bloemen gelegd

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

bloemen gelegd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-02 11:15

gisteren zijn we met man en kids even bij pim zijn huis bloemen gaan leggen. wat indrukwekkend wat ik daar heb gezien en gehoord. zoveel bloemen, knuffels, lieve brieven, gedichten, honderden kaarsjes.... ik heb ook veel staan praten met voor en tegenstanders van pim. wat heeft het een ongeloofelijke indruk gemaakt op het volk. kan het zelf nog nauwlijks bevatten. wat geweldig dat er mensen vanuit drenthe helemaal daar heen komen om hem een laatste groet te brengen. het was zo vredig op dat plein.. vogels die fluiten, en iedereen was muisstil. ik vond het heel fijn om te zien hoe de mensen er toch zo begaand mee zijn, ondanks dat ook veel van die mensen niet eens aanhanger zijn, toch komen ze nar hem toe om hem te herdenken. echt prachtig wat ik daar aantrof, tegelijk ook erg triest dat het is gebeurt.


Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 22:31

Ben gisteren even langs het mediapark geweest.
Was erg indrukwekkend! Niet normaal zoveel bloemen!!!
Huis van Melkert is hier ook in de buurt, daar staat nu een keet van de politie in de tuin. Zo'n fout maken ze niet nog een keer...

Nulla tenaci invia est via

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-02 21:12

tja ontzettend jammer dat er eerst doden moeten vallen voor ze iets doen. nu missen we een goed mens die de politieke wereld toch wel flink heeft wakker geschud. die beveiliging van melkert begrijp ik wel. ik zou ook niet in de schoenen willen staan van welk van de politici dan ook. toen niet maar nu helemaal niet. Het is een trieste zaak dat dit nu nodig is voor de veiligheid. ze kunnen zich nergens meer vertonen zonder beveiliging. echt ontzettend triest voor die lui.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 09:26

Maar melkert is nu toch afgetreden, dan hoeft hij die bescherming toch niet meer te hebben? Die heeft Jelke nu nodig.

De hond is de betere mens

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 10:10

er zijn denk ik nog steeds wel mensen die Melkert wat aan willen doen, of hij nou afgetreden is of niet...

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 10:11

Tjee, zo erg zal het toch niet zijn? Trouwens, ik hoorde dat ze de bloemen gaan verwijderen.

De hond is de betere mens

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 10:19

ja klopt, die gingen ze in de gracht/rivier/ kanaal/iig ergens in het water gooien.
melkert schijnt nog best wel bedreigd te worden.

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 10:30

Waarom willen ze melkert nu iets aandoen, die is nu afgetreden.
beetje krom, zet maar een keet bij Harry Potter in de tuin.
sorry, aardige man, hij doet me alleen aan Potter denken....
Het is vrijdag, vergeef mijn lompheid ! Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie