Muzieksmaak

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Van welke soort muziek hou je t meest?

metal
8 (8%)
top40/pop
31 (31%)
rock/alternative
21 (21%)
punk/ska
Geen stemmen
klassiek
3 (3%)
country/jazz
3 (3%)
rap/hip hop
6 (6%)
trance/dance
17 (17%)
geen voorkeur
8 (8%)

Totaal aantal stemmen: 97


Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-02 11:32

susan schreef:

Erg leuke band inderdaad maar dan vooral de wat "oudere nummers" van cd the dance, is allemaal wat harder. Wel jammer dat ze nu zo populair zijn (voor mij tenmeinste) omdat de optredens zo veranderd zijn. Verder luister ik dus naar andere gothic bands als after forever.



helemaal mee eens Lachen
maar ik vind WT nog steeds erg mooi live en gelukkig doen ze ook wat oudere nummers:)
zaterdag ook AF gezien, was ook kuhl!!

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 12:20

Ragga (nou ja reagge) "oldies" (zoals The doors, jimmy hendrix en Bob Dylan) staat er ook ni bij...das nou mijn muziek samen met een beetje hip-hop en drum'n bass..oh en (acid)Jazz.
ik ben zo eigenlijk voor alles wat zolang het maar geen house is ofzo. Misselijk
(of hoedat tegenwoordig ook allemaal noemt)

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 12:23

en hoe kan ik salsa, merengue en alle andere Antiliaanse/Latin muziek nou vergeten Lips are sealed

Allen naar de Antiliaanse feesten in Hoogstraten, das pas feesten daar!!!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 12:48

Fanfare muziek, klassieke muziek, musicals, filmmuziek.

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 15:51

Ik heb ook maar op top40/pop gestemd, want ik luister nu shakira maar vind het nieuwe liedje van eminem ook leuk!
Alles zo'n beetje nouja, top40 dus eigenlijks Haha!

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 17:04

Hangt heel erg van mij bui af welke muziek ik luister.
Ik heb voor trance gekozen, want dat vind ik ttoch wel heel lekker.

Maar als ik s avonds in bed lig dan zet ik liever een rustig deuntje op, en hip/hop vind ik ook leuk en verder heb ik vaak de radio aan = dus top40 muziek!

Heb meer muziek smaken!! Vork

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 21:52

'k Heb ook een heel uitgebreide muziekkeus. Afhankelijk van mijn steming. Ik mis nog Nederlandstalig op de lijst, maar goed ook daarin zijn verschillende stromingen te vinden. Ik ben helemaal weg van Boudewijn de Groot (maar ook Herman van Veen en op zijn tijd Ede Staal is leuk). Verder de Stones de Beatles, maar ook Doors en Queen. Verder heb ik verschillende cd's van Metaliica en Golden Earring. Maar ook Abba en Madonna ontbreken niet. Tsja, voor elk wat wils. Waar je mij nog niet echt enthousiast voor kunt krijgen is christelijke (kerk)muziek (maar dat komt meer ddoor dat ik jaren bij een kerk heb gehoort en er nu eigenlijk niets meer mee te maken wil hebben. En klassiek ben ik ook niet zo dol op.
Wat ik nog wel erg rustgevend vind is van die muziek met vogelgeluiden en watervallen enzo...

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-02 08:43

Ik hou van alle soorten muziek, maar ik heb toch om pop/top40 gestemd, omdat daar idd alles in zit.

Ik vind Within Tempation goed, maar ook nog die oude liedjes van de jaren 70, ook al leefde ik toen nog niet Haha!
Maar ook de liedjes van Volumia, Jennifer Lopez, Britney Spears, DJ Tiesto en noem zo maar op vindt ik goed!

Ik hou dus van alles en nog wat Haha!

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

soft-rock

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-02 13:36

ik hou van
-k's choice
-alanis morissette
-anouk
-sita
-jewel

en verder top 40-muziek, op dit moment:
-anastacia
-k-otic

verder hoi ik het meest van door vrouwen gezongen muziek, omdat dat zo lekker mee te blairen is!

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-02 13:51

Kheb niet zo'n voorkeur, ik hou wel van alles. Tijdens het uitgaan dance en trance, maar thuis meer top 40 en oudere nummers, daar kun je geweldig op meebleren. En within temtptation is geweldig Haha!

Delinda

Berichten: 1165
Geregistreerd: 28-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-02 17:44

Ik heb ook geen bepaalde voorkeur voor een soort muziek, in alle genres zijn er wel artiesten die ik goed vind. In mijn cd rekje kun je dus vanalles vinden, van klassiek tot hardcore, van country tot rock, van Nederpop tot R&B enz., ligt aan m'n stemming wat ik opzet. Heb op dit moment Tarkan opstaan, ook heel lekker moet ik zeggen Knipoog

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 14:51

*Marije* schreef:
Ik heb op rock/alternative gestemd, al heb ik soms ook een bui dat ik met metal de ramen eruit blaas...


ik ga met Marije mee, denk er precies zo over!

