guyisch....

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-01 21:42

owh....
jongens.. (no offence voor de gene hier maar dit vertel k uit mijn eigen ervaringen...)

dan vertel ik iets belangrijks of iets waar ik echt veel reactie van verwacht en dan krijg k geeeeeeen reactie terug...
gewoon nix...
en als k er dan om vraag dan krijg k gewoon ja bedankt, of kweet nie terug...
grrrrrrrrrrrrrrrrrr
zooooo fustrerend...
en dan vertel ik iets onzinnigs en dan krijg k daar wle n hele reactie op.....
grrrrrrrrrrrrr

het is nu al zo dat k nie eens meer om die reactie vraag.. het heeft toch geen zin...

*zucht*

Sharda
(lekker ff mn fustratie kunne weg bokken)


sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 21:50

tja soms denk ik dat ook Frusty
dan heb ik iets heel tofs meegemaakt en ben ik supertrots en dan reageert niemand........dan voel ik me echt zo'n onbelnagrijk persoon.........

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 22:05

Maar weet je wat dan wel weer leuk is? Als na een paar dagen of soms zelfs een paar weken zo'n 'vergeten' topic ineens weer wordt opgehaald door iemand! 't Is maar net of mensen op dat moment tijd, behoefte en zin hebben om te reageren, en het hangt er ook van af welke mensen er online zijn natuurlijk...

Maar ik kan me jullie teleurstelling wel voorstellen hoor, ik heb het zelf ook wel eens. Hier op Bokt, maar ook wanneer je met een groep mensen ergens bent, je vertelt iets en niemand luistert. Of je hebt iemand aan de telefoon en je merkt gewoon dat men er aan de andere kant niet bij is ('luister je eigenlijk wel?'). Tja... Boos!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 07:20

vooral die telefoon ja, heel verhaal verteld, en wat krijg je, oh leuk Verward dus dan zeg je, luister je eigenlijk wel? "huh, wat? sorry ik lette even niet op" heel deprimerend! en inderdaad niet leuk als niemand reactie geeft!

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-01 10:50

als ze dan zo'n vergeten 'topic' ophalen en dan is echt van owh en nu kan je wel reageren...
soms is het dan te laat want soms wil k van iemand gewoon een mening over de situatie waar k in zit hebben...
en als ze dan 3 weken daarna t ophalen..
is het aan de ene kant van heee je luisterde wel maar aan de andere kant grrrr.. nu pas..

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 10:52

och ja niet te voorkomen. Ik schrijf ook wel eens iets waar ik eigenlijk weinig reactie's op verwacht en dan krijg ik er superveel.

Niets aan te doen.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie