shetveulentje

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-01 20:36

Wow, wat een poepies he, die shetveulies!!!
We hebben er nu eentje in de wei van een paar weekies jong! Ma shet heet gabbertje, en zoonlief heet elmo!!! Hij is echt niet bang, vreselijk brutaal en wil lekker met je spelen! Ik hoop dat ik een keertje ergens een digitale fotocamera ergens op kan snorren, kunnen jullie 'm allemaal bewonderen!!! Party!!


WennieJ88

Berichten: 2563
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Emmen, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 08:47

bij ons zijn de veulentje altijd heeeeel klein als ze zijn geboren echt van die propies ze zijn ongeveer 40cm klein kan ook nog wel 30/40 zijn hoor maar ja! *LOL* in iedegeval zijn ze heeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeel lief! Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers

_________________
I love arabiertjes(cheyenne)
Afbeelding

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BartVB op 2001-05-13 15:31 ]</font>

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-01 09:50

hoe krijg je het voorelkaar om dit ding zo te verrekken!!!

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 07:06

Wij hebben ook een shet veulen, stoer beestje !!!! alleen mag ie van z'n mams niet te dicht bij ons komen, of wij niet te dicht bij hem, het is maar hoe je het bekijkt, en er komt binnenkort nog eentje........ Lachen *LOL*

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 12:27

Jaa die zijn echt lief..
Op de weg van m'n huis naar stal kom je langs een weiland met allemaal shetties en een welsh-jaarling.. en een zwarte shet heeft een zwart-bont veulentje gekregen dies echt heel lief volgens mij ongeveer 3 daagjes oud en gister racede hij al de hele wei rond.. Lovers

carina

Berichten: 2779
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 20:20

wij hebben nu ook 2 shetveulens, een vos merrie veulen van nu alweer 8 weken
en een hengstje, nu grijs, heft blauwe ogen dus we denken dat ie licht blijft. van 3 weken
voorla die hengst is al een echte hengst! heel brutaal en niets vind ie eng!

2 shetmerries staan er nog op knappen en eentje moet begin augustus, ongelukje
en dan nog eentje begin februari, nog mer ongelukje heeft een hengstveulen biigelopen dit jaar en die heeft haar dus gedekt...

greetzz carina

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-01 20:43

Lijkt me raar als de merrie al een echte hengst was hé *LOL*

carina

Berichten: 2779
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-01 10:51

ja nat! dat zou heel vreemd zijn

inmiddels is er weer eentje geboren, ook een hengstje, vos, 30cm en 6,8 kg echt een mini!!!!!!

greetzz debbie

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie