Al mijn was over de highway!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Al mijn was over de highway!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-02 22:55

Ik ging dus gisteren mijn was doen. Hier in de flatjes heb je wasmachines maar ik ga liever naar de grote laundymat. Anyhoew, ik dus in mijn autootje en de weg op. Het is maar een klein stukje rijden. Dus, ik begon mijn weg op de highway en hoor zoiets van een "THUNK" Ik keek dus gelijk in mijn achteruit spiegel en wat zie ik? Al mijn was in het midden van de highway! Ik dus echt wel boos en je had me moeten horen! Boos! Ik dus uit mijn auto en die was gaan oppikken van het midden van de weg. Had ik dan ook nog een gevecht met mijn laundry basket. Tja, dat kon er dus ook nog bij he! Boos! Je had me eens moeten zien! Met de laundry basket in mijn handen, mijn neus in de lucht en gelijk naar mijn wagen zonder ook maar rond me heen te kijken. Ik hoorde natuurlijk al die mensen lachen en negeerde ze gewoon. Ik schaamde me erg! Bloos Al mijn onderbroeken over de weg, niet echt een leuk gezicht! Haha! Nu kan ik er dus wel om lachen, maar gisteren niet hoor!

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 23:12

hihi klinkt leuk!
Alleen hoe kon het uit de auto vallen? De achetrklepn niet goed dicht? Of heb je een open wagen?

Nouja.. je stond vast en zeker maar een beetje voor schut! Cool

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 11:13

hihihihihi, sorry Lips are sealed hihi maar ik had denk ik helemaal in een deuk gelegen als ik dat had gezien *LOL* *LOL* maar ik denk dat dat met dat schamen wel mee zal vallen hoor, hiih morgen is iedereen het weer vergeten, hoop ik voor je Schijnheilig

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 11:39

Sorry maar dit vind ik een heel leuk verhaal Haha! Had het graag gezien Knipoog

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 16:02

Whaaahahahaahahaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Oke, maar ik vind het ook wel een beetje zielig voor je.....!!

Pegasus

Berichten: 1066
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 16:39

Ja, een beetje leedvermaak is altijd leuk.
Zijn er hier in nederland nog veel mensen zonder wasmachine vraag ik me af ?

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 16:54

*LOL* *LOL* Lips are sealed *LOL* *LOL* Haha!
Je moet maar denken dat ik je toelach in plaats van uitlach Schijnheilig Haha! Knipoog

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 16:59

Pegasus schreef:
Ja, een beetje leedvermaak is altijd leuk.
Zijn er hier in nederland nog veel mensen zonder wasmachine vraag ik me af ?


dit is in de US! Overigens heb ik ook hier in Eindhoven een wasserette ontdekt, dus zullen er hier ook mensen zonder wasmachine zijn neem ik aan.

DC,

hilarious! Ik had het graag gezien, al kan ik me voorstellen dat jij het minder vond.

grtx, Lielle

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 19:23

*grijns* , mooi verhaal Pling ! Gelukkig dat je überhaupt nog uit kon stappen , om je was weer te verzamelen, anders had je nu geen schone broek meer aan den kont gehad Clown !