Nieuwe baan!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Nieuwe baan!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-02 10:28

Yes.. het is gelukt.
Alles is nu helemaal rond, ik heb een nieuwe baan.
Maandag ga ik beginnen bij de Robeco in Rotterdam als secretaresse!

Ik ben hier zo verschrikkelijk blij mee dat ik het even met jullie wilde delen. Ook al kennen jullie me nog niet zo goed... moest het toch even kwijt. Nu ons spaarpotje voor het trouwen helemaal is gevuld is zo'n baan meer dan welkom. Dan ga ik nu weer verder met keihard sparen voor mijn paardje. Over een jaar heb ik dan heerlijk weer een eigen beestje!

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 10:32

lekker hoor!
gefleiciteerd
en veel succes met het sparen voor een eigen paard, het is de moeite echt waard!(he dat rijmt Tong uitsteken )

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-02 10:36

Ik weet het.
In het verleden 2 beestjes gehad. Eerste moeten laten afmaken wegens dampigheid, de tweede in een crisis met vriendje, baan, studie en gezondheid verkocht.

Heb nu wel bijrijdpaardjes, maar niets is zo mooi als een eigen beestje.
Ik wil echt alles voor elkaar hebben voor ik hem/haar koop. Dus ook het spaarpotje al wat gevuld want ik weet hoe zulke dingen gaan.
Paard kopen kan iedereen, maar onderhouden en dan nog goed kunnen leven en je paard alles geven wat ie nodig heeft dat is punt twee....

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 14:14

Gefeliciteerd!!!! Volgens mij heb jij nu een heel goed gevoel Knipoog Ik hoop ook op zo'n uitslag te krijgen a.s. maandag Haha!

Enneh.....je hebt in ieder geval een leuk doel voor ogen om voor te gaan sparen Knipoog

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 14:19

Gefeliciteerd!!!