TMF awards!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 20:14

ik heb het half half gekeken!!!
poe poe!!! wat had Tooske aan!!! verschrikkelijk!
maar wat die martijn kon he, was toch wel errug goed! die radslag en flikflak! maar hij heeft ook bij de gym gezeten vroeger!
eeeeennnn zijn zus heeft de welshjes die ik nu verzorg ook verzorgt en toen kwam martijn (van K-otic dus) ook wel es kijken...nee niet kijken de pony's pesten!!!! Boos! Ik ben niet meer echt fan van K-otic! vond het op het begin wel leuk maar nu.....ik heb het vooral gekeken omdat mijn plaatsgenoot mee deed....ik moet wel zeggen dat Falling wel een leuk liedje is.
verder komt Di-rect met de kermis (van moederdag t/m woensdag) in Maasbree!!!!! misschien ga ik er naar toe...en als dat niet mag...ga ik lekker vanuit mijn achtertuin meeluisteren naar de muziek..is toch hoorbaar genoeg Haha!
dit moest ik ff kwijt! wat ben ik een opschepper! maar ja....af en toe mag dat wel...toch?!
-xxx-
monique


Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 20:25

ja,t was SUPA KOOL
vooral dat optreden van mary j. blige *LOL*

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 13:01

Apollo schreef:
verder komt Di-rect met de kermis (van moederdag t/m woensdag) in Maasbree!!!!! misschien ga ik er naar toe...en als dat niet mag...ga ik lekker vanuit mijn achtertuin meeluisteren naar de muziek..is toch hoorbaar genoeg Haha!


Waarom komen ze nou wel in Maasbree en niet op de Stuivezandse Feestweek in Zundert (waar Blof, Kane en Birgit WEL komen...)...ZE MOETEN HIER KOMEN... Haha!

party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 15:58

New-Forest"]
[quote="party-girl schreef:
k heb het ook gezien, en wie was daar lekkuh BILLY!!!! Lovers Kwijl


Jhaa, hij is leuk Cool Ik heb nog met hem gechat Lovers
[/quote]

o beterz ben jaloers! kwam die een beetie leuk over of niet? vertel es ff ben benieuwd...... Lovers

~Be as you are~