ff een serieuse discussie over het koningshuis en dat geouwe

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-01 09:54

Wat vinden jullie er van dat het Koningshuis zoveel belangstelling krijgt?? Kijkt nou naar het huwelijk van Constatijn(ofzo iets) ik zelf vind dat echt vet overdreven dat dat de hele dag op tv moet worden uitgezonden (2 DAGEN LANG! gister voor de wet, vandaag voor de kerk)

Of al dat andere prutsmuts met dat het koningshuis in het nieuws komt enzo.

Zelf vind ik dus dat het flink overdreven is dat dat zovaak gebeurt, wat boeit dat koningshuis mij nou?!

Hoe denken jullie hier over??

_________________
-=Just say what you think=-

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Bartje op 2001-05-19 11:00 ]</font>


Lieke

Berichten: 11348
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 10:05

Ik heb ook een hekel aan al die aandacht. Ik snap best dat het leuk is dat de koningin jarig is of dat iemand trouwt maar ik kan nog geen uurtje kijken of die laurentine en constAntijn komen voorbij Misselijk Misselijk 1 miljoen voor 1 bruiloft ze moeten met m inder tevreden zijn dat een he;le stad wordt schoongemaakt voor zn huwelijk als ze dat nou voor mij deden praat ik verder

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-01 10:08

Ik word er zelf idd ook kotsmisselijk van!

Snap ook niet hoe het ign kan dat er elke keer DUIZENDEN mensen staan te kijken voor zo iets!

Maar goed... smaken verschillen.. al zou'k wel willen dat ze nou eens van de tv zouden verdwijnen! ik weet, ik hoef er nie naar te kijken, maar ik erger me er gewoon dood aan! ZELFS DUITSLAND IS HET AAN HET UITZENDEN! ARGH!

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 10:25

Duh, ze moeten het zelf maar weten hoor. Ik heb een klein stukkie gezien, en ga vandaag ff kijken wat voor trouwjurk ze aanheeft, als ze die aanheeft tenminste. Voor de rest bekijken ze het maar hoor. Wat kan mij die Bea en d'r family nou scheluh!
Boe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Clown Clown Clown Clown Clown Clown Clown Clown Clown Clown

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 10:39

Nederlandals republiek!! Sigaar

Pff, ik wordt echt moe van heel dat koningshuis verhaal.. Wat mij betreft mag het echt helemaal afgeschaft worden.. Brrrr. Misselijk Frusty

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 12:41

Ik vind het wel leuk dat we een koningshuis hebben, en dus ook op koninginnedag een dagje vrij. Maar dat eewige gezeur over die bruiloft van Constantijn, de vader van maxima en al die andere onzin, van mij mogen ze erover ophouden.
Dat hele koningshuis is toch maar voor de show, dus wat boeit het wie wanneer met wie trouwt. We lijken wel engels, die zijn ook zo gericht op het doen en laten van hun koningshuis Gaaaap

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 20:48

VAn mij mag het koningshuis blijven maar dan moeten wel direct alle toelagen en privileges voor leden van het koninklijkhuis worden afgeschaft!!

Ik vind het schandalig dat er 1 miljoen kosten worden gemaakt voor zo'n huwelijk. Gewoon te zot voor woorden Boos!

Ineke2

Berichten: 33039
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 20:53

Ik zat vanmiddag een stukje te kijken (Tja er is niks anders op tv Dromen ) en toen maakte die commentator een fout(je) Ze zei: ConstantIEn en LarentIJn *LOL* *LOL* *LOL*

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 20:56

Ik vind het stom gezijk!
Alsof die lui zo belamngrijk zijn?

I love to love!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 21:12

koningen,prinsessen ed: SPROOKJES, niet in NL... dusseh: opgezout, dan kunnen wij ook weer eens normaal met ze alle op 1 niveau kletsen... Ze zijn zo boven ons verheven (zo voel ik dat) en daar Afbeelding ik op...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-01 21:18

hihi, ik ben dus niet de enigste die er zo over denkt Haha!

Thenks! I just wanted to know that! omda'k er al paar keer hele discussies over heb gehad met mn mams Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 21:36

ik heb wel een oplossing:

Het koningshuis begint een eigen commerciele zender Royal TV of zo. Uit de verdiensten van de het TV station kunnen ze mooi de kosten van alle feestjes en huwelijken bekostigen. Ze mogen ook nog eens hun eigen reportages maken en die dan hele dagen uitzenden op hun eigen station.
Er zijn vast wel adverteerders te vinden voor in de commercial-breacks. Kunnen ze mooi de "zoen" Lovers die bij alle huwelijken hoort gebruiken als clif-hanger *LOL* .
Omdat het koningshuis dan commercieel wordt hoeven wij ook geen gelden meer af te dragen }> .
De ministriele verantwoordelijkheid kan ook meteen worden afgeschaft want volgens mij heeft Alex daar al helemaal geen boodschap aan. Maxima mag een eigen talk-show presenteren.
Lijkt me amusant hihihi, Er is best nog wel toekomst voor ons koningshuis!!!!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 21:47

Ik vind het zo'n gruwelijke onzin, ik weiger daar naar te kijken of over te praten (hierbij dus een uitzondering) Lachen

Woensdag zag ik per ongeluk een stukje op het nieuws en toen gingen ze niet eens zoenen en Constantijn zei: zoenen doen we op ons eigen commando Misselijk Frusty

En vandaag zeiden ze bij Kopspijkers (hoorde ik): we zijn aan elkaar gecommitteerd Frusty

Ik vind het ook nog een stijve trut dus... Lips are sealed *LOL*

Nee dan vind ik Maxima veeeeeel leuker!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 21:48

ik vind maxima wel cool, opzich
maar aan de rest van de stijve familie heb ik een hekel Misselijk.

