Mijn lieverd is verkocht

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-01 20:47

Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Het besluit is genomen, mijn lieve pony is verkocht, de mensen die haar op proef hadden belde vandaag, ze willen haar hebben, ik had het al aan zien komen, en ze heeft het daar heel goed. Het zijn ontzettend aardige mensen, ik mag altijd langskomen, en gaan rijden, dr nieuwe bazinnetje is tot over dr oren verliefd op dr, en kan nog goed met paarden omgaan ook, wat wil ik nog meer?? Verdrietig Het blijft toch altijd voor mn gevoel mijn pony, ook al is ze dan nu definitief weg Verdrietig . Verdrietig soms zou ik willen dat de tijd stil was blijven staan, dan had dit niet hoeven gebeuren, jammer genoeg is dat geen optie en kan ik voortaan alleen nog troost zoeken bij de foto's die ik nog van haar heb...


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 20:59

Kan me een beetje voorstellen hoe je je moet voelen. Verdrietig Kan er nu al wakker van liggen als ik denk aan het moment dat IJsco weer weg moet naar de eigenaars. Ze is vanaf oktober 2000 bij ons geweest maar je gaat je er zo ontzettend aan hechten! En ik wist van tevoren al dat ze weer weg zou gaan. Dus alles is voor jou waarschijnlijk nog een stapje erger: jaren een eigen pony en dan is ie ineens weg. Huilen Ik wens je heel veel sterkte! En wees blij dat ze zo goed terechtkomt! Misschien een schrale troost... Lachen

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 21:07

Gelukkig weet je waar ze terecht komt, en heeft ze het daar goed! Ik vind het ook erg aardig van de mensen dat je langs mag komen en rijden! Ze snappen vast wel dat het moeilijk voor je is! Ik wens je ook heel veel sterkte hoor!

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 23:14

Ik snap dat dit heel erg is:( Heel veel sterkte je zal haar wel heel erg missen!!!!!
sterkte!!!
groetjes, joyce

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 23:42

Ik begrijp hoe je je voelt, ik had hetzelfde toen ik hoorde dat Dino verkocht was. Dat meisje en haar ouders waren helemaal weg van hem vanaf het moment dat ze hem zagen en we wisten ook dat hij het daar heel goed zou krijgen. Maar toch... Ik zal het ook nooit vergeten, het was op de dag dat ik mijn scriptie inleverde, 28 augustus 1997. Ik belde naar huis om m'n moeder dat te vertellen en toen vertelde zij dat Dino goed door de keuring was gekomen, dus verkocht was. Ik moest wel ff een traantje laten... Maar nu, bijna 4 jaar later, zijn die mensen nog steeds hartstikke blij met hem!

Ylva, ik hoop dat je pony het goed gaat krijgen daar, maar uit je verhaal kan ik opmaken dat dat zeker het geval zal zijn. Het zal toch altijd wel een beetje 'jouw pony' blijven, je hebt haar toch een hele tijd gehad. Gaat ze trouwens ver weg? Dino staat gelukkig maar zo'n 20 km verderop, dus we kunnen ook altijd zo langs als we willen.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-01 08:31

Ze gaat niet zo heel ver weg, en half uurtje met de auto, dus dat is te doen Lachen gelukkig, alleen weet ik niet waar ik straks met mn studie ed terecht kom, maar ja, langsgaan doe ik toch wel om de zoveel tijd!

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 11:07

Ik begrijp je.

Mijn lieverd moet ook verkocht worden.
Had ik een goede koper gevonden, gaat een ander mens tegen haar lopen zeiken van:zou je het wel doen enz. toen ging ze twijfelen terwijl ze helemaal hoteldebotel van hem was!@Ik weet ook dattie daar erg goed terecht gekomen zou zijn. Snik Huilen Huilen Huilen

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-01 11:55

Citaat:
Ontario Posted: 2001-05-05 11:07

Ik begrijp je.

Mijn lieverd moet ook verkocht worden.
Had ik een goede koper gevonden, gaat een ander mens tegen haar lopen zeiken van:zou je het wel doen enz. toen ging ze twijfelen terwijl ze helemaal hoteldebotel van hem was!@Ik weet ook dattie daar erg goed terecht gekomen zou zijn. Snik

Jeetje, maar wat vreemd dat ze zich heeft laten ompraten, toen ik mijn pony kreeg was er niets of niemand die me op andere gedachten kon brengen Verward Wel heel jammer, ik hoop dat je alsnog een goed baasje vind!

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 16:02

heel veel sterkte
wees blij dat je weet waar hij/zij is

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 17:03

jammer voor je, maar wel fijn dat je weet dat ze het goed krijgt bij d'r nieuwe huis! Sterkte ermee!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie