Update Jobbe

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jolande

Berichten: 1835
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Dichtbij Eindhoven

Update Jobbe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-02 22:26

Misschien had je het de vorige keer gelezen over mijn hond Jobbe die geopereerd moest worden aan een bultje op zijn poot. Dat ging toen op het laatste moment niet door omdat ik niet meer durfde nadat de fokster van Job vertelde dat schapendoezen over het algemeen erg gevoelig zijn voor spuitnarcoses waardoor ze het lootje kunnen leggen. De dierenarts nam mijn angst gelukkig serieus en dus is er eerst een monster van het bultje opgestuurd om te onderzoeken. Nou, ik heb gisteren de uitslag doorgefaxed gekregen van de dierenarts (geweldig dat die man dat in zijn vrije weekend doet!) en daar stond in dat het waarschijnlijk of een ontstekingsbultje is of een goedaardig huidkankerbultje met daaromheen een ontsteking. Dit kan allebei vaak goed met medicijnen behandeld worden dus nu hebben we pillen voor Jobbe gekregen om te kijken of dat helpt. HOERAAA voorlopig dus nog geen operatie!! Dat scheeld een hoop zorgen! Bedankt allemaal voor het duimen!

Adrienne en Jolande

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 09:18

MAar toch maar uitzoeken hoe die hond een volgende keer te opereren, want ik denk dat de meeste honden in hun leven wel een keer geopereerd moeten worden. Het moet wel een opluchting zijn zeg!