Even voorstellen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eluu

Berichten: 93
Geregistreerd: 28-05-02
Woonplaats: Enschede

Even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-02 15:57

Hallo allemaal,

Ik ben een meid van 16 jaar en kom uit het oosten van het land. ( enschede) vele van jullie zullen mij wel kennen want ik ben al eerder lid geweest van bokt.
Heb toen een ban gekregen maar ik beloof plechtig dat ik me nu gedragen zou ( dus Bart mag ik blijven? )

Ik heb 2 onwijs leuke verzorg/bijrijdpaarden die aan de rand van het buursezand staan ( mensen hier uit de omgeving weten vast dat je daar heerlijk buiten kunt rijden)
De paarden staan bij de eigenaren thuis in een mega boerderij , ze hebben er naast paarden nog kippen , schapen , geiten , ganzen , poezen een hond , 2 pauwen en , in deze tijd van het jaar , veel vliegen Haha!
We hebben een buitenbak bij het huis en in de winter of met slecht weer maken we gebruik van de binnenbak bij rijvereniging de sterruiters.
Nu even wat info over de paarden

Marten :

Marten is een 6 jarige friese ruin , hij is momenteel B dresuur wat nog niet zo denderend gaat.
Hij doet op wedstrijd nog veel te veel indrukken op en vergeet daarbij soms dat er ook nog iemand op zijn rug zit Haha!
De laatste wedstrijd ging al wel wat beter dan de rest , jaja wel 147 punten ( de eerste paar hadden ze steeds 130 ofzo)

Eluu-bonheur :

Elu-bonheur ( roepnaam eluu) is een 16 jarige KWPN merrie.
Ze is zwart/bruin en zo'n 1.65 hoog.
Ondanks dat ze "al" 16 is is ze nog zo fit als een hoentje en is ze erg schrikkerig.
Ze is L dresuur en springen en bosritten vind ze ook prachtig ( lekker scheuren over de ruiterpaden Haha! )


Dit was even wat over "mijn" paardjes!
Foto's volgen nog want ik heb geen digi en geen scanner.


Groetjes
Carmen

P.S : Nogmaals , ik hoop dat ik mag blijven Bart

Ivanka
Berichten: 54
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: The place to be: Den-Haag city

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 11:10

Welkom op Bokt !!! (srry oneliner) Zo zeg je dat toch??? Verward Verward Clown

Greetz van Ivanka

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 16:29

Welkom, en veel plezier op Bokt

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 21:17

heeey carmen ben je weer op bokt!! welcome back,girl! Lachen