Opvolger Lijst Pim Fortuyn/ Leefbaar Rotterdam

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Opvolger Lijst Pim Fortuyn/ Leefbaar Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-02 22:55

Ik hoop dat er echt een opvolger komt voor hem!
Okee, Pim, we zullen je nooit vergeten, maar misschien is er wél iemand die dezelfde iedeeén heeft als hem?

Ik zei al tegen mn ouders, áls er een opvolger komt, stem dan op hem! Dan kunnen we laten zien dat we het niet pikken om zo door het leven te gaan, dat dit nooit meer mag gebeuren, in zo'n land als onze !

Wat zouden jullie doen? Dan ook op diegene stemmen?

Rust zacht Pim, we zullen je Nooit vergeten !!!!!!
Laatst bijgewerkt door Clautje op 07-05-02 11:28, in het totaal 1 keer bewerkt


XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 22:57

Vind ik een nogal onnozel topic eigenlijk, sorry.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-02 23:01

Waarom nou weer?

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 23:03

Dat is nou juist waar ik bang voor ben. Mensen die om emotionele redenen op de Lijst Fortuyn gaan stemmen in plaats van omdat ze het met zijn ideeën eens zijn. Daarom vind ik ook dat de verkiezingen uitgesteld moeten worden.
Ik was geen fan van Pim Fortuyn, maar ik vind het vreselijk dat hij vermoord is.
Maar wat er ook gebeurt, ik stem NIET op de lijst Fortuyn

Goedgekeurd onderschrift :)

Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 23:04

Ik vind het ook nog niet echt gepast.
Zou er wereklijk nog iemand zijn die zo open over alles zijn mening durft te geven, en zeker nu op dit moment.

Beter was geweest dit topic een week later te starten.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-02 23:12

nou sorry,het leek mij een goed idee.... Scheve mond

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 23:13

een echte goede opvolger voor pim zal er nooit komen. Niemand is zoals hij is geweest. En niemand zal in zijn voetsporen kunnen treden

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-02 23:16

Maaike schreef:
een echte goede opvolger voor pim zal er nooit komen. Niemand is zoals hij is geweest. En niemand zal in zijn voetsporen kunnen treden


idd,maar ik hoop dat er wel iemand komt zoals hij, die nederland wat te bieden heeft!

Noukie
Berichten: 10939
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 23:18

ik zou nooit op lijst fortuyn gaan stemmen. Waarom niet? omdat zij mij gewoon niet bieden wat ik graag zie! ik wil geen rechtse regering, gister niet, vandaag niet, en de komende 4jaar al helemaal niet! Ik vind het heel erg wat er met Pim is gebeurt, maar op zijn partij gaan stemmen om steun te betuigen lijkt me absoluut fout.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 23:27

Denk je dat de partij Fortuyn de enige is die er geschokt van is?

Denk je dat het een goed idee is dat alle emotionele, bange mensen voor Opvolger Fortuyn kiezen... die vervolgens zonder politiek leider moet gaan regeren 4 jaar??

Laten we vooral nadenken en Pim niet direct idealiseren. Dat de man er niet meer is is heel erg. Maar is dat een reden om voor zijn partij te stemmen? Teken liever het condoleanceregister.

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 23:33

ben ik helemaal met je eens Laura, ook al kom ik echt als Pimfan over in mn vorige bericht Haha! Dat ben ik niet en zal ik ook nooit worden, daarvoor heeft hij een te andere mening over bijna alles.
Maar toch vind ik het goed wat hij heeft veroorzaakt in Nederland. Iedereen is flink wakker geschud en daar was hij de juiste persoon voor. Niemand die het hem na kan doen

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 23:34

Clautje: ik heb maar één vraag:

Wat trekt jou in het verkiezingsprogramma van Lijst Fortuijn?
Kan je mij één punt noemen?

Want een verkiezingsprogramma omvat veel meer dan de grenzen moeten dicht.

Ik hoop dat de verkiezingen worden uitgesteld want anders ben ik inderdaad bang dat veel mensen emotioneel gaan stemmen.

Wat ik mis in het programma van Pim F. zijn de concrete oplossingen die hij wil(de) aandragen.
Ik heb 100 keer gehoord is wat er allemaal mis is in nederland en met paars maar ik heb alleen gehoord: IK KAN HET BETER, maar niet : HOE DAN?!

Als jij je helemaal kunt vinden in het verkiezingsprogramma stem dan zeker op die partij! Maar ga a.ub. niet stemmen omdat je het zo verschrikkelijk vind dat hij is vermoord!

Ik vind het vreselijk dat er in nederland zoiets kan gebeuren maar zoals Kok al zei: op dit moment is het het beste om vooral kalm te blijven.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 23:36

Ik stem op een partij die een programma heeft dat me aanstaat, op alle punten er mee eens zal niet lukken, maar dan toch graag zoveel mogelijk. Als dat LF of LN is, krijgen ze mijn stem, met of zonder Fortuyn, zijn ze dat niet, dan krijgen ze mijn stem niet. Verkiezingen zijn zo simpel Haha!

Ik ben wel erg benieuwd wie ze nu naar voren gaan schuiven als gezicht van de partij, maar volgens mij heeft niemand zoveel charisma als dat Fortuyn had en op dit moment zijn er ook andere prioriteiten.

Nulla tenaci invia est via

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 23:39

Donkere meneer, NR 2 op Lijst Fortuyn, is qua media in ieder geval niet veel soeps. Meneer had het over de dood van F met een zenuwachtig lachje (en nee ik neem het die man niet kwalijk, sommige mensen gaan nou eenmaal lachen als ze zenuwen hebben of zich klote voelen) Maar ziemand na Pim, nee...

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-02 23:42

Idd,die nr.2 was erg emotioneel....wel begrijpelijk natuurlijk...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 23:54

Die donkere meneer, die overigens Varela heet, was zijn emoties niet de baas. Hij was dan ook zeer gehecht aan Pim, dus het is wel begrijpelijk.

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 01:11

Ik wou het net zeggen, volgens mij ging het helemaal niet goed met meneer Varela, deed me gewoon pijn om te zien (maakt me niet uit wie het is maar ik kan daar niet goed tegen). Volgens mij keek hij hel erg op tegen P. Fortuyn en hij zei ook dat hij hem als een vaderfiguur zag. Nou als zo iemand op eens weg valt reken maar dat je het dan moeilijk hebt en dat is nog zacht gezegd.

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 08:46

als mensen om emotionele redenen op die man gaan stemmen gaat het fout... je stemt op de partij die meegaat in jouw ideeen.... Niet omdat er iets vreselijks is gebeurd...

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 08:57

Laura schreef:
Laten we vooral nadenken en Pim niet direct idealiseren. Dat de man er niet meer is is heel erg. Maar is dat een reden om voor zijn partij te stemmen? Teken liever het condoleanceregister.

Dit ben ik met je eens Laura.
Veel mensen willen nu een laatste eer bewijzen door op hem te gaan stemmen. (Ze schijnen zijn naam ook niet meer weg te kunnen halen. Verward )
Maar ik hoop wel dat de mensen stemmen op een partij met een partijprogramma waar zij achterstaan en niet alleen omdat de lijsttrekker is doodgeschoten.
Het klikt misschien cru, maar je stemt bij de verkiezing op die partij waarvan jij wil dat zij jouw land de komende vier jaar gaan regeren.
Laatst bijgewerkt door Mickey op 07-05-02 09:11, in het totaal 1 keer bewerkt

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 09:00

Clautje"]
[quote="Maaike schreef:
een echte goede opvolger voor pim zal er nooit komen. Niemand is zoals hij is geweest. En niemand zal in zijn voetsporen kunnen treden


idd,maar ik hoop dat er wel iemand komt zoals hij, die nederland wat te bieden heeft!
[/quote]

Als ik de commentaren van de mogelijke opvolgers van Pim hoor ga ik weg uit nederland want die zijn echt DOOD ENG Boos! . Ik vond Pim af en toe al eng maar die mensen zijn meelopers en die zou ik echt niet als premier willen hebben.

Op dit moment is er niemand op wie ik zou stemmen maar om daarom mijn stem aan Pim te geven NEE Lips are sealed . Die mensen hebben absoluut geen ervaring in het besturen van een land. Ik zie dan nog liever Melkert op die plaats. Alhoewel Balkende het ook helemaal niet slecht doet op dit moment.

PLEASE MAAK GEEN OVERHAASTE BESLISSINGEN WAT STEMMEN BETREFT WE MOETEN WEL 4 JAAR LEVEN MET DIE PERSOON Lips are sealed Lips are sealed .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 09:07

De wens van Pim Fortuyn was dat als er iets met hem zou gebeuren dat mensen dan niet om emotionele redenen op LPF gaan stemmen, maar dat de mensen op het CDA of VVD stemmen.

Zoals Harry Mens al zei: stoppen met de LPF

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 09:30

Volgens een goede vriend van Pim zou hij niet gewild hebben dat de lijst Pim Fortuyn doorging, omdat er gewoon geen goede kandidaten waren. Dat wist Pim, maar dat gaf niet want hij deed het zelf.
Die vriend heeft letterlijk gezegd dat als je Pim echt wilt steunen en een laatste dienst wil bewijzen, je op de VVD, CDA of desnoods de PvdA moet stemmen.

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 09:35

Ik denk niet dat iemand de kar van Lijst Fortuyn kan trekken. Het zou mooi zijn als mensen postuum op Pim konden gaan stemmen, maar dan NIET om emotionele redenen maar omdat ze dat al van plan waren. Zo kunnen ze in Den Haag dan TOCH zien wat voor gedachten en gevoelens er bij de mensen spelen en daar moeten ze dan voor de verandering eens NIET aan voorbij gaan.

De hond is de betere mens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 09:44

Oh ja, en vervolgens krijg je dus een handjevol mensen zonder ervaring en inzicht, op wie de stemmen dan overgaan. Wat moeten we nou met die mensen? Mensen zoals Varela bijvoorbeeld?

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-02 10:55

Barb schreef:
De wens van Pim Fortuyn was dat als er iets met hem zou gebeuren dat mensen dan niet om emotionele redenen op LPF gaan stemmen, maar dat de mensen op het CDA of VVD stemmen.

Zoals Harry Mens al zei: stoppen met de LPF


Ja,idd, dit heb ik ook gisternacht gezien/gehoord. Dit lijkt me eigenlijk dan toch nog de beste oplossing, want die Hary Mens was een goede vriend van hem,en dan zou die dat niet zomaar verzinnen.