dag 29

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-01 19:47

Nou ben afgelopen week niets afgevallen....Bleh Misselijk ...
Eigen schulde had ik maar niet zoveel moeten snoepen (eh Macdonalds en Febo...)
Vandaag weer een betere dag. vanmorgen 2 broodjes en melk. Vanmiddag 2 broodjes en melk. Vanavond 3 bolletejes met ham kaas en ananas uit de oven.. Njammie Vingers aflikken .
straks nog 2 appels wegwerken, en dan was het weer voor vandaag. Mijn man had stiekum M en M's gekocht. 'k heb ze gevonden, en ga ze lekker voor hem verstoppen... Zolang die puut dichtzit kan ik er wel afblijven....


miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 19:50

ik ga morgen weer wegen...
vanmorgen ontbeet ik met n broodje uit amrika (vraag maar nie ho k eraan kwam.... Knipoog )
en nog n pistoletje met kaas gegeten en als warm eten 2 visschitnzels en een groenten mix... en weer n ijsje toe ( Frusty ik moet dat toch echt gaan afleren!!!!)

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 20:00

vandaag:

4 boterhammen marmite, appel en beker karnemelk. 1 snicker (rammelde van de honger en er was niets anders) en eindelijk!!!!!!!! asperges Tong uitsteken Tong uitsteken Vork Vork Daarvoor wijkt mijn dieet, heerlijk met een gekookt eitje, ham en gesmolten boter. Morgen gaan we weer verder braaf zijn.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 09:33

'k sta quitte met vorige week Boos!

:evaw:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Athelas, Char_elle, Daninietje, GoogleAdsense, luxx, ManonGrr, MarliesSam, Sandyislief, vaxie, Vecar, VinandoW, xhanneadje, xSimonee, YandexBot en 216 bezoekers