Een "goede"vriend??? wat zouden jullie doen?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Een "goede"vriend??? wat zouden jullie doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-02 21:20

Ik heb een vraag aan jullie. Ik heb (had) een erg goede vriend, stond altijd voor me klaar en is gewoon erg aardig en behulpzaam. Plotselling laat hij van de een op andere dag niets meer van zich horen en reageerd niet op mijn mailtje. Eerst maakte ik me zorgen, hij bleef onbereikbaar dus je weet maar nooit. Het is nu meer dan een maand geleden dat ik hem gesproken heb, en ik begin nu eigenlijk best boos te worden, best een rot streek toch? Af en toe zag ik hem online komen en weer snel verdwijnen dus mijn mailtje moet hij gezien hebben. Gewoon flauw, we hebben nooit ruzie gehad dus ik snap het gewoon niet en al helemaal niet van hem want zo ken ik hem niet.
Wat zouden jullie in zo'n situatie doen?


Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 21:25

Zelf proberen contact op te nemen door te bellen oid?

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-02 21:27

Steef schreef:
Zelf proberen contact op te nemen door te bellen oid?


Al gedaan Haha! Al opgegeven Scheve mond

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 21:30

is het alleen via internet of zie je hem ook in het echt? anders moet je in het echt eens met hem ggan praten, dan kan hij niet ineens wegduiken ofzo.. het zou iig heel erg zonde zijn om op deze manier een hele goede vriend te verliezen, helemaal als je niet weet waarom hij zo doet! suc6 ermee!!

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-02 21:33

Sypheron schreef:
is het alleen via internet of zie je hem ook in het echt? anders moet je in het echt eens met hem ggan praten, dan kan hij niet ineens wegduiken ofzo.. het zou iig heel erg zonde zijn om op deze manier een hele goede vriend te verliezen, helemaal als je niet weet waarom hij zo doet! suc6 ermee!!


Nee, ik zag hem geregeld in het echt. Het is gewoon een hele goede vriend. Maar meer dan een maand geen contact vind ik gewoon heel vreemd.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 21:36

Manda"]
[quote="Sypheron schreef:
is het alleen via internet of zie je hem ook in het echt? anders moet je in het echt eens met hem ggan praten, dan kan hij niet ineens wegduiken ofzo.. het zou iig heel erg zonde zijn om op deze manier een hele goede vriend te verliezen, helemaal als je niet weet waarom hij zo doet! suc6 ermee!!


Nee, ik zag hem geregeld in het echt. Het is gewoon een hele goede vriend. Maar meer dan een maand geen contact vind ik gewoon heel vreemd.
[/quote]

problemen thuis misschien? zware problemen he? Zoek hem eens op en praat met hem, zorg ervoor dat hij weer weet dat je hem alles kan vertellen. Het kan zijn dat hij bang is om de buitenwereld in te gaan omdat anderen dan zien wat er met hem aan de hand is... ik zeg niet dat het zo is, maar als het zo is moet je hem proberen te helpen... het is misschien banketstaaf dat hij je nu zo laat zitten maar als hij in die situatie zit is het best begrijpbaar..

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-02 21:40

Misschien heb je gelijk. Ik zal niet te vroeg mijn haren overeind zetten Pling eerst de oorzaak. Ik maak me gewoon zorgen, dit is niets voor hem.

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 15:18

hmm..misschien verliefd op je??Is dat een optie?

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 15:45

Jenna schreef:
hmm..misschien verliefd op je??Is dat een optie?


Lijkt me toch niet dat ie haar dan volledig gaat ontwijken? Ok een beetje op de achtergrond blijven zou kunnen voor verliefdheid maar helemaal uit de buurt blijven en niets van je laten horen vind ik wel erg raar..

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 20:18

Ehm nou..ik heb het dus een keer meegemaakt.Dus jah..helaas bestaan er dus wel zulke mannen.

Het was mn beste vriend maar vond niet dat hij iets met mij kon hebben omdat hij bevriend was met mn ex.Dus zijn uitweg was..nou dan geen contact meer.Sukkel Haha!

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 23:23

Ik zou echt met hem gaan praten, koste wat kost. Goede vrienden zijn belangrijk in een leven en dat doet hij echt niet zo maar. Veel suc6!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Animal, GrapeshotBot, Hootje, LiDi, Mutsie93, nano, Pferdchen, pjer, PlukenKrul, VosjeN, xxxmh en 62 bezoekers