Knor

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Knor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-02 12:05

Heeft iemand de reportage gezien? Getver de getver. Dat er nog zoveel varkensvlees gegeten wordt. jakkiebah. Klinkt hypocriet ik weet t, maar al dat gezever dat die bneesten het zo goed hebben. Donker, geen afleiding, kale grond, kale muren, vreten en vervelen. Jakkiebah.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 12:09

Ik ken een liedje daar van (heb single-tje) heel zielig liedje, ik zal thuis de tekst hier even neerzetten.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23417
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 21:34

Jazeker ik heb het gezien.
Echt smakelijk vond ik het niet maar het is wel de harde waarheid.
Het was vooral even slikken als je die lieve varkenskoppies met onschuldige oogies langs dat electrocuteerding ziet gaan, inene zijn ze weg. Beetje oneerbiedig maar waarschijnlijk wel pijnloos. Ik denk er liever niet aan wat voor angst die beessies hebben....
Heb alleen het laatste stukje gezien, dat ze op de wagen geladen worden tot het einde. Vond trouwens wel dat ze met ongehoord veel beesten in een hok stonden..

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 22:02

Ik heb het niet gezien, maar een parttime collega van mij heeft als hoofdbaan de lugubere taak om varkens te slachten. Jakkie, en dan krijg ik alles in geur en kleur te horen.... Misselijk

Ze komt ook wel eens met van die rode handen naar het werk. Ik dacht eerst dat dat bloed was, maar het blijkt henna te zijn waarmee ze de varkens afstempelen.

Al met al ben ik eigenlijk wel blij dat ik het tvprogramma niet gezien heb. (Ik weet het, hypocriet Scheve mond ).

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 11:42

Waar ging het over dan?Varkens slachten?
sja, ik vind het ook super zielig, maar we moeten wel eten. Dit klinkt echt super hard, maar ik ben ook een super dierenvriend, maar moeten we dan allemaal maar vegetarier worden?