Voorpagina van de Telegraaf

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 16:14

Jaa, wij hebben ook de Telegraaf en ik schrok ook toen ik die foto zag op de voorpagina. Moest echt even slikken. En dat verhaal van hem en zijn hondjes. Zo erg vindt ik het, kan er wel om janken Huilen

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 16:20

Gelukkig zijn de ouders van Pim allebei dood, hoeven ze die foto niet te zien. En inderdaad, het is belachelijk om Pim te vergelijken met Le Pen! Ze weten er helemaal niets van, zo zie je maar weer.
Die vent die hem doodgeschoten heeft, heeft er voor gezorgd dat de hondjes van Pim geen baasje meer hadden. Zou hij ze als dierenliefhebber dan op willen nemen voordat ze naar het asiel gaan? Gottegot wat een dierenliefhebber zeg. En ik heb altijd gezegd dat verbod op nertsenfokkerij beter is op europees niveau omdat je anders verschuiving van de markt krijgt: fokkers gaan zich vestigen in landen waar misschien minder strenge controles op het toch al zo beperkte welzijn van nertsen is.

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 16:23

Wij hebben dus ook de telegraaf, maar had deze foto toch nooit verwacht.
Waar is dat beetje respect voor de Familie en vrienden??
Erg ver te zoeken .

En toch had de telegraaf een hele mooie foto kunnen plaatsen.
Hij staat er in alleen op de verkeerde pagina.
Namelijk de foto van Pim met zijn honden op het strand.
Een foto die laat zien hoe hij was met een big smile zijn honden uitlatend.

Wereld foto!!

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 16:25

"Verder handel ik gewoon rationeel, ik hoef geen dierenvriend te zijn om dieren te beschermen. Veel dierenbeschermers handelen vanuit 'de natuur is goed', maar alle donkere kanten van de mens zie je ook terug in de natuur. Dieren beschermen is mensen beschaven, zeggen ze wel", aldus Van der Graaf

Die man gaf denk ik niet zoveel om dieren. Schijnt dat hij een paar maanden geleden vader is geworden. rare wereld...

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 16:26

Desiree schreef:
Gelukkig zijn de ouders van Pim allebei dood, hoeven ze die foto niet te zien. En inderdaad, het is belachelijk om Pim te vergelijken met Le Pen! Ze weten er helemaal niets van, zo zie je maar weer.
Die vent die hem doodgeschoten heeft, heeft er voor gezorgd dat de hondjes van Pim geen baasje meer hadden. Zou hij ze als dierenliefhebber dan op willen nemen voordat ze naar het asiel gaan? Gottegot wat een dierenliefhebber zeg. En ik heb altijd gezegd dat verbod op nertsenfokkerij beter is op europees niveau omdat je anders verschuiving van de markt krijgt: fokkers gaan zich vestigen in landen waar misschien minder strenge controles op het toch al zo beperkte welzijn van nertsen is.

precies!! en dat is wat pim ook zei!!
heb het zelf gezien in het programma bisnuis class waarin hij dat vertelde!!
en hij heeft gelijk! beter hier onder goede voorwaarden en regels dan de slachtingen etc in de rest van europa!!
Nersten hier verbieden is geen oplossing van het probleem!!
en inderdaad die arme hondjes!!
hij wilde er trouwens nog eentje bij kopen! misschien issie er al ik vind het echt te gek voor woorden! nou wat een dierenliefhebber!!

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 16:28

wEET JE WAT HET ERGSTE IS???!!!
zo'n man wordt dadelijk ontoerekeningst vatbaar verklaart ofzo!!
en komt er met een paar jaar vanaf!!
het zou niet moeten kunnen! ik hoop dat deze man nooit meer veilig op straat kan lopen eigenlijk dat ie nooit meer op straat kan lopen! zijn leven moet worden achtervolgd worden door deze daad!!

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 16:46

Ik heb tijdelijk een collega uit australie.
We hebben haar uitegelegd wat er is gebeurd en ook verteld dat ze de dader hebben.
Nu kwam het er zo op neer wat voor straf hij zou krijgen.
Ik zeg maximaal 20 jaar.
Dat wou ze dus niet geloven. En ik er nog even achteraan dat als ie zich goed gedraagd veel eerder vrij komt.
Ze stond me vol ongeloof aan te kijken!!!
In Australie zit je dus ook gewoon levenslang.

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 17:20

Die foto van vanmorgen in De Gelderlander vond ik meer dan walgelijk. Het getuigt absoluut niet van respect om dat zo te plaatsen, en nog op de voorpagina ook. Als ik vanavond inspiratie heb, krijgt De Gelderlander een mailtje van me. Het zal niet veel helpen, maar misschien doen meer mensen het en dan heeft het wel weer zin (misschien). Ik ben in ieder geval niet de enige die er zo over denkt, mijn collega's konden er ook wel van kotsen. Als het een familielid van mij zou zijn, zouden de kranten een dikke aanklacht van mij mogen verwachten... Boos! Je wilt je broer of zo toch niet zo in de kranten zien? Misselijk

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132045
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 19:53

De foto's die op veel voorpagina's van de kranten staan, vind ik ook ronduit walgelijk.
Alleen al uit respect voor de nabestaanden zouden ze zulk soort foto's niet moeten plaatsen.
Dit vind ik trouwens ook gelden voor sommige tv-beelden van gisteravond.
Zonder waarschuwing vooraf verschijnen er afschuwelijke beelden op je scherm.....
Rond dat tijdstip zaten er vast ook kleine kids voor de buis, kan me zo voorstellen dat het daar ook niet echt lekker bij valt.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 20:03

In het Dagblad van het Noorden stond ook die walgelijke foto. Vind het eigenlijk niet kunnen. Iedereen moet er maar naar kijken...
Dat die foto's op internet staan of wat dan ook vind ik nog tot daar aan toe. Maar in de krant...nee vind ik niet echt gepast. Voegt ook niets toe aan het verhaal. Dat hij vermoord is geloof ik zonder die foto ook wel.

Overigens werd gister op tv wel verteld dat er 'schokkende beelden' te zien zouden zijn, dus ik heb wel degelijk een waarschuwing gehoord, maar weet niet of dat steeds en op elke zender het geval was.

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 21:02

Cody schreef:
Overigens werd gister op tv wel verteld dat er 'schokkende beelden' te zien zouden zijn

Da´s inderdaad waar. Ze zeggen: "Deze reportage bevat schokkende beelden". Daarna heb je precies 0.9 seconden om je kind weg te halen... Frusty

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 21:04

Kan niets anders doen dan je gelijk geven *LOL*

Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 21:17

Ik moet eerlijk toegeven dat het nou niet echt een smakelijke foto is voor zo groot op de krant te zetten en misschien ook wel niet zo eerbiedig maar het is wel de waarheid. Toen ik die foto zag moest ik er toch nog wel even over nadenken wat er was gebeurd.

lady353

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 21:21

ik heb het ook gezien,verschrikkelijk.
die man is net dood en zelfs dan heeft hij nog geen rust.
Ze lopen gewoon te pronken in die bladen wie de mooiste foto van fortuyn heeft volgens mij.Het is overal al te zien en dan nog effe op de vpagina zetten belachelijk.Het is om te Misselijk
Stelletje sensatiezoekers,dat vinden ze mooi hoor.

groetjes,

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 22:18

Ik schrok ook van die foto, het was te verwachten, alleen niet op de voorpagina van de Volkskrant. Toen ik vanmorgen naar beneden liep zag ik die krant dus liggen, met die foto naar boven Scheve mond Gelijk geen trek meer in m'n ontbijt.

Maar dit is realiteit. Druk heel Nederland maar eens met de neus op de feiten, zelfde geldt voor de tv beelden van gisteravond.

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 22:34

De krant ligt nog steeds onderste boven op tafel.
Ik ben eigenlijk op zoek naar die foto die ik al eerder beschreef.
Pim op het strand met zijn honden.

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 22:41

die foto is niet walgelijk, het feit dat die foto gemaakt kon worden is walgelijk. Kranten zijn ervoor om hierover te berichten.

Trouwens vond ik de tv beelden waarop de reanimatie te zien was vele malen schokkender. Liever een foto van een stoffelijk overschot dan live beelden van een stervende man, midden op straat Huilen

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 23:03

ik vind het ook echt een verschrikkerijke foto

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 23:12

Die foto stond ook in het Noord-Hollands Dagblad, bijna een halve pagina groot... Moet dat nou, ik zat lekker bij te komen met een kopje thee en een broodje...Nou ik had gelijk geen honger meer hoor..bah bah bah... Misselijk Misselijk Misselijk had wel wat minder heftig gemogen hoor!!