IK GA naar de VRIJE HOGESCHOOL:updeetje

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

IK GA naar de VRIJE HOGESCHOOL:updeetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-02 12:08

ik heb het eindelijk rond en begin dus morgen al!3 maanden ga ik een herorientatie cursus doen om erachter te komen wat ik nu eigenlijk wil met mijn leven.dus jongens,ik ben reuze druk!jammer genoeg is net mijn examenweek de week voor de keuring van het welshstamboek en heb ik dus geen tijd haar juist daarvoor te trainen,omdat ik dagelijks helemaal naar driebergen-zeist moet reizen en hele dagen op school ben.maar volgend jaar weer een kans.iedereen die mij de laatste weken een pb"tje stuurde:ik heb heeeel weinig tijd nu dus jammer genoeg kan ik niets terug sturen,maar het gaat goed met mij en ook met tink!ik probeer gauw weer te bokken alhoewel ik daar weinig kans voor zie de komende maanden maar niettemin zijn jullie in mijn gedachten allemaal!heeel veeel liefs en sterkte sanderijn en tinkerbell en snowbobbin

soms is het beter om te zwijgen


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 12:36

Hee meis, wat goed dat het allemaal zo snel al geregeld is! Hoop dat je het daar naar je zin gaat hebben en wat dingetjes op een rij krijgt. Heel veel succes! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 12:52

Jaaah SuperSanderijntje!!!! Hartstikke gaaf meis, veel succes! Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 13:18

Ooooh Sanderijn, wat klinkt dat goed allemaal!
Jammer van Tinks keuring, maar dat kan altijd nog! En ach, ze is toch een mooie pony, daar hoef je geen premies voor te krijgen, dat weten we zo wel *LOL*

Succes met al je nieuwe dingen enzo!! Het gaat goed!!

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 13:50

Hee goed dat je toch die cursus kan doen! Ik hoop dat er wat nuttigs uit komt voor je.

SUCCES!!!

Sprakeloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 17:29

OKE DAN! Goede keus meissie! Veel succes!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Aeva, Celiien, IASCrawler, Niwla, Relserk, winnetou4502 en 180 bezoekers