Nouja zeg..????

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-01 13:30

Bloos Krijg ik een mailtje binnen op hotmail. Had voor de gein eens een branddate advertentie gezet, kijken of er werkelijk op gereageerd werd. Krijg ik dit binnen:

Hallo lieverd

Hoe gaat het ?
Ik heet Naomi en ik heb een hele mooie jongen voor jou .
Het lijkt mij heel bijzonder als jij met Claudio schrijft , het liefst zouden
wij samen leuke dingen kunnen gaan doen zoals dat ik lekker voor je wil koken en
dat we samen fotosessies en massages krijgen van Claudio
Romantiek , gezelligheid , humor en lekker eten ontbreekt er zeker niet , ik heb
ook nog een hele grote verrassing voor jou . . . Ik zal eerst iets over
Claudio vertellen
Hij ziet er heel lekker uit , hij is heel mooi , heel lief , sensueel , gezellig
, humoristisch, romantisch en een halfbloedje (Indo, Hindoe en Italiaans !);
Zijn sterke punten zijn zijn hele mooie ogen , zijn mooie gezicht , zijn lichaam
en zijn overheerlijke mooi gevormde kont
Hij kan heel goed Thais , Indiaas masseren , Tropische Fruitmassages en Massage
Slagroom – Chocola – Mokka - Kersen . . .!
Hij is altijd vrolijk en heel grappig ,
Hij is heel verzorgd , hij doucht graag en hij ruikt lekker .
Zijn tweede naam is JeChocola
Hij wil je graag beter leren kennen , wil je dat ook ? Dan kunnen we samen iets
moois opbouwen ; Ik ben dus Naomi , 18 jaar , blond en blauwe ogen , 1m80 ,
B cup borsten en ik ben altijd opgewekt en vrolijk ,
mijn 2e naam is Slagroompoesje
Mijn wens is heel gezellig samenzijn met jou , een meisje erbij om samen te
genieten
Je mag bij ons ook logeren of blijven wonen
Ik wil echt alles met je delen , inclusief onze diepste geheimen . . . Ik hoop
dat onze fantasieën uitkomen , who knows ?! Stuur je een uitgebreide brief en
een foto dan heb ik hele mooie sexy foto’s voor je klaarliggen , je zegt het
maar
Vergeet niet je leeftijd , lengte , beschrijving en foto van jezelf te vermelden
Ik wacht op je ! Veel liefs , ontelbare zoenen en groetjes ,

Slagroompoesje .


Tsssssssk.... Zal wel een geintje zijn (hoop ik voor diegene want anders is het wel erg sneu...) *LOL*


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 13:35

Hahahahahaha!!! Ja sorry, moest ff heel hard lachen. Maar je schrok vast in eerste instantie behoorlijk van zo'n dom mailtje. Tss... wat hebben sommige mensen toch een idiote fantasie. Engerds... Misselijk

't Kan ook anders lopen met Branddating hoor Laura, een vriendin van mij heeft haar vriendje ook zo leren kennen en ze zijn nu al een half jaar gek op elkaar! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 13:35

Lijkt wel een reclame voor een gebakje, of heb ik ergens overheen gelezen???

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-01 13:39

hahahahaha
Nou die Claudio klinkt best goed Party!!
Hoef d'r alleen geen slagroompoesje bij. En "JeChocola" vind ik nou ook niet zo als tweede naam. Hehehe... Kreeg ook al een keer reactie als
'Waar woon je hoe zie je eruit. Mail terug'

Whoa nee dat is self-promoting. Ben je schoothondje niet *LOL*

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 13:41

Ik kreeg gelukkig alleen maar normale reacties. Maar ik had dan ook op beschrijvingen gereageerd, niet zelf een oproep gezet. En tja, die kerels moesten zichzelf toch verkopen hè, dan kun je niet met benamingen als Slagroompoesje aankomen... *LOL*

