Naar Disneyland Parijs geweest

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Naar Disneyland Parijs geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-02 12:02

De afgelopen week ben ik in Eurodisney geweest. Ik ging mee als begeleiding voor een groep verstandelijk gehandicapten. We waren met 10 bewoners en 5 begeleiders. Iedere begeleider kreeg 2 mensen toegewezen waar zij op moest letten en die bij haar op de kamer sliepen.
We vertrokken in de nacht van zondag op maandag om 4 uur Gaaaap .

De eerste dag hebben we lekker rustig aan gedaan en zijn we niet het park in geweest. De tweede dag zijn we naar de Disney studio's geweest. De derde dag zijn we het echte park in geweest. We hebben lang niet alles gezien, want er was zoveel! We zijn o.a. naar een 3d-film "honey I shrunk the audience" geweest. Maar dit was niet zo'n succes, want de bewoners raakten in paniek doordat de stoelen mee bewogen.
De vierde dag zijn we ook niet het park in geweest, maar naar het Disney village. Daar hebben we wat gedronken, en om 3 uur ging onze bus terug naar huis. Om 1 uur 's nachts waren we weer terug in Assen.
Het was een hele leuke week, maar wel ontzettend vermoeiend!


Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 18:11

Het is daar echt gaaf he! Hoe was disney studios? Daar zijn we nog nooit geweest. We hebben van de winter wel een glimp op kunnen vangen, maar het was toen nog niet geopend. we willen over 2 jaar weer met de hele familie. Kan me ergens best voorstellen dat ze honey eng vonden. Mijn nichtje bleerde 2 jaar terug ook alles bij elkaar. Mijn moeder voelde toen niets van de luchtstralen (de muizen langs de benen) maar had dit jaar panty's aan. Reken maar dat dat duidelijk voelbaar was (ze gilde tenminste flink!)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ComscoreBot, Facebook, luuntje, Telpeva, YandexBot en 194 bezoekers