echt een gekke vent....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

echt een gekke vent....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-02 17:32

Ik was vandaag met de scooter bij het tankstation en ik stond achter een auto te wachten tot deze klaar was met tanken..

Even later komt er vanaf de andere kant een man aanrijden in de auto en die gaat bij dezelfde auto staan wachten als ik maar dan vanaf de andere kant.

De auto waar we allebei op stonden te wachten was klaar en ik ga dus naar de pomp toe omdat ik eerder was dan de man...

Die man draait ze raampje open en schreeuwt dat hij eerder was en dat ik geen fatsoen heb omdat ik aan het voordringen was.

Ik bleef gewoon staan en zei dat ik eerder was, mensen die achter me stonden zeiden ook tegen de man dat ik eerder was en dat hij niet zo raar moest doen..

De man bleef volhouden dat hij eerder was en rijd zo tegen de voorkant van mijn scooter aan, en schreeuwt dat ik achteruit moest gaan... ik deed dat niet. Die scooter was aan de voorkant al stuk, maar nu kan ik dat op hem verhalen Haha!

De man reed in een bedrijfsauto waar de bedrijfsnaam + tel. nr opstond dus ik heb het tel. nr. genoteerd en de naam van het bedrijf. We hebben de man gebeld en nu gaat hij ervoor zorgen dat zijn verzekering onze schade (die we eigenlijk al hadden, maar dat weet hij niet) betaald Haha!

Wat een maffe mensen bestaan er ook op de wereld, ik lach me achteraf rot natuurlijk ik maak er mooi gebruik van...

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 18:10

hehehe Extreme duivel Nou beter toch! Knipoog
En je had tenslotte wel gelijk toch? gewoon lekker blijven staan! Haha

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 18:50

Idd, moet die appel maar niet zo onnozel doen. Tsss sommige mensen, echt wazig.

MarteniqueJarig
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 19:03

haha beter!!

wel cool dat je nu je schade betaalt krijgt.

maar wat een oliebol die vent...

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132051
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 20:49

Ik stel voor om hem te nomineren voor "sukkel van de week" Haha! Haha!
Zoiets noemen ze toch een geluk bij een ongeluk ???
Laat hem maar lekker betalen hoor Haha!

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 20:51

wat is het telefoon nu en bedrijf kunnen we de gouden sukkel eikel toezenden Haha!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 21:38

Zooo... dus je scooter was en stuk en je laat mijn verzekering dat betalen?? Boos!

Mazzeltje dat ik die persoon niet ben die jou scooter gedeeltelijk aan gort heeft gereden, maar stel nou dat deze persoon heeeeeeeeeeeel toevallig een bokker is, dan stond je behoorlijk voor paal... Mij kan het niet boeien wat je op de verzekering van de tegenpartij wilt verhalen, maar aangezien bokt toch openbaar is... Tja... doe er mee wat je wilt Lachen

Btw... die kerel heeft zich iig behoorlijk misdragen, dat zou ik dus ook niet pikken...

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-02 15:14

nee hoor dan had ik niet voor paal gestaan, ik had dan gewoon mijn verhaal vastgehouden hoor. Het is mijn woord tegen het zijne en ik heb getuigen Haha! hij niet... iedereen daar nam het voor mij op Haha!

ok de sukkel van de week is.... dinges van installatie bedrijf Sanderse !!!!!

haha laat iedereen maar weten dat het een ***** is en als het goed is is hij de baas van dat bedrijf...

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-02 15:19

Aanpakken die hap en zorg dat hij die scooter betaalt! DAt zal hem leren!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-02 15:46

haha ja pcies dat doe ik ook zeker wel hoor, morgenavond hebben we een afspraak met de politie... Haha!

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 13:08

Wat een dikke poepert zeg...