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 17:14

Heb een beetje veel muziekstijlen. Met uitgaan heb ik het liefst ska of rock. Maar thuis en op school luister ik het liefst metal (dan kan ik me goed concentreren).
De laatste tijd luister ik ook heel veel naar dark funeral, vindt ik echt super

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 19:53

ik luister het meest naar rockmuziek. Soms ook welles naar top 40, maar meestal gewoon lekker een cdtje van p.o.d. ofzo.

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 10:02

heeeeeey ,
ik zal mijn reacatie is plaatsen ;
Hip hop en R&b heb ik gestemt omdat er in die teksten soul zitten 2pac vind ik dan ook zo gaaaaaaaaaaaaaaaaf , en meestal ook een leuke beat en word je lekker chill van maar als je naar de teksten luisterd kan je veel gevoelens ontdekken en dat is er juist zo leuk aan Haha!



Kusje Kusje Kusje

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 10:35

Ik hou van alles wel een beetje. Ik heb op top40/pop gestemd omdat dat altijd verschillende muziek is.

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 12:03

hmm geef mij maar metal Haha! die teksten zijn gewoon geniaal, zoveel ware dingen die er in zitten...m'n favo band is Metallica :-D en de muziek is ook super Party!!

Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-02 12:22

ja tis altijd lastig, maar je moet gewoon kiezen wat je meestal het leukst vind ofzo Tong uitsteken

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 13:00

Ik heb pop top 49 ingevult, de liedjes op tmf radoi vind ik meestal wel leuk, hoeve ik ook el houd van dance/trance lekker uit je dakkie gaan! *LOL*

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 19:27

SILVERCHAIR!!!!

maar ook Incubus, Within Temptation, Theatre of Tragedy, K's choice, LIT, Nirvana (natuuuuuurlijk!), Green day, Green Lizard, Brainpower... eigenlijk alles... zolang het maar een beetje hard is !!

Noukie
Berichten: 10943
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 19:44

biep schreef:
hmmm....

ik hou eigenlijk van van alles maar :

Green Lizard
DreadlockPussy
Incubus
Pennywise
BEEF
Muse
& Silverchair



aaaaaaaaaaaah, Muse!!!!!!!! Ik ben echt zooooo verslaafd aan ze! en Mattje is zo'n lief klein schatje.. Lovers
maar voordat ik dat wist vond ik de muziek al goed..

verder:
Incense
Face Tomorrow
Placebo
Soulwax
dEUS
Das Pop
Starfighter
Motorpsycho
Nirvana
Stephen Malkmus
Manic Street Preachers
Jeff Buckley
Black Rebel Motorcycle Club
Maxville
Pearl Jam
enz enz

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 22:56

Mijn keuze staat er niet bij Industrial (Nine Inch Nails, Marilyn Manson), Alternative, R&B, Oldies (Shirley Bassey, Nina Simone, Leonard Cohen, Barry White), triphop (Missy Elliot, fun loving criminals) Haha!
Maar ik heb ook nog een 'kast' vol Death metal, en ander spul zoals Tool, System of a Down....Morbid Angel

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 11:08

*Tequila* schreef:
SILVERCHAIR!!!!

maar ook Incubus, Within Temptation, Theatre of Tragedy, K's choice, LIT, Nirvana (natuuuuuurlijk!), Green day, Green Lizard, Brainpower... eigenlijk alles... zolang het maar een beetje hard is !!



He meer mensen die theatre of tragedy kennen, ik hed het er maar niet neergezet omdat bijna niemand het kent en je je dan nog niet echt duidelijk maakt! Haha!

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 12:19

Doe mij maar lekker de wat hardere trance en hardhouse. Ook kan techno ook erg lekker zijn.
Dit is echt mijn favorite muziek, en dat hoorik het liefst, vooral met uitgaan.
Het liefst ga ik ook naar dat soort feesten, en vooral Dance valley is mijn favoriet!
Ik hoop deze zomer ook naar de love- parade te gaan. Party!!

Verder ben ik gek op latin, salsa enz. omdat ik die manier van dansen geweldig vind.
Verder hou ik ook erg van Soul, zoals Mary j. Blige, Angie Stone en die nieuwe van Ashanti kan ik erg waarderen! Cool Maar dat is vooral lekker om naar te luisteren.

Alles met een goede beat dus. Knipoog