Maar ja, als hun op tv zijn (zoals nu arg mn ma zit te kijken) ga ik gewoon lekker bokken! Haha! Lovers

Groetjes Kim

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 21:52

Ik vind dat hele koningshuis toch zo :R
maar goed. als zij zichzelf zo geweldig vinden mag dat van mij.
Maxima is wel leuk. maar laurentien! *ik mis de varkenssmiley* wat een varken is dat. qua uiterlijk en gedrag!
Gegroet!

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 10:02

Och, ik moet zeggen dat ik het wel leuk vind om te zien allemaal. Het is nu eenmaal de traditie hier in Nederland. Kijk eens hoe het er in de VS aan toe gaat! Vind je dat wat? Maandenlang campagne voeren en elkaar de grond in boren. De echtgenotes aan de zijde in hun degelijke mantelpakken, met een PRODENT-smile van hier tot Tokio etc. etc. Onpersoonlijk dus. Ik vind het toch wel wat hebben hoor hier in Nederland. Ik heb dan ook gekeken. Kijken wie er allemaal was en hoe ze eruit zagen en zo, best leuk zo af en toe. En Bartje, waarom zou je je er rot aan ergeren, heeft toch geen zin. Kijk er gewoon niet naar en doe je eigen dingen zou ik zeggen.

Viera
Berichten: 837
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 10:10

Misselijk en dat de hele dag op tv ik ga wel bokken

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 10:28

Dat hele koningshuis kan me gestolen worden (beetje moeilijk Verward )
Het enige leuke is dat we op koninginnedag vrij hebben Schijnheilig Maar die beatrix heeft nix te zeggen... Misselijk

En laurentien het varken, die stomme constantijn en dan pruillip maxima 'ik ben katoliek en wil niet in de protestantse kerk'.... Frusty Misselijk

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 11:00

MMmmm nou nou... jullie sijn zeker niet de mensen die de privé pas kopen als maxima op de voorkant staat Haha!
Fonnie: De koningin heeft zeker wat te vertellen hoor!
Ik vind het wel een leuke traditie. Wat Jippie zegt, idd; het geld vind ik wel een beetje belachelijk. Maar die mensen zijn ook 'publieke personen'(zouden jullie het leuk vinden om WA te zijn en overal fotos en gespeculeer over een vriendin te lezen?)
Ik ben niet Oranjegezind ofzo, maar vind toch dat wij een leuk koningshuis hebben. Maxima vind ik erg leuk, WA wel sympatiek. Bea mag van mij minder 'articulerend'gaa praten, hehe
Maar NL republiek? Nee dank je Misselijk

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 11:18

maar uiteindelijk komt het toch op de ministers aan. Verward }>

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 15:51

Ik sluit me aan bij suus. ik vind het wel z'n charmes hebben. ik hoop ook dat de monarchie nooit wordt afgeschaft, want dan hebben we geen koninginnedag meer, dus geen vrij! Ik hoop ook dat Prins willem Alexander en maxima niet in het weekend trouwen volgend jaar. We zullen dan misschien ook wel vrij krijgen. alles heeft z'n voor en z'n nadelen.

petrakolen

Berichten: 364
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: bergeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 20:46

Dames en heren: er zit een UIT-knop op de tv!
En over presidenten wordt minstens evenveel ge-OH-ed (kijk maar eens naar Amerika)
Dus laat ons liefhebbers ons gewoon ons koningshuis.
Petra

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-01 20:50

Citaat:
Op 2001-05-20 11:02, schreef Suus:
En Bartje, waarom zou je je er rot aan ergeren, heeft toch geen zin. Kijk er gewoon niet naar en doe je eigen dingen zou ik zeggen.


Suus, Ik doe echt wel mn eigen dingen hoor!!
maar als ik dan beetje aan't zappen/schakelen ben, en dan zie je dat weer voorbij komen heb IK echt zo iets van:"pfffff, heb je ze weer hoor"
en verder doe'k er ook niks mee, maar dan kom'k bij mn vader thuis en jah hoor.. begint zn vriendin er weer over te ouwehoeren.. Scheve mond\ Boos!

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 22:06

ja en wat ik dan zo vaag vind is:

de vader van Maxima mag niet komen op de bruiloft van zn dochter, aan de ene kant klopt dat ook wel, aan de andere kant niet.
het is gewoon de vader ervan, de moeder komt dus ook niet neem ik aan (weet ik niet zeker hoor) en wat betreft de rest van de familie???

hij heeft misschien dingen gedaan waar je niet trots op kunt zijn, maar het is en blijft wel zn dochter.
als W-A en Max nou niet willen dat hij niet kwam..... maar daar is geen sprake van.


en wat te denken van Brinkhorst? ja de vader van Laurentien?
nou hij is dus ook niet helemaal clean.
al die dieren die zijn vermoord door zijn toedoen dan?
wordt dat ff vergeten?
ja mond en klauw zeer was ook de schuld, maar het was zijn schuld dat hij niet voor de boeren is opgekomen en die beesten en dat hij niet gewoon heeft gezegd inenten die hap.

nou niet dus en dat wordt hem ook wel kwalijk genomen.
dus dan hadden ze ook moeten zeggen dat hij niet mocht komen op de bruiloft ed en bij iedere belangrijke gebeurtenis in het leven van zijn dochter en schoonzoon eerst moet worden gekeken of hij nou wel of niet mag komen

_________________
Je bereikt met je paard meer met liefde en geduld dan met een zweep en sporen ed.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Chrystal-gek op 2001-05-20 23:09 ]</font>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bebble, DenieesB, FrNo, fro, Hhilde, Jadero, laura22, LiDi, littletash, Mitch_Beauty, Plus_en_Min, ryukapple, Unit, Urona447 en 87 bezoekers