Grote borsten zijn niet leuk!

Moderators: Leo, Murthul, Muurp, Dani

valerm

Re: Grote borsten zijn niet leuk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 18:24

nou kleine ook niet hoor in je bikini verdwijnt je net aan Btje in een helemaal platje

Ik en mijn super paard!

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 18:29

Dat heb ik dus ook :S! En ik ben al bijna 20 dus ik heb de hoop maar opgegeven, want ik zit net tussen A en B cup in en ik zou zo graag nog een wat grotere cupmaat hebben ! Iemand die mij wat wil doneren ?

~~~Veni vidi vici!~~~
      Sharon --> Dressuur Z1+11! = eindstand.
      Nieuwe troef; Dolce Vita! Zeeuws reserve kampioen B! M1+5 debuut met 197 en 195 punten!

Olle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 18:32

Barbie1986 schreef:
Dat heb ik dus ook :S! En ik ben al bijna 20 dus ik heb de hoop maar opgegeven, want ik zit net tussen A en B cup in en ik zou zo graag nog een wat grotere cupmaat hebben ! Iemand die mij wat wil doneren ?

nou ik geef graag wat aan je! Ik heb ontzettende lichaamsklachten door te grote borsten. En mooi kan je het ook niet noemen. Als ik geen BH aan heb zijn het echt uitgezakte hangers! En dat terwijl ik nog maar net 20 ben (je hoort toch oma te zijn voordat je hangers krijgt )
ik ga er gelukkig ook iets aan laten doen en met een beetje geluk heb ik van de zomer hele leuke bikini´s!!

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 18:34

Nou ik heb 75C van beha's, ookal zou je het niet zeggen als je het zo ziet.
Maar in een triangel bikini lijkt het ook niet veel meer hoor!
Dus ik denk dat het er maar net aan ligt wat je aan trekt.
Je kunt het altijd wel iets meer laten lijken in elk geval toch?

-

Jaduuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 18:39

Mm, ik heb er gelukkig geen last van, heb [nog] niet zo veel

When you feel like giving up, remember why you held on for so long in the first place.

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 18:48

Citaat:
Niet heel Nederland heeft het perfecte cupmaatje C! Wie o wie kan zich hieraan ook zo ergeren?

Er zijn vast wel winkel die wel groter dan C verkopen. "vroeger" had ik er wel problemen mee, maar dat was meer omdat je dan 2 setjes moest kopen omdat bij een grote cupmaat ook altijd vanuit gegaan wordt dat je perdefinitie een dikke kont hebt Dus 1 setje kocht je voor de grote bovenmaat, de ander voor de passende ondermaat. Nu heb ik er al 8jr geen last meer van je kan er wat aan laten doen mocht t medische klachten geven...

En anders, kijk eens online...

Haha!

coydog

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 18:51

Dat kan, maar tegenwoordig moet de verzekering het eerst goedkeuren.
Zo'n 15 jaar geleden was het nog vanaf een bepaalde maat.
En grote maten vind ik genoeg, maar als je er 16 per jaar verslijt en dan tegen €100,- per stuk zit is het niet leuk meer.

And then she realized nothing would change...

RUBYWHITE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 18:53

verzekering goedkeuren? je zit niet voor niks in een ziekenhuis voor zo`n operatie...sommigen hebben bij C/D al problemen anderen pas bij G of H

Haha!

coydog

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 19:00

Ik heb toevallig gisteren gebeld, en ja, ze moeten het eerst goedkeuren.
Ongeacht de maat.
Last heb ik er echt wel van dus ik neem aan dat het wel goedgekeurd wordt.
Mijn ribben zijn ingedeukt en mijn schouders hebben "kuiltjes" van de bandjes.

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 19:08

zou je bij n E/F door je borsten last van je rug/schouders/nek kunnen krijgen??

coydog