BTW: de 'ware' zat er overigens niet tussen, maar dat was ook helemaal mijn opzet niet.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-01 13:45

nee hoor ik verwacht er ook echt niks van. Was alleen erg benieuwd naar reacties en hoe zoiets nou werkt. Het is iig helemaal anoniem, das wel heel prettig. Ik vond het invullen van alle merken echt tof om te doen maar wel moeilijk hoor Knipoog

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 13:48

Ik vind zoiemand wel heeeeeel triest.
Cool trouwens dat je het hier neerzet!
'k moest er wel om lachen...
Groetjes Petra

:evaw:

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 13:54

Nou, de omschrijving van Claudio doet me denken aan Jody Bernal, WHOEHAHAHAHAHAHA!!!! *LOL* *LOL* *LOL*
En als er 1 iemand NIET opwindend is, dan is het wel Jody Bernal....

nikki_oud
Berichten: 129
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 14:24

whahahahahhahahaha wel grappig om te lezen!! *LOL* en die claudio doet mij ook denken aan jody bernal ja.... homo!!!!!!!! maar oke, ik zeg al niks meer voor de fans van jody bernal hier Lips are sealed (heeft ie eigenlijk fans?)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 15:12

Hee dat branddating, daar wil ik ook wel mee spelen! hoe doe je dat??

Ow ja, mijn huidige vriendje komt ook weer op de markt, iemand interesse??

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 15:41

Knoop doorgehakt, Lovely?

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 15:45

WHAHAHAHA! laat je ons weten hoe het geweest is, jullie eerste afspraakje?

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 15:58

Citaat:
... Ow ja, mijn huidige vriendje komt ook weer op de markt, iemand interesse??


Lovely, daar hebben we 'Eenmaal, andermaal...' voor. *LOL*

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-01 16:08

Lov, weet hij het al? Hehehe
Ik zal jullie op de hoogte houden hoor als ik Claudio en slagroompoesje ga ontmoeten *LOL*
PS LOv: branddating.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 16:13

nee dat weet geachte betrokkene nog niet. Maar aangezien hij nogal in zijn eigen kleine fijne wereldje zit, denk ik niet dat ie het aan ziet komen.

Dus als iemand zin heeft in een buitengemeen oninteressante relatie waarbij je elkaar meer niet dan wel ziet,
met iemand die als het hem even niet aanstaat de benen neemt,
terwijl jij je best doet nog geen aandacht voor je heeft,
bij het minste of geringste beledigd is,
het er de hele tijd over heeft dat ie op zoek is naar rust in zijn leven maar het steeds weer niet vindt,
hele verhalen over paarden en dieren ophangt, maar er toch geen snars van begrijpt;
Moet ik nog doorgaan????

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 16:20

Neuh, voor mij hoef je niet door te gaan. Ik had vorig jaar ook zoiets in de aanbieding, kostte namelijk meer energie dan het opleverde. Geen idee hoe het hem uiteindelijk vergaan is, heb al ruim een half jaar niets van hem vernomen. Maar aan de beschrijving te zien kwamen ze uit hetzelfde nest... Als ze alleen in zichzelf geïnteresseerd zijn, moeten ze gewoon niet aan een relatie beginnen, toch? Dan gaan wij wel met z'n allen Branddaten... Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 16:35

Jihoe!!

De mijne heeft wel een tweelingbroer.....

Deze heeft net zo lang alles leeggetrokken totdat er niets meer over was.
Hij zou rustig voor zijn vliegcarriere voor langere tijd naar de states vertrekken, zonder aan mij te denken.
Oke, ik zou ook voor Klaus Balkenhol gaan werken ALS het me werd gevraagd. De kans echter DAT het me wordt gevraagd is minimaal.
Dus van die wens-is-de-vader-van-de-gedachte bullshit ken ik nou ook wel.
Main issue: ik mocht nooit zeggen dat ik vond dat mij een schuldgevoel werd aangepraat. Ondertussen was er dus ook NOOIT iets zijn schuld, NOOIT. Dus wat is dan het effect: ik voelde me er klote onder en zei daar dan iets over, foute boel dus.
Kan ik er wat aan doen dat ik niet zo heel erg hoog van mezelf op geef??

