ff testen vanaf m'n laptop... :-)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-01 11:13

Ben ik weer, vanuit Nijmegen! Nieuwe baan, nieuwe mensen en... en nieuwe laptop die ik nu ff aan het uittesten ben in opdracht van de baas ('ga maar ff lekker wat proberen'). Dat laat ik me geen twee keer zeggen! Lachen

Vanmiddag komt het echte werk. Maar ik heb het idee dat ik me wel thuis ga voelen in dit jonge team. Lachen

Helaas kan ik niet meer zoveel Bokken als de afgelopen weken (ik doe nu ECHT werk en ben dus duur per uur), maar ik zal af en toe overdag nog wel ff langskomen!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 11:15

Hahahaha, ik moet het nog zien (dat je nu veeeeeel minder gaat bokken). Volgensmij kan je het niet laten om 'ff snel' te kijken wat er allemaal is bijgekomen Lachen

Maar leuk! Ik heb er alle vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen daaro!

Hoeveel mensen zitten daar eigenlijk?

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-01 12:40

Zo, bijna pauze. Heb me al nuttig gemaakt door het internet af te struinen op zoek naar info over schrijven voor het web (dat is tenslotte een groot deel van wat we hier doen). Gelegitimeerd surfen dus. Lachen

We zitten hier nu met eh... 2 developers (per 1/8 een derde), 5 vormgevers en volgens mij 3 programmeurs. En de baas. Leuk tiempje hoor! Lachen

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 12:44

Dit is wel een leuke:

http://hotwired.lycos.com/webmonkey/des ... _building/

Het stikt trouwens van de leuke sites met info over het bouwen van sites en waar je rekening mee moet houden..

belangrijkste op het web is dat de meeste mensen (99% ofzo Knipoog) te lam is om meer dan 2 regels te lezen.. Ben dus vooral to the point.

of ja, dat is dus in het algemeen.. Als mensen specifiek op zoek zijn naar info dan is het natuurlijk een ander verhaal..

Ik meld het wel als ik nog wat sites tegen kom. Ben hier vorig jaar nogal veel mee bezig geweest toen we bezig waren met het opzetten van welshcob.nl

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-01 12:48

Per pagina mogen we maar 5 regels tekst gebruiken, dat is bij ons 425 leestekens. Over beknopte teksten gesproken... Ben eigenlijk op zoek naar info over combi van visualisaties met zo weinig mogelijk tekst, m.a.w. het plaatje draagt uit wat er bedoeld wordt en de tekst is puur ter ondersteuning. Maar het meeste wat ik op internet kan vinden, gaat over het schrijven van hele lappen tekst... *zucht*

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 12:54