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 19:08

Ja

angela333

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 19:09

Vanaf Cup E wordt het eigenlijk bijna altijd vergoed.
En als je in het ziekenhuis verteld dat je lichamelijke/psychische klachten hebt schrijven hun dat er wel bij hoor in de aanvraag voor vergoeding.

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 19:30

paar maanden terug ben ik wat afgevallen.. Behalve aan de voorkant Toen van een D/DD naar een E/F gegaan.. Laatste tijd enorm vaak last van mn nek rug. Heb vanalles gedaan (goede matrassen gekocht, kussen etc etc) Maar door dit topic begin ik een beetje hierover te denken.

Niet dat ik een operatie in overweging zou nemen.. in mijn ogen lijken ze niet eens zo groot..

Maar nu de opties een beetje kleiner worden. EN ik nog steeds met klachten rondloop.. ook op zwangerschap gecheckt jah

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 19:57

Ik heb dus een operatie ondergaan vanwege rug klachten. Was toen 18 jaar (ben nu 19). Nadat er röntgenfoto's van mijn rug gemaakt zijn, 1,5 jaar fysiotherapie, paar weken stoppen met paardrijden en mesten, heb ik gekozen voor een operatie. Ik vond mezelf te jong om altijd pijn te hebben, niks te kunnen tillen en niet meer te kunnen paardrijden.
De dokter gaf meteen een doorverwijzing (hij kende al mijn rugklachten), de verzekering was ook heel snel geregeld, vanaf een E cup wordt het altijd vergoed. Ik heb er voor gekozen om me in België te laten opereren, de wachtlijsten zijn daar veel korter. De plastisch chirurg waar ik geweest ben ben ik zeer tevreden over (Paul van Straelen), als iemand zijn telefoonnummer wil hebben moet je maar PB-en.

In NL zijn de wachtlijsten redelijk lang, in België kon ik binnen een paar maanden terecht.

Mijn operatie heeft helemaal geen pijn gedaan. Het resultaat is mooi. De genezing ging ook snel, na 4 weken reed ik weer paard en kon ik zelf de stal weer uit doen. Na ongeveer 4 weken heb ik een kanotocht gemaakt van 10 km waarbij je armen en borstspier gebruikt. Dit ging ook probleemloos.

Ik ben heel erg blij dat ik die keus gemaakt heb, zou het nooit meer terug willen draaien!

Z2+14 tussen de paarden met mijn superpony!
Mijn beste maatje is met welverdiend paarden pensioen.
Vita B+21 L1+2

Mayflower_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 20:12

Ik zit er wel eens aan te denken om een borstvergroting te doen. Gewoon een 75 C cupje ofzo. In plaats van te schommelen tussen de A en de B.

Wear a smile- One size fits all
Moska L1+0

loetjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 21:06

Citaat:
me zus van 17 heeft helemaal niks dat is ook niet leuk, niet een beetje maar gewoon niks!

Maar ze hebben wel een stuk minder lichamelijke klachten Ik zou dus liever A dan E hebben

ja maar me zus heeft er om beetje te overdrijven misschien weer geestelijke klachten door omdat ze altijd plank ofzo word genoemd. of tietloos...
want zei heeft nog niet eens cup a er zijn mannen en die hebben nog meer dan me zus,,
[/quote]

action, passion and emotions..

Saskia9

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 21:16

Olle schreef:
Barbie1986 schreef:

nou ik geef graag wat aan je! Ik heb ontzettende lichaamsklachten door te grote borsten. En mooi kan je het ook niet noemen. Als ik geen BH aan heb zijn het echt uitgezakte hangers! En dat terwijl ik nog maar net 20 ben (je hoort toch oma te zijn voordat je hangers krijgt )
ik ga er gelukkig ook iets aan laten doen en met een beetje geluk heb ik van de zomer hele leuke bikini´s!!

Wat goed dat je de stapt hebt genomen!!
Ik heb er nog steeds geen spijt van en ben blij dat ik nu weer schaamteloos kan zwemmen!!

Trotse mama van Julian 15-01-2011 <3 En Nina 06-07-2014 <3

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 21:52

Josa schreef:
voor leuek bikni's in grotere maten: hunkemoller. Zijn echt leuk en groot genoeg. Het zijn natuurlijk niet de triangeltopjes, maar toch zijn ze leuk. ook livera gaat tot E, zijn ook nog betaalbaar...

Ik heb soms ook wel worstel met mijn kleine D-cup met shirtjes die overal perfect zitten behalve daar en blousjes die niet dicht kunnen. Volgens mij is alle kleding gemaakt op ongeveer een B cup, kleine C cup ofzo....

Weet je wat mijn probleem met die bikini's altijd was?
Die broekjes komen vanaf maat 38, en daar past mijn minikont niet in.
Winkels zouden gewoon alles los moeten verkopen, van AA-I, en broekjes van 34-58.

Jaike, wat ben je toch een topper!

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 21:57

rebeltje schreef:

Ik kan hier uit ervaring volmondig ja op antwoorden.
Maar dat verschilt gewoon voor iedereen.
Ik ben voor de rest tenger, en dan is zo'n cupmaat gewoon teveel gewicht voor de rest van je lijf.
Maar er zijn ook mensen die hier prima mee kunnen leven.

dwaallicht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 22:13

Katja schreef:
Ik weet hoe moeilijk het is om iets leuks te vinden als je grote borsten hebt. Ik heb zelf een J cup dus dat ik nog wel even iets anders dan DD.
Bij Bravissimo kun je echt hele leuke dingen bestellen als je een grote cupmaat hebt. Ik heb gewoon leuke jasjes, blouses en bikini's daar gekocht. Het kost natuulijk wel wat maar dan heb je ook wat.

Een J? daar heb ik nog nooit over gehoord (ik bedoel het niet banketstaaf!)
maar dan moet ik inderdaad niet klagen met mn D..

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 22:15

De vrouw die naast mij in het ziekenhuis lag had een I cup.
J is dus nog groter.
Damn.
Heb je daar niet vreselijk veel last van?

mayday

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 22:21

Ik heb zelf ook moeite met het vinden van een goed passende BH want mijn borsten schelen een hele (!) cupmaat. Al zou ik iets aan mij laten sleutelen zou ik dat wel even gelijk willen hebben...[/quote]

Ook dat wordt vergoed hoor geloof ik als je borsten zoveel verschillen.

MissJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 22:23

Klopt.
Vriendin van mij had 1 borst B en in grote C.
Daar is 1 borst van verkleind.
Ik had 1 borst E, de andere F.
Nu zijn ze mooi gelijk.

Lante

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 22:25

Ik heb ook een operatie ondergaann vanwege lichamelijke klachten. Ik had een D cup en het is volledig vergoed. Ik heb nu cup B, veel mooier als je maar net 1.60 lang bent ook nog!! Ik ben in Drachten bij Dr. Knepper geholpen en ben ZEER tevreden. Ik was binnen 2 maanden aan de beurt!!

~Het leven wordt achterwaarts begrepen, maar moet voorwaarts worden geleefd.~

Kierkegaard

mayday

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 22:27

MissJ schreef:
rebeltje schreef:

Ik kan hier uit ervaring volmondig ja op antwoorden.
Maar dat verschilt gewoon voor iedereen.
Ik ben voor de rest tenger, en dan is zo'n cupmaat gewoon teveel gewicht voor de rest van je lijf.
Maar er zijn ook mensen die hier prima mee kunnen leven.

Ik had ook deze maand en heel mijn schouders en rug zaten vast, ben in augustus geopereerd, kreeg oook een slechte houding door alle opmerkingen, ging ik wat krommer lopen zeg maar, heb me laten opereren viel 300% mee zat met 6 weken weer te paard en ben er erg gelukkig mee, als jullie iets willen weten mag je altijd pb en!