Vriendjes online?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Robert

Berichten: 58
Geregistreerd: 12-05-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-01 17:58

Hoi!

Ik ben Robert en de vriend van Kitty. Kitty zit soms uren te 'bokken' en heeft er veel plezier in.
Nu heb ik me stiekum ook maar even geregistreerd... kan ik ook even kijken, want ze is nu toch aan het... inderdaad: paardrijden!

Maar euh... zijn er meer vriendjes online?

groetjes,
Robert


BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 18:01

Haha, je vriendinnetje een beetje in de gaten houden he! Tsk Knipoog

Maar inderdaad, Kitty is hier best regelmatig te bespeuren. Hartstikke gezellig..

Maar er zijn wel meer vriendjes hier, O.a. Dick (van Sonja) en Pepper (van Stef).. Oh, en Michael (van Nimber) is ook al een keer gesignaleerd..

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Robert

Berichten: 58
Geregistreerd: 12-05-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-01 18:03

Je vergeet een belangrijke: Jezelf! Als ik zo al die verhalen hoor... ik weet het niet, hoor! Haha!

Robert.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 18:10

Hahaha, eeh, geruchten Knipoog Tsk..

Nog wat over paarden geleerd op de site? Lachen

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Robert

Berichten: 58
Geregistreerd: 12-05-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-01 18:14

Ik begeef mij nog niet tussen de paarden-online. Ik struin de afdelingen algemeen en onzin even af... in dubbele snelheid (2 browsers). Tja... je moet toch wat.
Moet straks ook nog tijd overhouden voor http://www.gummen.net. Over auto's enzo, daar hang ik regelmatig rond.

Tjo,
Robert.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 18:23

Eeeh, 2 browsers? Is de site bij jou zo traag dan?

Jij had zelf toch ook een site gebouwd? Over auto's.. Had toen ik die site voor het laatst zat een dashboard als navigatie balk..

(BTW we moeten oppassen want dadelijk komt mama Heike nog langs om te zeggen dat dit forum niet als een langzame chat beschouwd moet worden Knipoog)..

Maar ik vind dit allemaal nog wel een beetje nuttig voor de andere bokt.nl lezers Lachen Dus houd het maar hier en niet allemaal via PB's Lachen

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Robert

Berichten: 58
Geregistreerd: 12-05-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-01 18:27

Nee, hoor! Site is ook helemaal niet traag! Zeker niet hier met de kabel.

Hang met de ene browser in Algemeen en de andere in Onzin. Af en toe even refreshen en ik zie of er nog interessant ge-updated is.

Ja, ik heb een BMW site. Vroeger met een radio-console voor navigatie. Nu is ie beetje vergelijkbaar met officiele BMW site.
Zie http://www.powerwheelz.net/bmw

Gr.
Robert

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 18:27

Ja hoor.... heeeeeeel erg nuttig! *LOL*

Robert

Berichten: 58
Geregistreerd: 12-05-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-01 18:29

Trouwens... op die nieuwe ben je ook al een keer geweest, want je hebt je geregistreerd in het forum... echter... dat loopt voor geen meter.
Hij gaat er ook vanaf... binnenkort.

Jammer, maar helaas. Te veel BMW fora ed.

Je hebt het goed geschoten met je paardenforum!

Robert

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 18:41

hihi, dat zie je niet vaak vriendjes en auto's samen op bokt, de combi vriendjes en paarden is wat vaker gemaakt Haha!
wel leuk om te zien dat bokt zo besmettelijk is *LOL* enne jongens, erug nuttige discussie hoor!! Party!! Party!!

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 19:01

nou, mijn exvriendje moest helemaal nix van paarden hebben, dus die zag ik nooit! Ik zat altijd bij de paarden en hij zat ook dan wel in het park vlakbij met zijn vrienden! Zo kon ik ff langsgaan, maar ik was niet echt welkom!

xxx so

Robert

Berichten: 58
Geregistreerd: 12-05-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-01 19:04

Moet nog even zeggen, dat ik ook wel eens naar de paarden ga, hoor! Ik lees met dressuur-wedstrijden zelfs proefjes voor.
Ben ik nu 'besmet'? Lachen

Ik help zelfs mee de stallen uit te mesten, maar op het paard zul je me nog niet zien!

Groet,
Robert.

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 19:07

je hebt een lichte besmetting, je bent in ieder geval wel ongeneeselijk besmet met het boktvirus, heb zo het idee dat we jou hier nog veel vaker gaan zien Haha!
Vind het wel positief van je dat je stallen uitmest en proefjes voorleest, das pas ware liefde!(voor kitty bedoel ik, niet de paarden, maar dat leek me op zich wel logisch Haha! )

Dick
Berichten: 89
Geregistreerd: 26-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 20:56

Ha die Robert!

Allereest welkom bij Bokt, waar inderdaad meer vriendjes rondbokken (ik kwam mezelf al in een eerdere reactie tegen). Even een waarschuwing: je begint inderdaad al aardig verslaafd te raken als ik je verhaal zo lees. Bij mij begon het ook met af en toe eens bij Sonja's pony kijken, aaien, uitmesten, longeren en zo ging het steeds verder. Nu heb ik zelf een paard op stal staan en komt Sonja op de tweede plaats *LOL* !
Groot voordeel van alletwee paardenfreak zijn is dat je elkaar gelijk weer een stuk vaker ziet. En er is (bijna) niets zo lekker als samen een lekkere bosrit maken!

Dus kijk uit en.. bok ze!

Gr. Dick.

Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 21:16

Hé, betrapt!
Wat leuk dat je ook even komt kijken!
Robert is inderdaad al steeds meer aan het helpen met de paarden en hij heeft het zelfs al over een boerderijtje met stallen en een bak... *LOL*
Hihi... het wordt wel wat. Het sluipt er langzaam in en voor je het weet ben je helemaal besmet! Extreme duivel Knipoog

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 11:43

haha leuk dat je er ook bent!
Michael is 1 keer geweest hoor Hij vind paardjes wel grappig maar heeft het veel te druk met z'n online spelletjes en natuurlijk met z'n feyenoordforum Lachen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 14:08

eej Robert!!

Welkom hier, enne, weet jij ff een adres van een forum net zoiets als dit van auto's, liefst BMW's???

Robert

Berichten: 58
Geregistreerd: 12-05-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-01 14:12

Ja, die van mezelf ( http://www.powerwheelz.net ), maar die is niet zo succesvol.

Probeer het op http://www.gummen.net. Dat is ook een Nederlandse. Daar is het lekker rustig.
Anders wordt het een buitenlandse...

Succes,
Robert.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Robert op 2001-05-15 15:12 ]</font>

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 14:47

haha vriendje vindt volgens mij bokt leuk.
2 dagen achter elkaar gesignaleerd.
kijk uit hoor t is verslavend

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Denise_, Amparo, Ania, AnnetteFlame, C_estmoi, Geerten, GoogleAdsense, Knollboll, Lalidan, meniekske, MissBambi, noordje, Petunia27, Plus_en_Min, Rooss_24, Selina, Steppe, Tatjanaa, xoranlover en 49 bezoekers