Vinden jullie Nederland vol?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 09:24

Percy schreef:
Nederland is behoorlijk vol, jullie hebben het allemaal over huizen maar wanneer er meer mensen in Nederland wonen hebben we ook meer voedsel nodig en minder ruimte om het te verbouwen. Dus moet er meer aangevoerd worden. Hiervoor is weer meer infrastructuur nodig, er moeten wegen bij. Maar ook winkels, gezondheidscentra etc. etc.

Misschien lijkt het niet zo vol als je al die weilanden ziet maar er is geen stukje weiland wat braak ligt. Alles wordt benut en heeft ook nut.

Daarmee wil ik niet zeggen dat Nederland vol is door de allochtonen, er wonen ook veel Nederlanders in het buitenland en ik heb geen idee of die tegen elkaar weg te strepen zijn maar ik denk dat we een heel eind zouden komen.

En ja, ik heb twee kinderen gekregen en geen drie of nog meer omdat ik vind dat er al teveel mensen rondlopen op deze planeet en in dit land.
Ik hoop dat mijn kinderen een toekomst krijgen waarin ze nog de natuur in kunnen en er voldoende zuurstof in de lucht is dankzij de bomen in het bos.


Percy, met jou kan ik praten!

De hond is de betere mens


Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 12:37

AMEN !!!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 12:54

Ik vind Nederland te vol, teveel buitenlanders.

Waar betalen jullie belasting voor, voor een groot deel om de uitkeringen van de buitenlanders te betalen.

Ok, als er oorlog in een land is zijn er mensen die vluchten. Waar vluchten die mensen heen? Naar Nederland omdat dat het makkelijkst is, als ze naar een ander land vluchten worden ze er net zo hard weer uitgekicked.

Wat nou als er in Nederland oorlog komt... waar moeten wij dan heen?

Dat niet alleen, voorbeeld: Een marokkaanse man met een groot gezin komt naar Nederland, zijn vrouw en kinderen blijven in Marokko. Meneer krijgt in Nederland kinderbijslag voor de kinderen die in Marokko wonen. Wat doet meneer, meneer maak alles lekker zelf op, of hij maak maar een deel over naar zijn kinderen in Marokko..

Nou heb ik niks tegen buitenlanders, maar ik vind dat er in Nederland niet meer bij mogen..

Als ik al kijk in mijn eigen woonplaats, hier stikt het van de Antillianen, Turken enz.. En ik heb er nog last van ook, ze vallen je lastig, als je langsloopt krijg je vunzige opmerkingen, ze knijpen je in je kont als je uit bent. Ze staan vervolgens de hele dag hun autootjes te poetsen want iets beters hebben ze niet te doen, en ach die uitkering word toch wel betaald. Laat die Nederlanders maar belasting betalen...

Vluchtelingen, ok, maar is de oorlog over zeg ik vluchtelingetje terug naar eigen land..

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 13:01

aangezien we al genoeg nederlandse rotzooi rond hebben lopen, lijkt het mij een goed voorstel om de buitenlandse rotzooi terug te sturen en de beschaafde buitenlanders gewoon hier te laten.

De hond is de betere mens

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 13:21

Desiree schreef:
aangezien we al genoeg nederlandse rotzooi rond hebben lopen, lijkt het mij een goed voorstel om de buitenlandse rotzooi terug te sturen en de beschaafde buitenlanders gewoon hier te laten.


ja dat ook, ik vind dat buitenlanders met een verblijfsvergunning, geen ernstige overtredingen mogen maken, zo wel: het land uit en er niet meer in.

Laika

Berichten: 3208
Geregistreerd: 05-02-02
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 13:24

Desiree schreef:
aangezien we al genoeg nederlandse rotzooi rond hebben lopen, lijkt het mij een goed voorstel om de buitenlandse rotzooi terug te sturen en de beschaafde buitenlanders gewoon hier te laten.


