Voor mensen uit USA

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-01 15:46

Ik mag dus dit jaar de vakantie uitzoeken.. nu had ik wat vraagjes aan mensen uit USA over bepaalde plaatsen enzo.. hoop dat er mensen zijn die de plaatsen kennen!!
Nou..
hier komen ze
Kun je lekker paardrijden in Oregon State?
en in Whyoming?
Ow hihi dat was het weer *LOL*


Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 16:14

ik zou als ik jou was naar Chicago gaan, en daar heeeel veel honkbal spullen inkopen (aangezien het daar goedkoper is) en naar wedstrijden gaan van de White Sox!

maar ik ga er niet heen.. Huilen wil jij het dan voor mij doen?! Lachen

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-01 16:25

jaaa daaaag Tong uitsteken I hate honkball baba maar I love you, dus ik zal er over nadenken Knipoog Cool

mdev

Berichten: 354
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Zeven, DE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 17:37

Baseball rulez!!!
Echt een kicke sport, 'k ben er een aantal keer geweest, bij de Fort Wayne Wizards, mid-western league, vrij onbekend. Maar 't is gewoon gezellig, en alles erom heen is leuk.

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 17:40

Ik ga volgende zomer vakantie naar Amerika Party!! . Ik ga naar familie Haha! . Ze wonen in Minnesota ergens. We gaan ook naar Chicago en naar South dakota om daar op Quarters te gaan rijden Party!! !!! Ik word cowgirl Koe Cool he!!!! Ik er nu al zin in!!! xxx Roos

Silvia

Berichten: 3267
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 18:33

In Wyoming kun je prima paardrijden. Western dan natuurlijk! *LOL*
Wij hebben ''vlak'' onder Yellowstone een mini vakantie gehouden in Jackson Hole. Ligt aan de voet van de 'Grand Tetons'.
Zou zo weer terug willen!
In de Million Dollar Cowboy bar is bijv. een heeeele lange bar met western zadels als barkrukken!! Veel plezier met uitzoeken!

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 23:43

Ik zou zeggen dat Texas de mooiste staat is om vakantie te houden. Het ligt er aan in welke tijd van het jaar je gaat. Als je in de zomer gaat dan denk ik dat je het af moet leggen *LOL* Helemaal omdat je de warmte (zeg maar gerust hitte *LOL* )niet gewend bent. Oklahoma lijkt mij een heeeelee mooie staat om heen te gaan. Er is een website van, http://www.travelok.com (moest het effe van tv herinneren *LOL* ) Veel geluk met het uitzoeken Nathalie...
groetjes, Caballo Koe Koe Koe

PS. Ik ben cowgirl Roos, hihihi *LOL* Knipoog

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-01 16:59

Nou, de vakantie is niet de USA geworden maar Hongarije *LOL* toch wel iets anders maar wel super!
Groot landhuis, met erom heen grote weilanden, 60 stallen. We gaan 2 weken. Krijg ik 2 weken mijn "eigen paard" is een dressuur bak en springbak. elke dag een buitenrit van 5 uur, 1 x in de week een 12-uurse rit. Verder mag je max. 2 uur per dag extra rijden (dressuur, springen, buitenrit) lijkt me echt heel erg koel!!!! Party!!

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 17:03

owwwwwwwwwwwww wat gaaaaaahaaaaaaaaf!!!!
Echt vet!

Maaruh, dr komen hier toch geen mensen uit de USA?????????????????????????????
Verward

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-01 17:48

Jawel joh!!! 2 geloof ik!!!! Caballo al zeker.. en de andere ben ik even vergeten Schijnheilig

mdev

Berichten: 354
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Zeven, DE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 22:10

Voor paardrijden moet je inderdaad naar het west-midden noorden, dus alles naast Wisconsin, de outback van de VS. Want wat is er behalve de natuur te beleven in bijv. Montana, p'cies helemaal nix. Maar als je niet voor de paarden gaat is de zuid-west hoek prachtig (Calif., Utah, Colorado, Arizona, Colorado, Nevada), vooral de Grand Canyon is moooooi, zeker het heen gaan waard.
Las Vegas is ook erug lachen, en is gewoon leuk om gezien te hebben.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, aeckker03, chinnie, corinec, lizy29, MaiMai, Ninaka, Patriesje, Sneeuwmaan, Vagabondo, Varekaj, Vecar en 76 bezoekers