben ik op zoek naar een stage adres voor mijn volgende schooljaar.

Ik doe paardenhouderij en management op MBO niveau 3 .
Ik wil wel naar een proffesioneel bedrijf, ik bedoel hiermee dat ik liever niet naar een doe het zelver ga of een manege.
Dat is gewoon niet mijn ding..

Het liefts ga ik naar Amerika, Canada, Australie..

Maar alle tips zijn meer dan welkom!! Haha!

En dit staat waarschijnlijk helemaal verkeerd, maar wist niet waar het anders moest! Bloos
ben blond ja!

Kijk uit naar jullie berichtjes!!! Groetjes Manuela (Nanne)

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Re: Help!! Stage in het buitenland gezocht!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 16:44

Ik heb ook in het buitenland stage gelopen, in Maidenhead, Engeland, half uurtje met de trein vanaf London. Het is dan misschien niet het type bedrijf wat je zoekt, maar het is er wel ontzettend leuk en leerzaam! Het heet Berkshire College of Agriculture. Het is dus een opleidingsbedrijf voor mensen die een studie paardenhouderij volgen daar. Je doet er de hele dag van alles, van uitmesten tot rijden. Hele gezellige mensen, mooie kamers die je daar krijgt. Mocht je het wat vinden, vragen staat vrij Lachen

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Help!! Stage in het buitenland gezocht!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 16:48

Ik heb ook een tijdje in Engeland gezeten op stage. Bij Solland Stud in Exbourne, Devon. Een fokkerij en springstal met KWPNers. Erg sympathieke mensen, leuke paarden (toendertijd iig, 2 jaar terug Knipoog ).
Ik mocht daar erg veel doen, reed iedere dag een aantal paarden en mocht ook de jongere paarden doen. Mee naar wedstrijden, werd overal bij betrokken.
Hun website is www.solland.co.uk

Concorde hier van Bokt heeft ook stage gelopen in het buitenland, misschien dat je haar een PB kunt sturen. Korea zat ze volgens mij.
Marjolein heeft een tijd in Nieuw Zeeland gezeten en daar ook gewerkt, dus wie weet heeft zij nog een leuk adres voor je. PB is snel gestuurd.

Succes ermee in elk geval, het wordt ongetwijfeld een super ervaring.

Nanne

Berichten: 5872
Geregistreerd: 14-10-05
Woonplaats: ♥ Op Kellan's magic stick ♥

Re: Help!! Stage in het buitenland gezocht!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-06 20:35

Thanks voor de reactie's en tips..

Ga kijken wat ik er mee kan doen!!! Haha!