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 16:50

Oef... heel moeilijke exemplaren zijn dat inderdaad. Voor hun eigen leven moet alles wijken, maar ondertussen is een vriendinnetje ook wel leuk voor 'erbij'. En dat vriendinnetje mag dan 'lekker met haar paardjes gaan spelen'. Hoezo niet serieus nemen? Misselijk

Lov, ik denk dat we hier maar wat PB'tjes aan moeten besteden, want we gaan nu wel heel erg off topic...

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 16:56

Nieuw topic? Ik vind het ook wel interessant..

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 17:13

hahahaha, Laura!wel handig, zo'n veelzijdige vriend die ALLES kan *LOL* klinkt ook wel..euhhmm..apart!! Misselijk

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 17:20

mhhhhh je mag 'm houden hoor lov.
Ene ik heb de mijnes via een chat lekker een paar avonden gechat en toen na een chatmeeting geweest en dat was bingo gaat al weer bijna 3.5 jaar goed wel met ups en downs
maar toch hij kan opzadelen en poetsen en heeft toen ik in het ziekenhuis lag Lottie 2 dagen verzorgd.
Hij was apetrots toen ie een klein wondje ontdekte en besloot dat daar spul op moest alleen hoe heette dat ookal weer....
Gelukkig was mijn nichtje in de buurt om te zorgen dat er acedern op kwam en geen hoefvet ofzo maar toch erg lief.....
dus iedereen chatten *LOL*

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 19:27

KREEG IK OOK! Ligt dus niet aan mij. Ik heb m heel snel gedelete, ben geen pot zeg! Wil die Claudio wel, maar verder? Zij mag lekker in haar eigen slagroom stikken ofzo... Vond het echt een beetje raar!
Ik had dus ook voor de gein zo'n branddate gezet, verder geen reacties, tot ik deze kreeg. Blech, moet er niet aan denken!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 19:44

Oke, ik wil m ook niet houden, dus dan sturen we hem maar weer de wijde wereld in.

Leuk hoor Bart dat je dit interessant vindt, altijd handig om als man te weten wat je dus niet moet doen.

Vanwege onze jeugdige kijkers zet ik maar niet neer waarom ik m eventueel nog wel zou kunnen houden.

Lekker met mijn paardjes spelen. Hij was al in beeld toen ik naar Kootwijk moest, savonds viel ik zowat om en was ik niet meer gezellig blijkbaar. Maar echt vatten waar je nu mee bezig bent? Neuh, ik hobbel rustig door met mijn paardje, het kan me niet meer schelen.
De volgende mag best een beetje een flexibele mind hebben.

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 20:20

haha, lovely, ik begrijp je volkomen hoor, de reden om hem eventueel wel aan te houden, maar de minpunten wegen zwaarder he, dus toch maar naar eenmaal andermaal... en die mail is inderdaad erg weird, slagroom...nog iets, hoe verzinnen ze het, jak, kan me toch wel iets leukers indenken.

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 08:58

Wat zijn er toch een rare mensen. Ik lach me echt kapot hier *LOL*

Er zat btw een jongen achter me aan (al een jaar ofzo) - twee weken geleden werd ik er echt gek van en toen hijme wéér opbelde heb ik heb gezegd dat hij op kon donderden (op een beschaafde manier hoor) en nu istie zielig (tenminste wat ik uit zijn mails begrijp...zucht)...dus, belangstellenden?

Lov; kun je hem niet gewoon naar Aystralië sturen ofzo???Misschien vind ie ver weg een ander persoon die beter bij hem past?

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~