Helemaal mee eens. Stuur alle criminele allochtonen eens naar hun land van herkomst. Laat ze daar berechten naar de aldaar geldende normen. Let maar eens op hoeveel "ruimte" we hier dan krijgen, en zo krijgen we ook gelijk genoeg plaats in de gevangenissen om de nederlandse crimineel op te sluiten. Dan kunnen alle allochtonen die hier iets aan de maatschappij hebben toe te voegen gewoon lekker blijven. Tevens zou ik er een voorstander voor zijn om de uitkeringen naar werkverleden te geven. Heb je hier maar 1 jaar gewerkt heb je ook maar 1 jaar recht op een uitkering. Net als de nederlander die niet als kostwinner gezien word. Die krijgen ook maar een aantal jaar een uitkering naar gelang hun werkverleden. Als er niet opnieuw een baan word gevonden, die persoon terug laten gaan naar land van herkomst desnoods met een bonus om in eigen land iets op te bouwen. En kinderbijslag voor kinderen die niet hier wonen is al helemaal van de gekke. Als ik hier in nederland in de bijstand terecht kom moet ik eerst mijn eigen woning "opeten" terwijl bijvoorbeeld de marokkanen in hun thuisland een huis kopen van de uitkering die ze hier krijgen, kan het nog krommer? Dat is één van die dingen die wereld wijd over ons land bekend is, en dan zegt Bolkenstein dat we met Pim als Premier een pleefiguur zouden slaan? Nou dat is al een poosje zo hoor met verschillende belachelijke besluiten die hier genomen worden. Een bolletjesslikker krijgt een ontvangstbewijsje voor de cocaine die hij/zij gesmokkeld heeft. Het moet toch echt niet veel gekker worden hier.

If your feet smell and your nose runs - you're built upside down.

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 13:31

Desiree schreef:
aangezien we al genoeg nederlandse rotzooi rond hebben lopen, lijkt het mij een goed voorstel om de buitenlandse rotzooi terug te sturen en de beschaafde buitenlanders gewoon hier te laten.


op zich niet zo'n gek idee (jaja, dat uit mijn mond), maar het is nauwelijks haalbaar. Want waar stel je de grens en wanneer is iemand nou gewoon een nederlander. De meeste 'buitenlanders' waar flair het nu over heeft (antilianen, turken enz) zijn hier al erg lang, zoniet hier geboren. Wat moet je daarmee dan?
Kortom, het lijkt mij niet haalbaar.

Laika; Wat vind jij dat er wel met de bolletjesslikkers moet gebeuren?

Laika

Berichten: 3208
Geregistreerd: 05-02-02
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 13:39

wat het eerst in me opkomt? Geef ze een heerlijke maaltijd. Maar dat zou dan gelijk de laatste zijn en dat is dus niet menselijk. Dan in ieder geval opsluiten voor een lange lange tijd. Niet wat nu gebeurd 200 uur dienstverlening, daar raakt een bolletjesslikker niet van onder de indruk. Ze spelen immers met hun leven. Dus om op die "mensen" indruk te maken moet je van goede huize komen hoor. Ik hoorde laatst wat dat bolletjesslik gebeuren een zeer extreem verhaal. Iemands moeder lag al helemaal klaar voor een heupoperatie waarvoor natuurlijk maandenlang al gewacht was, die operatie werd afgelast ivm een spoedgeval, juist je raadt het al een bolletjesslikker. De moeder werd naar huis gestuurd en kon over 6 weken opnieuw opdraven voor de operatie. Nou daar vallen dus mijn schoenen van uit. Die bolletjesslikker had voorrang dus. Terwijl ze weten dat ze spelen met hun leven.

If your feet smell and your nose runs - you're built upside down.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 13:50

ja, als ze spelen met hun leven moeten ze goed opgevangen worden, maar aan de andere kant krijg je een vette bekeuring als je geen autogordels draagt terwijl er helemaal geen ongeluk geweest is. het is wel haalbaar Lis. ER is altijd wel een grens te bepalen. Maar door geen grenzen te stellen, zoals nu komen we er ook niet.

De hond is de betere mens

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 13:59

Misschien zijn Antillianen en Turken enz. wel lang in Nederland, maar daar gaat het niet om

Als ze niet in Nederland geboren zijn vind ik niet dat ze het kunnen maken om crimineel gedrag te vertonen, dat doen ze maar in hun eigen land.

Dan zul je zien dat er al een heleboel pleitos gaan, de meeste Antillianen hier in Den-Helder zijn criminelen, en anders wel profiteurs.

Laika

Berichten: 3208
Geregistreerd: 05-02-02
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 14:08

lis schreef:
op zich niet zo'n gek idee (jaja, dat uit mijn mond), maar het is nauwelijks haalbaar. Want waar stel je de grens en wanneer is iemand nou gewoon een nederlander. De meeste 'buitenlanders' waar flair het nu over heeft (antilianen, turken enz) zijn hier al erg lang, zoniet hier geboren. Wat moet je daarmee dan?
Kortom, het lijkt mij niet haalbaar.


Dat is ook het grootste probleem. Hier kan iedereen die een beetje nederlands spreekt ook de nederlandse nationaliteit krijgen. Dat zou zowiezo afgeschaft moeten worden. Het ligt ook helemaal niet in mijn bedoeling om iedere allochtoon eruit te gooien. Zeer zeker niet! Er zijn er genoeg die hier een gewoon menswaardig bestaan hebben opgebouwd, en waarom zouden die hier niet mogen blijven. Maar buitenlanders (en dan niet de genationalizeerden) zijn in mijn ogen gasten. Als ik een gast ben bij iemand gedraag ik me daar ook naar. Tevens als ik gasten over de vloer heb die zich misdragen stuur ik ze ook mijn huis uit toch?!?
Asielzoekers opvangen perfect! Maar als het land van herkomst niet meer in oorlog is moeten ze terug. Eventueel MET een premie om van hun land iets te maken. Dat laatste is waarschijnlijk echt noodzakelijk want door de oorlog is meestal hun hele hebben en houwen met de grond gelijk gemaakt. Er zal best ergens een potje of een fonds zijn waaruit dat bekostigd kan worden. Tevens klopt er niets van die asielzoekersprocedure uitgeprocedeerd worden ze het rechtsgebouw uitgezet..... zo creëer je tenslotte illegalen, ze moeten het land uit.
Tevens klopt er ook niets maar dan ook niets van de "witte illegalen". Hoe kunnen we nou belasting innen van iemand die hier niet zou mogen zijn? Dat is toch van de gekke??? Natuurlijk kan je die mensen na ze jaren fiscaal geplukt te hebben niet over de grens plaatsen! We hadden daar nooit belasting van mogen innen!

Dromen jeetje wat ben ik lang van stof Dromen

If your feet smell and your nose runs - you're built upside down.

Laika

Berichten: 3208
Geregistreerd: 05-02-02
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 14:12

flair schreef:
Misschien zijn Antillianen en Turken enz. wel lang in Nederland, maar daar gaat het niet om

Als ze niet in Nederland geboren zijn vind ik niet dat ze het kunnen maken om crimineel gedrag te vertonen, dat doen ze maar in hun eigen land.

Dan zul je zien dat er al een heleboel pleitos gaan, de meeste Antillianen hier in Den-Helder zijn criminelen, en anders wel profiteurs.


Antillianen is weer een hoofdstuk apart. Op de antillen maar een beetje uit je neus vreten en denken het gaat niet goed met dit land.... dus eerst je land naar de kl*te helpen om dan vervolgens maar de crimineel hier in nederland uit te hangen. En daar kan je dus helemaal niks mee omdat de antillen nog steeds bij ons koninkrijk horen. Hier in Rotterdam overigens hetzelfde liedje, de meeste allochtone criminelen komen van marokko of de antillen.

If your feet smell and your nose runs - you're built upside down.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 14:15

het is hier precies andersom in die achterlijke zooi. die turk die hier een bestaan had opgebouwd als kleermaker moest ophoepelen. Had dan eerst voorkomen dat hij een bestaan opbouwt als dat straks toch weer afgenomen wordt! Dit is sollen met mensen. Stuur ze dan binnen het jaar terug. De lanterfanters en de criminelen houden ze wel hier. Het is dat het niet mogelijk is, maar als het kon, stuurden ze de hardwerkende nederlanders ook nog weg...... Als je werkt voor je geld hang je hier aan de onderste mem.

De hond is de betere mens

Laika

Berichten: 3208
Geregistreerd: 05-02-02
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 14:24

Desiree schreef:
het is hier precies andersom in die achterlijke zooi. die turk die hier een bestaan had opgebouwd als kleermaker moest ophoepelen. Had dan eerst voorkomen dat hij een bestaan opbouwt als dat straks toch weer afgenomen wordt! Dit is sollen met mensen. Stuur ze dan binnen het jaar terug. De lanterfanters en de criminelen houden ze wel hier. Het is dat het niet mogelijk is, maar als het kon, stuurden ze de hardwerkende nederlanders ook nog weg...... Als je werkt voor je geld hang je hier aan de onderste mem.


Precies! En dat heeft de zittende politiek allemaal voor elkaar gekregen, en dan durven ze af te geven op een man als Pim Fortuyn waarmee we een "Pleefiguur" zouden slaan. Dat we hem niet kunnen plaatsen in een europees parlement tussen Blair en Chirac. Nee nu is het lekker geregeld hier, je durft haast niet meer met je auto op vakantie omdat dan bij iedereen duidelijk is dat je uit Nederland komt.
Je zou je dood schamen.

If your feet smell and your nose runs - you're built upside down.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, C_estmoi, DotBot, History_, huckellover, kosseh, Muggebeet, Niobe, Peperkroket, Roosch, Sterrendief, Xanthippe en 71 bezoekers