Vannacht naar Schiphol geweest

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Vannacht naar Schiphol geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-02 14:44

Gaaaap Gaaaap Gaaaap
Mijn vader belde mijn zus gister om te zeggen dat hij een dag eerder van Mallorca terugkwam dan hij dacht. Verkeerd gekeken op zijn tickets. Clown Hij zou om 12 uur 's nachts op Schiphol aankomen. Laatste trein mist ie dan, volgende gaat pas om een uurtje of 6.
Omdat mijn zus net haar rijbewijs heeft en zijn auto tot haar beschikking had bood ze aan om hem op te halen. Ik ging met haar mee. Cool
Chips, snoepjes en drinken mee en daar gingen de meisjes, op naar de grote stad Tong uitsteken We kregen direct bij vertrek al een SMS van paps dat hij een uur vertraging had.
Onderweg nog een stop gemaakt bij Strand Horst (vlakbij Strand Nulde Scheve mond ) bij de Mac om even naar het toilet te gaan maar daar was zo'n luguber sfeertje dat we snel weer verder zijn gegaan. Het was er stikkedonker, koud, en er werd vanuit de Mc Drive getoeterd en geschreeuwd naar ons door lui die je niet alleen in het donker wilt tegenkomen. KLIKKKKKKKKKKK automatische deurvergrendeling en weg waren we weer Kusje
We hadden het tempo er goed in (mijn zus zei: "kijk je mee op de borden?" Ik zo: "ja, je mag hier maar 100" Zij: "ja ik moet even inhalen" *LOL* Vanaf Assen deed ze niks anders dan inhalen zeker, reed de hele weg al 140/150 *LOL* En zij: "die borden bedoel ik trouwens niet Boos! "
Verdrietig mocht ik alleen zeggen waar we heenmoesten Verdrietig )en rond half 1 arriveerden we op Schiphol. Maar ja, dat is zoooooooooo'n doolhof daar, we hebben minstens 3 keer hetzelfde rondje gereden tot we echt tot de conclusie kwamen dat we de parkeergarage inmoesten, dat we pas om 1 uur de auto hadden staan en de hoofdingang hadden gevonden Haha!
Daar bleek dat het vliegtuig nog meer vertraging had. Stond op dat moment zelfs nog in Barcelona om mensen uit een ander gestrand vliegtuig op te pikken, dus het werd wel half 3 ongeveer zei de vrouw van de infobalie. Frusty Tja, wat moet je 1,5 uur op Schiphol doen als alles zo'n beetje dicht is Verward Ontdekte ook nog dat ik mijn sleutelbos met 7 sleutels eraan foetsie was. Huilen Uit mijn jas gevallen of gerold. Clown Dus nummer van de Lost & Found gevraagd.
We zijn toen weer naar de auto gegaan en hebben een uur liggen pitten Slapen Dromen Hadden netjes de wekker gezet, dus na ons tukje weer terug naar de hal waar we ( ik Schijnheilig )paps al snel ontdekte(n) bij de bagageband. Toen eindelijk weer richting Assen waar we rond half 5 arriveerden... Gaaaap Dromen Vriend uit bed gebeld (dacht ik) omdat ik immers geen sleutels meer had, maar hij zat achter de Playstation op mij te wachten Lovers Heeft de hele nacht zitten snowboarden Haha!
Toen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk geslapen (wat was ik moe) en vanochtend heb ik mijn sleutels weer teruggevonden Bloos bleken gewoon thuis te liggen Haha!


lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 17:14

haha, grappig, ik was ook op schiphol vannacht en heb ook een leuk sleutelincident gehad!!.
even voor 12 uur kwamen mijn ouders aan uit spanje, die ik dus op moest halen. Ik had alleen de sleutel van de auto los bij me(geen sleutelbos dus). Ik had nogal troep gemaakt in de auto onderweg, dus ik ruim even de auto op, op de parkeerplaats en gooi alle troep weg in de vuilnisbak op schiphol, maar....... je raadt het al, de sleutel dus ook!!

Ik helemaal in paniek in de prullebak gegraaid Misselijk , kon er natuurlijk niet bij en stond nogal voor banketstaaf, dus ben maar naar de binnen gelopen en iedereen gevraagd die maar een beetje op personeel leek, uiteindelijk bij de infobalie gevraagd, die vrouw heeft iemand opgetrommeld van de reinigingsdienst ofzo.
Dus ik sta te wachten op die man en ondertussen voel ik nog even voor de zekerheid (voor de 3e keer) mijn zakken na.... ja hoor, de sleutel zat gewoon in mijn achterzak!!! SCHAAM Bloos
Gelukkig moesten de medewerkers van de balie wel lachen, ondertussen ben ik achter een paal weggekropen.

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 17:28

Woow he wat een verhaal. Haha! Overdag op Schiphol is wel leuk hoor. heb je tenminste winkels Schijnheilig Maar heeft je vader het leuk gehad in Mallorca?

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 17:37

Goh, dan zat je hier om de hoek. (Strand Horst)

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 17:37

Volgende Bokt-meeting op Schiphol? *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie