probleempje

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-01 10:06

ik hoor gister dus viavia dat t heel slecht gaat met n best goeie vriend van mij...
hij was deze week nie op school maar dat doet ie vaker...
een vriend van ons had hem woensdag gebeld en kreeg zn voicemail (die die gozer is net zo telefoonfreak als mij en dat ding staat altijd aan....) hij had dus niet terug gebeld.. gister heeft ie n sms-j gestuurd ook geen reactie...
horen we gister dat ie nie mee gaat naar Barcelona (zijn klas gaat zondag voor n week naar Barcelona) en hij had echt zo'n zin daarin... volgens zn mentrix is hij geestelijk ff de kluts kwijt en weet t allemaal nie meer ofzo...
zelf geloven mn vriendin en k er werkelijk geen kont van... ik ken hem echt wat beter dan dat... en volgens mn intuitie klopt t ook allemaal nie...
ik ken hem denk k t beste van onze school en iets klopt nie...
nahja ik dus een emailtje gestuurd gister nog nix op terug gehad...
het zit me heel dwars, heb er vanacht ook nie zo goed door kunnen slapen. en k heb ook nog mn examens en dit kan k er eigenlijk nie echt bij hebben... Frusty

ach...
ik wou t gewoon ff kwijt!!!!!!
lucht wel ff op!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 11:25

He, wat raar en vervelend. Ik hoop maar dat je gauw iets van hem hoort. Succes met leren verder!

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 11:27

tja.. je kunt paar dingen doen, denk ik..

1. Bij hem langsgaan kijken/vragen wat er is.. maar of da zo goed is voor je examens?? weet nie...

2. Hem ff thuis bellen en als je zn vader/moeder aan de tel krijgt ff vragen of alles wel in orde is omdat je je beetje ongerust over hem maakt door aantal dingen..

3. Het ff proberen te laten rusten en er van uitgaan dat als het echt iets ernstigs is dat je wel wordt gebeld..

Iig veel sterkte ermee en klinkt standaard.. maar 't komt goe!!

Groetjes,
Bartje

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 21:10

hoi!
vervelend!je kan zoals bart zegt zijn ouders wel opbellen, maar dan moet je wel zeker weten dat die van zijn problemen weten, anders is dat niet erlijk tegenover hem en wordt hij waarschijnlijk bos, ben je nog verder van huis.